Ga naar inhoud

Na de operatie


Linneke88

Aanbevolen berichten

Hoi hoi .. Ik had een vraagje? Ik ben 3 dagen geleden geopereerd ik had een 80B ze hebben er 400cc in gedaan nu leken me borsten de 1e dag groter komt natuurlijk door het vocht en de zwellingen. Maar kan het dat je borsten nog groeien na een operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linneke,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!

Hoe zijn jou protheses geplaatst?

Als je dual plane heb dan kan het zijn dat je spier de prothese nog naar binnen houd. Zodra je spier gaat onspannen dan komen ze wat meer naar voren. Ook moeten je protheses vaak nog zakken dus het is een kwestie van geduld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb een vraagje? Ik heb vorige week een morder's cord ( kapsel adertje ) gekregen volgens de chirurg gaat dit vanzelf weg. Maar nu heb ik sins gisteren in de zelfde borst steken en zon zeurende trekkende pijn wat ik zelfs soms met ademhalen voel en wat af en toe door trekt naar me schouder. Weet iemand of dit kwaad kan en weer weg gaat? Gr. Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wanneer ben je geopereerd? Mondors cord is inderdaad iets heel onschuldigs, ik heb t ook gehad in mijn armen na een armlift, kan wel tot 2 maanden duren, maar verdwijnt echt vanzelf. Steken is ook iets heel normaals, tot aan een jaar po had ik er soms last van. Een zeurende trekkende pijn bij ademen en die door trekt naar de schouders komt me niet bekend voor? Misschien heb je spierpijn van in een andere houding in bed liggen? Als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen of mailen naar je plastisch chirurg!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bijna een jaar po en heb soms nog steeds stekende pijn. Niets ondraaglijks maar toch wel merkbaar. Is helemaal normaal volgens mij. zoals ingrid zegt, als jij het niet vertrouwt gewoon effe naar je dokter bellen, je hebt ervoor betaald ook, toch! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.