Ga naar inhoud

borstvergroting ACCZ


Gast Finallyboobies

Aanbevolen berichten

Gast Finallyboobies

Hallo dames ,

Ik zou me even voorstellen ,

Mijn naam is Patricia en ik ben 18jr.

Ik heb morgen mijn intake gesprek bij ACCZ in huis ter heiden (Utrecht) voor een borstvergroting.

Mijn vraag was zouden jullie je goede en/of slechte ervaringen willen delen over de kliniek en welke arts?

Dokter Z. Kruppa - Plastisch Chirurg

Dokter E.B.H. van Onselen - Plastisch chirurg

Want bij Dr Van Onselen staat er een aantekening bij in het BIG-register .

Daarom wil ik jullie ervaringen graag horen , maar ook of er iemand door dr, kruppa geholpen is ,

En of het voor of achter het borst spier gezet is .

Alvast bedankt Dames !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Patricia,

Welkom op het forum!

Spannende dag dus morgen!

Ik ben ook op consult geweest bij ACCZ klinieken in Huis ter Heijde. Daar werd ik de eerste keer te woord gestaan door een vriendelijke consulente Marielle. Was een prettig consult en heb toen een afspraak gemaakt op 27 februari 2014, voor de ingreep. Ik ben daar in Bocholt (duitsland) geopereerd door dr. Van Onselen. Ik heb de service en hemzelf als prettig ervaren. Ook ziet het er tot nu toe heel mooi en veel belovend uit.

Over de berisping... ja had het ook gelezen. Het heeft mij keuze niet dwars gezeten. Hij doet ongeveer 600 borstvergrotingen per jaar. Ieder lichaam reageerd anders op zo'n ingreep. Ik heb ook gehoord dat er een meisje overleden is bij hem in de ok. Later bleek dat ze drugs had gebruikt, wat de arts niet kon weten.

Weet je wat het is? Het is fijn dat mensen hun ervaringen delen en dat kun je ook mee laten wegen in je keuze. Maar uiteindelijk moet je doen waar jij je goed bij voelt. Als je een kliniek binnen stapt krijg je er al een gevoel bij. Na een consult heb je ook een bepaald gevoel. Daarom is het misschien aan te raden dat je bij meerdere klinieken een consult aanvraagd en dan kun je een keuze maken.

Heel veel succes morgen in ieder geval!

Groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum...

Ik sluit me volledig aan op wat mijn voorganger al zegt... Je doet er goed aan meerdere consulten te plannen.. Dit om te kijken wat je verschillende mogelijkheden zijn...

Wat betreft de berisping.. Er gaan meerdere verhalen ten ronde op het internet wat er in die ok is gebeurd.. Het feit blijft wel dat je niet zomaar een berisping krijgt, als hij er daadwerkelijk niks aan kon doen had hij ook geen berisping gehad, het zou mij in ieder geval geen fijn gevoel geven, maar ja dat is ieder voor zich natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

@stammetje & @cindytje1985

Bedankt voor de informatie , ik wacht vanmiddag nog eventjes af en ik vraag even waarom hij een berisping gekregen heeft ,

ik laat het jullie weten dames !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door d'r Kruppa geholpen en echt heel erg tevreden over de gang van zaken. Het ziet er heel natuurlijk uit. En wbt de berisping. Ik had gehoord dat hij te laat hulp erbij had gehaalt. Ma ja uit eigen ervaring (verpleegkundige) maakt iedereen in z'n beroep wel een fout. Dit word hier op het forum alleen wel steeds heel erg opgedikt vind ik. Komt z'n naam niet ten goede terwijl ze heel mooi resultaat leveren.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Hallo dames !

heb het eventjes na gevraagd van dr. van onselen .

het berisping is van dat een anastasist een fout gehad had waardoor de patient is overleden tijdens de narcose , deze anastasist is ook per direct ontslagen waardoor dr. van onselen een aantekening op zijn naam gekregen heeft omdat hy de chirurg was .

Ook hebben we besproken wat voor protheses ik krijg en dat zijn de Silimed met de polyurethaan coating .

Zelf heb ik de 425 cc gepast en als het goed is gaan we voor de 400 / 410 cc , Dit krijg ik woensdag te horen als de chirurg het bekeken heeft .

Zelf heb ik de mogelijkheid om te kiezen tussen Dr. van onselen of Dr.Z Kruppa

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! :) Ik ben ook door dr. onselen geholpen! En ik kan niet blijer over de resultaat zijn!!! Hou van mijn nieuwe borsten en had bijna geen pijn na de operatie!

Als je wat nieuwsgierig bent over die silimed prothese kun je deze video bekijken, het werd vandaag naar mij gestuurd door een vriendin (ze heeft ook silimed borsten lol) :)

Veel succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Dankje well !

ik heb ook de fabriekant gevonden en met levenslang bedoelen ze 15 a 20 jaar !

