Ga naar inhoud

Tips voor rugpijn na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik ben nu 4 dagen PO en heb de eerste twee dagen heel veel pijn gehad aan mijn borsten/borstspier. Ik kon zelf niet uit bed komen en elke beweging deed zeer. Gelukkig is dat nu grotendeels voorbij en ben ik weer wat mobieler!

Nu heb ik alleen heel erg last van mijn rug en heb ik pijn bovenin mijn buik (denk mijn buikspier). Als ik loop heb ik vreemd genoeg nergens last van, alleen als ik zit of lig. Als ik plat ga liggen op bed krijg ik pijn in mijn rechterborst en kom ik bijna niet meer omhoog (al heb ik het nog niet geprobeerd op alleen één hoofdkussen). Ik weet dus niet welke houding ik nu het beste aan kan nemen en hoe ik het minste last krijg. Heeft iemand van jullie misschien tips?

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Mangata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg vanmorgen een tip van evaisabella van het forum, zo plat mogelijk gaan liggen op een dun kussen, ik heb het vanmiddag geprobeerd en idd geen pijn je ligt gelijk beter, toen ik iets hoger wou gaan liggen toen kwam de pijn, zoals ze ook zei ;) alleen t uit bed komen ging lastig maja das even een kwestie van tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lag het fijnst met een kussen onder m'n knieen en een dik dekbed onder m'n matras zodat hij niet helemaal plat lag (helaas geen verstelbaar bed haha) en 2 hoofdkussens. Als ik plat ging liggen kreeg ik veel last van druk op m'n borst, dus schuin liggen hielp voor mij erg goed en door het kussen onder m'n benen had ik geen last van rugpijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rugpijn is indd erg vervelend.

Ik heb ook meer last gehad van mijn rug dan van mijn boobs hihi :D

Misschien kun je proberen om overdag toch wel rond te lopen in huis.

Of even een lekkere wandeling buiten, hoeven geen kilometers te zijn ja.

Maar gaat er om dat je spieren een beetje loskomen en ontspannen.

Verder zou je tijgerbalsem of spierbalsem op je rug kunnen smeren.

Veel succes, hoop dat het snel minder wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor de tips!! Ik heb gisteravond als eerste in bed geprobeerd te liggen op alleen één hoofdkussen, dus helemaal plat eigenlijk. Ik kreeg toen pijn in mijn borsten en ik kon amper omhoog komen. Dus toen heb ik de andere tip uitgeprobeerd en heb ik een kussen onder mijn knieën gelegd en ben ik met mijn hoofd dus 'schuin' op meerdere kussens gaan liggen. Dat was erg fijn en heb vandaag meteen minder last van mijn rug! Omhoog komen 's ochtends blijft het meeste pijn doen, maar dat gaat gelukkig snel weer voorbij als ik wat beweeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had last van mijn rug omdat je toch anders en verkrampt ligt denk ik.

Ik kon niet plat op mijn rug liggen, want dan deden mijn borsten echt heel veel pijn. Ik lag schuin omhoog met o.a een voedingskussen. Onder mijn boven benen een goed gevulde kussen. Deze houding was voor mij het fijnst. Ik was zeer blij met mijn voedingskussen! Ik heb ook gelezen dat er meiden tijgerbalsem gebruikte op de pijnlijke plekken op hun rug. Wie weet helpt jou dit ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, hier een mama van 3 waarvan twee zwangerschappen maanden op mijn rug moeten slapen met zware rugpijnen sochtends. Ik heb het meest baat gehad bij in eerste instantie de electrische deken die ik in de ochtend vaak weer aanzette waardoor mijn rugpijn verdween voor het opstaan. En wat Esmiralda zegt met het voedingskussen en kussen onder je knieen was fijn de laatste maanden omdat ik toen vrijwel zittend sliep. Tijgerbalsem heeft mij ook geholpen voordat ik een electrische deken had..

Sterkte met de zware nachten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.