Ga naar inhoud

Blijven je borsten rechtop staan?


Lente2

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Laatst hoorde ik dat anatomische protheses rechtop blijven staan als je plat op je rug ligt. Dit zou bij ronde niet het geval zijn.

Wat is jullie ervaring hiermee? Staan ze recht overeind of vallen ze net zoals natuurlijke borsten een beetje naar de zijkant? En welke protheses heb je?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik naar mijn eigen situatie kijk: ze zijn wat steviger dan 'echte' borsten.. ze vallen wel enigszins naar de zijkant maar zijn niet zo soepel als dat ze eerst waren. Ze bewegen dus wel met je lichaamshouding mee, maar minder dan natuurlijke borsten vind ik. Ik heb mentor cohesive I, en rond :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat was inderdaad ook nog een vraag. Bewegen ze natuurlijk mee als je loopt? Was laatst op vakantie en daar zag ik een vrouw waarbij je heel goed kon zien dat ze implantaten had omdat haar borsten helemaal niet bewogen.

Ik wil namelijk wel dat ze gewoon meebewegen dus vroeg me af of dat dan aan het type implantaat ligt of dat dit standaard bij alle implantaten zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ligt eraan welke protheses je kiest...sommige zijn anders gevuld, niet helemaal of met een andere vloeistof.. Ik vind ze best wel meebewegen hoor, al heeft dat wel een maandje of 3/4 geduurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou de mijne wiebelen lekker mee als ik loop hoor,maar meestal moet je een half jaartje geduld hebben voor alles goed zit zegt maar en zacht zijn.

Ook blijve ze niet als bergjes rechtop staan als ik op mn rug lig,zou ik best willen eigenlijk,vind dat juist mooi,al is t pure nep haha,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten bewegen op een natuurlijke manier mee. Als ik de trap op of af ren dan dansen ze vrolijk mee haha

Als ik op mijn rug lig vallen ze naar buiten,maar zijn wel steviger. Ik heb ronde protheses van mentor en mijn borsten zijn heel natuurlijk al zeg ik het zelf ;) Anatomische protheses zijn harder omdat ze natuurlijk die druppelvorm moeten behouden, dus zijn een stuk stugger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nou die van mij blijven gewoon recht op staan hoor als ik lig, er valt niks naar de zijkant haha...

Als ik loop of ren dan voel ik ze wel mee bewegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomische protheses zijn inderdaad vaak harder/ stugger dan ronde. Het is logisch; deze moeten hun vorm behouden. Maar het ligt natuurlijk altijd ook aan de vulling. Ikzelf heb voor cohesive I vulling gekozen bij mijn ronde protheses, deze zijn zachter en flexibeler en lijken daarom ook natuurlijker. Deze vallen echt wel opzij als je op je rug ligt. Maar ik heb ook gehoord dat na verloop van tijd ook de anatomische protheses wel zachter gaan worden hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anatomische met cohesieve gel en ik moet zeggen dat ze prima meebewegen (nu al na 8 weken) als ik een titty shake doe haha bewegen ze ook mee! Als ik op me rug ga liggen vallen ze ook al een beetje naar de zijkant toe, ze blijven zeker niet helemaal rechtop staan! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe lang duurt dat zacht worden ? Ben nu 6 weken en enkel de bovenkant van mijn borst is nu wat zachter, maar ze bewegen zeker nog niet mee.. In augustus ga ik op vakantie en wil zeker niet dat het opvalt dat ze nep zijn omdat ze niet bewegen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ronde protheses Dual Plane en ben nu ongeveer een half jaar po & de mijne blijven best wel rechtop staan als ik lig maar dat vind ik ook niet erg.

Als ik loop bewegen ze ook niet echt mee, maar wel als ik bijv de trap op ren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anatomische en mn borsten vallen ook gewoon op zij als ik lig. Ze zijn superzacht en bewegen volop..en ze zien er heel natuurlijk uit. Ik heb natrelle prothes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook anatomische bewegen goed mee en zijn al een stuk zachter als in het begin!

steviger als echte borsten zijn ze altijd!

ligt ook veel aan of ze voor de spier dual plane of achter de spier zijn geplaatst, bij voor de spier beweegt het t natuurlijkst mee,

bij dual plane of achter de spier houd de spier ze op zijn plek..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.