Ik ga ook voor de silimed ,

De chirurg wilt voor 360 cc silimed gaan , maar toch zou ik zelf wel 400/410 cc willen indien mogelijk

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Heey stammetje !

De pc is akkoord gegaan met 410 cc :D:D:D:D

De cupmaat was moeilijk te bepalen door de consulente zat tussen de A/B

Ik ben 1,60 en weeg 54 kilo

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een zeer tevreden klant van ACCZ en dr van Onselen!

Ik heb 10 febr 410 cc anatomische Sillimed gekregen en ben zeer tevreden.

Zijn dual plane geplaatst en ging zo vlot dat ik na een week alweer aan het werk was, hetzij met de armen naar beneden natuurlijk :P

Wat al eerder beschreven: ga op je gevoel af!

Ik ben heel nuchter; waar gewerkt word, worden fouten gemaakt.

Iedereen valt over van Onselen, maar heb je al gelezen hoeveel meldingen hier zijn van gedraaide protheses? En hoe mensen na die behandelingen afgescheept worden? Maar over die artsen/klinieken word verder niks gezegd.

Ik zeg niet dat je van Onselen moet kiezen hoor, maar orrienteer je en maak dan je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi GG7 is een member van borstenforum, je kan bij leden kijken, haar foto's en dan bekijken wat er met haar gebeurd is.

en koor81 je heb helemaal gelijk hoor maar hoe dat de afhandeling was, denk dat je ook welleens het negatieve mag laten zien. Tuurlijk ook het positieve, gelukkig wel! Wow zou wat zijn ;)

Als jou gevoel goed is meis gewoon doen hoor! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ties,

Ook ik ben zeer positief over ACCZ en dokter van Onselen. Ik heb zeer fijne gesprekken gehad met de consulente, en ook zeer duidelijke informatie op papier. Mijn operatie was 24 februari, in Bocholt, heb 410 cc gekregen voor de spier. Alles is goed verlopen en heb tot nu toe weinig klachten....

Ik had nog nooit van het borstenforum gehoord en had vooral na de operatie behoefte aan meer informatie en ervaringen van andere dames en ben dus gaan googelen.

Erg leuk en interessant om te zien hoe iedereen alles ervaart....

Na mijn eerste gesprek heb ik nooit de behoefte gehad nog verder te kijken naar andere klinieken of artsen, daar ben ik wel blij om, want nu ik verhalen op het forum lees denk ik dat ik gek zou zijn geworden van alle mogelijke keuzes, voor en tegens etc....

Maar goed, iedereen zit anders in elkaar en voor jou is het misschien belangrijk dat je je zo goed mogelijk oriënteert! En, het allerbelangrijkste is natuurlijk dat je je gevoel volgt.

Ben reuze benieuwd wat je uiteindelijke keuze wordt, heel veel succes!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikben inmiddels 2 weken geleden geopereerd voor dr kuppra. Heb ook sillimed 400cc voor de spier. Erg tevreden. Zie foto's.

Erg fijne kliniek in bocholt. Iedereen wad erg aardig en stelde me op mijn gemak. Was Door hun en stuk minder zenuwachtig. Ben erg blij met het resultaat . Ik heb nog wel Veel zwelling maar dat hoort erbij. Door de sillimed mag je 3 weken niets ipv 6 weken. Dat is het zeker waard.

Luister naar je gevoel zoals de anders dames ook al zeggen.

Succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patricia,

Ik had een 'normale' B, maar dit schommelde nogal, door wisseling naar pil, daarna naar spiraaltje en, ik ben een jaar of drie geleden behoorlijk afgevallen. Tot mijn verbazing ging er toen best veel volume uit mijn borsten.... En het werden echte theezakjes.

Omdat ik voldoende eigen weefsel heb, zijn de protheses voor de borstspier geplaatst, 410 cc, anatomisch. Vorm is vrij natuurlijk, nu, 5 weken PO zijn ze nog wel vrij hard, en nog niet echt gelijk, maar er gaat nog zoveel veranderen....

Groot vind ik ze nog steeds hahaha.... Het is een D geworden, ik dacht eerder dat het op C uit zou komen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Nou dames!

ik ben ook bij Diana gabriels geweest!

wat een TOPKLINIEK is dit !

we hebben alles besproken en gepast en we kwamen op ronde protheses uit !

375 cc dual plane

9 april heb ik me consult bij frans straten en gaan alles nog duidelijk een keer bespreken

en dan is 6 MEI eindelijk me BOOBIESDAG :D

Dus voor mij geen ACCZ meer , Maar DIANA GABRIELS !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.