Ga naar inhoud

MH89 : 26 maart 2014 : Dr. Schietttecatte : Beauty Aesthetics Clinic


Aanbevolen berichten

Na lang twijfelen nu eindelijk toch de knoop doorgehakt.. 26 maart is het zover, nog maar heel even dus!

Na een eerste consult bij Beauty Aesthetics Clinic in Veldhoven had ik eigenlijk meteen mijn keuze gemaakt.. ik ben al eerder op

consult geweest bij twee andere klinieken waarna ik nog twijfelde.. Nu was dat niet meer het geval.

Ik wil het graag natuurlijk houden maar wel een mooi maatje meer! Ik heb van mezelf een kleine 75B, ik ben 1,75 en 69 kilo. Ik sport veel dus

ik heb een sportieve bouw. Omdat ik best lang ben en niet zo fijntjes vind ik mijn borsten niet bij mijn bouw passen. Dr schiettecatte adviseerde 250CC moderate plus voor de spier. Zijn er andere dames met deze prothese? Ik zou graag ervaringen horen van dames met een vergelijkbare pre situatie en maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!! Gefeliciteerd met je datum, het is aftellen voor je.. Nog maar 11 dagen te gaan ;)

Ik kan je niet helpen met een vergelijkbare situatie...

Door wie wordt je geopereerd, dan pas ik titel ff aan zodat je er helemaal bij hoort ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,ook welkom van mij!

Leuk te horen dat je door DR Schiettecatte geholpe gaat worden,goeie keus!

Ben er ook door geopereerd en moet eerlijk zeggen dat het een hele fijne arts is,zeer menselijk en luisterd erg goed naar je wensen!

Succes alvast en veel plz hier,

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.