Ga naar inhoud

Lunacy: 25 februari 2013: Dr v Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Bedankt voor de lieve woorden! Ik neem de pijnstillers allemaal op tijd in en vandaag ging het al een stuk beter dan gisteren.

Ik heb ook eindelijk de energie om er even voor te zitten met een ipad voor mn neus. Zal nu m'n verslag schrijven..... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo, eindelijk heb ik even de kracht gevonden een post te maken. Ben alleen nog niet zo breedsprakig, want ik vermoed dat mn tramadol zo weer begint te werken, hahaha.

De operatie en de paar uren er na verliepen prima, maar bij thuiskomst had ik het echt niet meer. Sjezus, wat vreselijk oncomfortabel om ineens kannonnen te hebben. :D Ik wist echt niet hoe ik moet zitten, liggen, draaien... Ik kon helemaal niets zelf en had mijn telefoon binnen handbereik, zodat ik mijn vriend kon bellen als ik wat nodig had. Hij lijdt aan een enorm zware griep, dus ik heb hem drie keer uit een diepe slaap wakker gebeld voor een slokje drinken, paracetemol en op een gegeven moment kreeg ik wondkoorts en viel ik bijna flauw. Kort gezegd: de eerste nacht was hier ook een slapeloze, pijnlijke hel. Ik moest ook niets van m'n borsten hebben.

De volgende ochtend ben ik naar mijn moeder gebracht zodat zij me kon verzorgen. Mijn zestien maanden oude dreumes logeert daar een week en ze vond me heel raar. Ik stoeide niet met haar, knuffelde haar nauwelijks en ik merkte dat ze hier verdrietig van werd. Normaal zegt ze nooit 'mama' (enorm papa's kindje) en nu riep ze het constant. Nu ik er aan terugdenk springen de tranen me alweer in de ogen. Ik zat de hele dag als een zombie op de bank, met pijn en extreme benauwdheid af en aan. Maar goed, even doorbijten...

's Middags nam m'n vriend me weer mee naar huis en dankzij de tramadol heb ik een iets comfortabele nacht gehad. Vanmorgen heeft 'ie me zelfs gedoucht en kon ik mijn prachtige tweeling voor het eerst aanschouwen. Erg jammer is wel dat mijn hond me bijna tegen de borsten aansprong en ik hem wegduwde, waardoor ik mijn linkerborstspier forceerde. Dit voel ik nog steeds. :S

Excuses dat ik niet iets gekleurder en levendiger schrijf, maar ik merk dat ik wat afvlak nu door de meds.

Heb een foto geupload vanmiddag in de gallerij.

Xoxo, nogmaals feli aan de andere meiden en herstel ze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lunacy,

Fijn dat je je iets beter voelt. Maar wat een nacht zeg verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat je even dacht waar ben ik aan begonnen.

Goed dat je nu bij je moeder zit, dan kan ze je lekker verwennen en verzorgen. Denk dat het vandaag een stuk beter met je gaat.

Wat een verhaal van die hond, echt rot. Heb zelf drie honden en ben ook als de dood dat die tegen me opspringen. Maar hebben ze tot nu toe niet gedaan. Lekker veel rust nemen en ga even je foto bewonderen in de galerij.

Gr Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Monique, ben inmiddels weer thuis en kan me ook weer een beetje mobiliseren. Zelf naar de wc, rechtop zitten en zelf paracetemol enz. pakken hahaha.

Ja, hij was zo blij om zn vrouwtje weer te zien en dan heeft 'ie zichzelf niet in de hand. Nu zit hij preventief in de bench of in zijn mand... Wil hem beslist niet op de bank hebben.

Pijn valt mee nu, heb eigenlijk alleen lamme armen van het hangen en nog lichte gevoelens van spierpijn. E ja, JEUK! Die bh kietelt zo erg doordat het zo strak zit en het zich vermengt met mijn heerlijke herstelzweet. :P bah, wat goor.

Trouwens, ik heb een enorm opgezette buik. Echt keihard, lijk wel weer zwanger?? Ik ben niet geconstipeerd... Is dat een bijwerking van de operatie, weet iemand dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, je houdt vocht vast, dat kan van de narcose komen. Komt veel voor!

Het enige wat daar tegen helpt is veel water drinken en evt. thee (brandnetelthee schijnt vochtafdrijvend te zijn)

Fijn dat je niet geconstipeerd bent, want dat kan ook een bijwerking zijn van tramadol. Dus in de gaten houden ;)

Fijn dat je je wat beter begint te voelen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Het leek me tijd om ook weer wat te schrijven op het forum. Ik loop ook steeds topics mis van andere mensen, maar ik heb het systeem van dit forum nog niet helemaal onder de knie.

Ik sta ook niet zo graag in de spotlights en bedenk me dat jullie niet op mijn PO-verhalen zitten te wachten, dus lees ik liever die van jullie. Hoe dan ook, we zijn nu 10 dagen verder en ik heb eigenlijk zin om alles weer te doen! :D Behalve dat de kliniekbh loeistrak zit heb ik vrij weinig last. Af en toe wat pijntjes in de linkerborst waar die martelbh snijdt. Ik heb het gevoel dat het té strak zit (ga morgen even naar de kliniek om het te bepalen), omdat zich alleen daar af en toe zwellingen opdoen en dat lijkt me gewoon niet gezond. Mijn buik is na de thee-tip enorm geslonken, maar toch ben ik nog VIER kilo zwaarder. :o Zoveel wegen de boobs toch niet, hahahaha.

Ik doe ook veel te veel en mijn vriend tikt me regelmatig op de vingers... Douchen, aankleden, koken, luiers verschonen... Raar hoe handig je wordt ook al heb je je bovenarmen tegen je lijf geplakt! En dan te bedenken dat we nog vier weken zo moeten leven, kan het me niet voorstellen... Slapen vind ik wel naar, want ik slaap normaal altijd op m'n zij.

Ik hoop dat het met de rest van de dames ook goed gaat me herstellen.

@justme, ik werd er eerst ook verdrietig van dat ik de kleine niet kon tillen, maar als ik op de grond ga zitten komt ze wel op schoot en knuffelen we. Het gaat echt met de dag beter.

Ohh en verder...... I <3 my boobs!!!!! Zet zo weer een foto in de gallerij.

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, heb even je foto's bekeken en wat is het mooi geworden!! Heb je ze achter of voor de spier laten plaatsen?

Liefs en veel plezier met je nieuwe twins haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb net even naar je fors gekeken, ze zijn echt prachtig geworden hoor! Wat hebben we nu een zin in de zomer hè, de hele dag in dit soort hempjes lopen hi hi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.