Ga naar inhoud

Sofietje11 : 31 maart 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hej , binnen 2 weken is het zo ver .

Eindelijk grotere borsten . Ben hier al zo lang onzeker over ..

Ik ga het laten doen in de wellnesskliniek bij Dr. verdonck , iemand hier ervaring mee ? Zou dan

Monobloc soft one nemen 330cc , heb nu een kleine 75B en hoop op een volle C cup

Ik ben zo benieuwd ! Ik hoop dat alles goed verloopt en dat het er zo natuurlijk mogelijk gaat uitzien..

Weet iemand hoelang je precies niet mag sporten ?

Ben best wel zenuwachtig voor de operatie en de nazorg/pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ben op 17/02 ook geopereerd door Dr. Verdonck.

Ben er heel tevreden over!

Ik had 75A en heb 300 cc gekregen.
Ben stiekem al wat BH's gaan passen en ik kom zeker op die volle C uit.

Ik heb al enkele foto's op mijn profiel staan.
Schrok in het begin wel van de grootte, maar dit is helemaal goed gekomen.

Ik heb na de operatie weinig pijn gehad, enkel ongemak. Ben heel stijf geweest waardoor ik bijna niet meer kon bewegen en werd misselijk van de medicatie. Na de eerste 4 dagen ging alles al veel beter en dan is het enkel nog rustig aan doen.

Sporten mag niet voor een 6-tal weken.

Heel veel succes!

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Spannend nog 2 weken.

Sporten mag 6 weken niet maar je kan je onderlichaam wel trainen werd me gezegd en ik ben nu 11 dagen po en heb vandaag en gister lekker een uurtje cardio gedaan (wel rustig en niet rennen natuurlijk). Denk dat je zelf prima aanvoelt wat kan en niet kan, zolang je die borstsspier maar laat rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej hej , 31 maart is mn operatiedag !! Begin nu echt wel zenuwachtig te worden maar

Als ik hier zowat verslagen lees , zal het wel meevallen denk ik !

Ik laat het achter de spier zetten ..

Ik doe momenteel 2 x per week krachttrainintg dus daar zal ik dan wel een tijdje mee moeten stoppen ..

Wat is dual plane juist ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke mijne de 27ste ! wou echt dat het al ahter de rug was !

Ja ik doe redelijk zwaar werk, in fabriek.. dozen tillen ( tussen 20en30kg) 300stuks op een hele dag.

Dus dat ga ik ook even moeten laten waarschijnlijk..

Denk inderdaad krachttraining ook, zeker met de armen.. denk dat benen enzo je wel sneller terug kan doen.

En wandelen op de loopband ofzo..

Dual plane is half onder en half boven de spier..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Het is belangrijk dat je inderdaad die 6 weken rustig aan doet. Je armen mogen o.a ook niet boven je schouders uitkomen. Het is wel heel belangrijk dat je de tijd neemt om te herstellen. Herstellen doe je maar 1 keer.

Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , nu heb ik het er wel voor over !! Wil dit echt al zo lang

Vroeger had ik als 1ste meisje borsten , en dan zijn ze mij allemaal

Voorbijgestoken ! Haha

Ik zal 1 van de dagen een foto uploaden van mijn voorsituatie nu ,

Hoop dat die 330cc high profile niet TE groot uitvalt want wil het zo natuurlijk mogelijk

Nog even geduld !!

:) xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook binnen 2 weken geholpen. 28 Maart door Dr. Verdonck. 380cc achter de spier is de afspraak maar ik laat dit verhogen naar mijn max van 425cc

Ook ik kan niet wachten. Had het liefst dual plane gehad maar wist op voorhand dat dr. Verdonck de voorkeur geeft aan achter de spier.

Heb al een arsenaal aan cremetjes en olie gekocht en ook dearnica en vitamine C zijn in huis en ben ik vandaag mee gestart.

Nu enkel nog een gemakkelijke broek kopen en sport bh's en hopen dat ik snel genees. Heb 4 april een feestje en zou wel heel erg balen als ik niet mee zou kunnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meiden , binnen 10 dagen is het zover !!

Eindelijk nieuwe grotere mooiere borsten !!

Nu zou ik even jullie mening willen ,

Ik had afgesproken met de pc om 330cc achter de spier te plaatsen langs beide kanten

Ik heb wel een klein verschil in grootte tussen links en rechts ..

