Ga naar inhoud

Lunacy: 25 februari 2013: Dr v Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

Heeey allemaal, Mijn naam is Madelon, ik ben 25 jaar en wordt de 25ste óók geholpen door dr. Van Onselen. :D Ik werd gisteren gebeld omdat mijn papieren nog steeds niet waren gearriveerd (stomme TNT) en ben toen brutaal geweest en heb naar mijn aanvangstijd gevraagd... Ik moet er om half tien zijn, wat hoogstwaarschijnlijk betekent dat ik om half 11 wordt geopereerd! Ga nu even alle 100 berichtjes in dit topic lezen. Spannend allemaal, zijn jullie er ook zo veel mee bezig?

Op verzoek van Lunacy haar voorstel post aangepast.

"Heey allemaal,


Mijn naam is Madelon, ben 25 jaar en woon in Groningen. Ik heb twee mooie kleine borsten, maar omdat ik na de bevalling hier wat van heb moeten inleveren heb ik de knoop doorgehakt. :D

Even wat globale gegevens over mij:

Ik ben 1.64 cm, ca. 49 kilo en heb momenteel ongeveer 75A. De prothesen die ik krijg zijn 300 cc AMM.

Wel vraag ik me af of ik niet een foute keus maak dat ze te klein zullen uitpakken?

De 25ste is het zover (09:30 uur, dr. Van Onselen) en ik hoop dit nog even te kunnen bespreken met de PC zelf...

Veel succes voor alle dames die nu wachten op, herstellen van en uitkijken naar een prachtige voorgevel. ;)"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lunacy,

Ik zag je voorstel in het topic van Emsi, en aangezien je al heel snel aan de beurt bent heb ik je bericht verplaatst en heb je nu je eigen operatieverslag waar je in verder kan schrijven als je zin hebt uiteraard ;)

Veel succes en een goed herstel alvast :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke, bedankt voor het aanmaken van mijn topic!

Kan ik de openingspost nog even aanpassen? Lijkt me makkelijk om daar alsvast kijn basisgegevens te plaatsen. :)

Het is inderdaad snel....... Oef. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

*nieuwschierig nieuwschierig* :43: :43:

Hoe is je operatie gegaan? Heb je gekregen wat je wilde.. of heb je voor de operatie nog wat anders af kunnen spreken met dr v Onselen?

Goed herstel verder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

De operatie is goed verlopen, maar ik heb het echt te kwaad met de pijn en een houding vinden. Ik schrijf later een verslag als ik me wat beter voel.

Ik heb links 300 en rechts 335 gekregen, er had ook echt niet meer in gekund. Het staat me toch strak!! En niet eens van de zwelling. :P Ik heb de band en bh nog niet af gehad...

Inmiddels slik ik ook tramadol, maar het liefst ging ik weer een week onder die heerlijke narcose.

Aan de andere dames die er die dag waren: succes met herstellen!! Hopelijk zijn jullie blij met het resultaat. Ik negeer ze nu nog, haha. Vanwege de pijn dacht ik zelfs even gevoelens van spijt te ervaren. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :)

Blij dat alles goed is gegaan! Dat gevoel van spijt heb ik vaker gelezen en dat is helemaal niet erg.

De pijn zal met de dag afnemen en dan ben je alleen maar blij :)

Met mij gaat t ook steeds beter. Ik hoop met de rest ook.

Laat je maar lekker verwennen door iedereen (voor zover mogelijk)

Veel liefs en een mega spoedig herstel!

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid toch gefeliciteerd met je twins hoop dat je je snel wat beter gaat voelen kan me goed voorstellen als je zoveel pijn hebt dat je denkt waar ben ik aan begonnen. maar als het goed is gaat het nu langzaam steeds een beetje beter volgens de geleerde. ik weet het nog niet want ik moet nog even wachten. hoop dat je je snel weer beterder voelt en wat jackie al schrijft laat je maar lekker verwennen en denk maar aan de zomer als je in een mooie bikini aan het strand ligt.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, gefeliciteerd nog!

Jeetje, wat ontzettend balen dat je zo een pijn hebt! Zit je bh niet veel te strak?

Misschien dat je de bandjes ietsje losser kunt doen of zo?

En neem je je pijnstillers regelmatig in? Dat helpt het beste namelijk. Heb Jackie die tip gister ook gegeven en heb in haar topic een schemaatje gemaakt. Misschien dat je er iets aan hebt :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.