Ga naar inhoud

MH89 : 26 maart 2014 : Dr. Schiettecatte : Aesthetic Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

na lang twijfelen heb ik de knoop doorgehakt! 26 maart word ik geopereerd door dr Schiettecatte. Ik heb zelf een kleine 75B, 1,75 lang en 70 kilo. Ik wil graag een mooi maatje meer en ik wil het zo natuurlijk mogelijk houden. Tijdens het consult zijn we uitgekomen op mentor moderate plus 250cc voor de spier. Zijn er andere dames met deze maat? Ik zou graag ervaringen horen van dames met een soortgelijke pre situatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

140cc is een cupmaat dus denk dat je op een mooie c en kleine d uitkomt, over

dr schiettecatte hoor ik alleen maar goede verhalen, mocht je twijfelen over de maat dan zou ik wel groter gaan, ik heb zelf 400cc duel plane, wat uitkomt op een c of d, mijn voorsituatie was een lege a.

heel veel succes, en gefeliciteerd met je datum

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geloof ik meid! En je kan voor de spier, dat kon bij mij helaas niet, nou zet de pc die ik had ook het meeste duel plane, maar het schijnt dat je herstelperiode korter is en dat t minder pijnlijker is. Maar twijfel had ik ook op het laatst hoor haha, das normaal, denk dat jij niet te groot wil toch, je kan hier ook opzoeken bij meerdere meiden die ook 250cc hebben voor de spier, in de zoekbalk kan je dat neerzetten kan je fotos bekijken, het is zo verschillend per persoon hoe het eruit gaat zien, bij de 1 is bv 400cc klein en bij de ander is het echt huge haha, ik vind die van mij in ieder geval groot zat ;) moeten ook nog flink slinken ben pas 4 dgn po. 26 mrt heb ik mijn 1ste controle bij de pc, en dan ga jij onder t mes, hihi krijg je ook boobs!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.