Nu als ik een bh aanheb valt het niet erg op , maar begin tog te twijfelen of ik bij die ene

Niet 20 cc minder zou nemen ..

Hier foto van hoe mijn tetjes nu zijn ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid, spannend zeg!

Zag dat je me toegevoegd had, ik ben dus ook door Verdonck geopereerd.

Alleen wat ik las van dat feestje is een afrader:o

Ik heb echt 8 dagen PLAT gelegen en na die dagen kon k pas een beetje normaal lopen, max. 5 minuten.

Dus pas er mee op. Zou zonde zijn dat je dadelijk door één feestje ellende hebt/krijgt.

Je zal wel zenuwen hebben?! Kan t me nog helemaal voorstellen.

Ik was gisteren precies een half jaar po. Kan me mijn kleine boobies niet eens meer herinneren.

Moet deze dagen ergens op controle komen.

Heeeel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hej zal ik mijn verslagje even schrijven ..

Ben nu 1 PO ! Wat een veschrikkelijke 1 ste nacht gehad , dacht dat ie nooit ging eindigen!

Ik ben dus gisteren geopereerd ik de wellnesskliniek in genk door Dr. Veronck !

Mijn consultatie was een maand voordien , ik vond zelf wel dat het toen allemaal snel

Verliep ook met passen enz , maar op zich voelde ik me

Goed bij hem ! We hadden afgesprok 330cc Xhp achter de spier ..

Wou ook zo natuurlijk mogelijk gaan en 300 leek me iets te klein ..

Gisteren dus binnengebracht om 10:30u . En het duurde eigenlijk 10 min voor ik naar mijn kamer werd gebracht ! Eerst alles betaald en dan door een lieve mevrouw naar boven door een mooi verzorgt ziekenhuis !

Ik had een rose kamer er stonden bloemen en een rustgevende kader . Vond ik wel

Fijn ipv zo helemaal ziekenhuisachtig . Fotos getrokken van mn borsten en nog informatie gekregen ivm met ziekteverlof .

Na 1,5 kwamen ze me ophalen , hele lieve verpleegster ! Nu werd ik wel goed zenuwachtig

Ik was vooral bang van de narcose en het idee dat ze in je gaan snijden !

Lag dan in de OK en dan kwam Dr. Verdonck op me tekenen ! Kreeg een bruine

Ontsmettting over me en hij maakte een grapje met dat ik nu 4 weken zoiets als zelfbruiner

Op ga hebben !! Haha niet dus , heb ook een zwaluw half op mijn

Borst getatoeerd en vroeg nog of die ging worden uitgerokken ,

Hij zei dat dit een arend ging worden , maar das ook mooi hé ?! Haha was

Wel op mn gemak !

Dan in slaap gedaan en werd al trug wakker in de OK !

Ik zag mijn borsten van bovenaanzicht en wauw zag er perfect uit van

Grote !

Dan in de wachtkwartier gezeten en lag nog een ander meisje naast mij

Toen begon de pijn ! Miljaar , was ik wel ff verschoten

Helse spierpijn en gekneusde ribben zo voelde dat !

Uiteindelijk naar mijn kamer gebracht en wilde heel graag een pijnstiller ..

Deze mocht pas als mijn baxter was leegegelopen !!

Na een uur dus pas , oh dat duurde lang !

Daarna nog nazorg gekregen en hup ik mocht naar huis ! Was heel blij daarom

1u rijden was toch iets te lang !

Toen ik thuis kwam was ik vooral heel moe ! Dudje gedaan en daarna een pijnstiller genomen . Heb gistere niet veel last gehad .. Tot deze nacht

Lag op geen enkele manier goed .. En dan

Die borstband , losser , trug vaster , losser bah ! Helse nacht

Ga zoveel mogelijk proberen te bewegen vandaag zodat mijn spieren niet te stijf worden !

Heb wel zo onder mijn borsten waar de hechtingen zitten

Precies zowa vocht dat ik ophoud .. Is dit normaal ?

Voor de rest maken ze ook rare geluidjes en voelen ze redelijk gezwollen !!

Ik moet dit verband 2 weken aanhouden door de dokter !!

Zo lang precies als ik anderen hoor , ben zo benieuwd naar mn boobies !!

Probeer vanaf ze eruit mogen , zo snel

Mogelijk een foto up te loaden !!

Veel liefs , voor sommigen die nog moeten en bij Dr.Verdonck willen , ik raad hem echt aan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Ja die eerste nacht :S Die vond ik ook geen pretje, maar na een paar dagen is de ergste pijn voorbij hoor. Het gaat iedere dag een beetje beter. Wel rustig aan blijven doen en een fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag meiden allemaal ,

Waarom mag je je armen eigenlijk niet boven je schouders houden ?

Is dit slecht voor je borsten of waarom eigenlijk ?

Ik ben 2,5 weken Po en dit gebeurt soms wel eens maar probeer het te vermijden ..

Ben al sinds 1,5 week trug aan het werk ...

En die borstband , die drukt je borsten naar beneden .. Volgens de papieren van de kliniek

Zou ik deze 6 weken aan moet ..

Maar ik heb het gevoel dat door deze band mijn borsten naar beneden gaan wijzen ( tepels ) in zijaanzicht ..

Of ben ik verkeerd en zal dit nog een stuk veranderen in een

Aantal weken ??

Voor de rest heeel content met mijn boobies !!

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PC zei tegen mij dat je armen niet boven je schouders mogen omdat dit het vasthechten van de prothese in de weg staat. Zolang je je armen onder de schouders houdt, heb je je borstspier in een bepaalde zin niet nodig en kan je prothese beter vastgroeien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel kerkenbaar! Ben nu ruim 3 weken po en die band irriteert me mateloos! En sinds een week doe ik gewoon voorzichtig af en toe iets pakken boven me hoofd hoor..denk dat je je eigen lichaam zelf het beste aanvoelt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is net waar de PC mij voor waarschuwde: je zal geen pijn of zo voelen als je het wel doet, maar het is echt niet goed dat je't doet... Ik neem toch liever geen risico's! Wat als ze onvoldoende hechten? Ik hoef geen loszittende protheses hoor... Waar sta je dan?

Toch liever even doorbijten, we zijn nu al zover...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met dreamertje,

Er is zich nu een dun kapsellaagje aan t vormen rond de protheses. Dit is niet erg dit hoort juist. Bij teveel beweging boven je hoofd kan dit dunne laagje beschadigen (het scheurt als het ware in) waardoor het lichaam zal reageren met meer of extra kapsel aanmaken wat het gevaar van overmatige kapselcontractie kan opleveren en dit wil je echt niet;-)

Het is inderdaad heel verradellijk als je geen pijn voelt. Ik stond 2 weken po een keer bij de Xenos en woep pakte zo iets van de bovenste plank. Gewoon effe helemaal vergeten dus....kon mezelf wel voor de kop slaan!

Een keer zal echt niet erg zijn en gebeurt ons vast allemaal wel eens maar voor je eigen bestwil hier toch op proberen te letten!

Goed herstel verder xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dat je tepels naar beneden wijzen komt doordat de prothesen nog hoog zitten en niet helemaal in de pocket zijn gezakt.

Door de band te dragen duw je de prothesen verder naar beneden in de pocket en zullen je tepels weer wat naar boven wijzen.

Ik Ou als ik jou was de band dus zeker blijven dragen.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Mijn bv is ook in de wellness kliniek gedaan, net als sofietje11. Ik moet geen band dragen. Hoe komt dit eigelijk?

Ik heb wel een bh die enorm spant gekregen. Ik had de kliniek gebeld om een afspraak te maken om mijn hechtingen te verwijderen. Ik zei dat die bh zo spant, staat helemaal in mijn vel. Die moest zo spannen omdat ik geen band heb zei de mevrouw aan de telefoon. Maar hoe komt dat nu?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit

Hey,

Mijn bv is ook in de wellness kliniek gedaan, net als sofietje11. Ik moet geen band dragen. Hoe komt dit eigelijk?

Ik heb wel een bh die enorm spant gekregen. Ik had de kliniek gebeld om een afspraak te maken om mijn hechtingen te verwijderen. Ik zei dat die bh zo spant, staat helemaal in mijn vel. Die moest zo spannen omdat ik geen band heb zei de mevrouw aan de telefoon. Maar hoe komt dat nu?

Xx

Deze zorgt ervoor dat se prothesen goed op hun plaats blijven en niet onder de spier schieten .waarom bel je niet gewoon om het te vragen?

Gr Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.