Ga naar inhoud

Shawty: 14 februari 2013: Dr Theunis: ZNA Jan Palfijn.


Aanbevolen berichten

Hoi

Welkom op het forum!

Ik zie dat je borstplooi op verschillende hoogten zit.. Gaat de pc dit wel ook aanpassen tijdens de operatie? Als je dan toch onder het mes moet :)

En verder.. waarom zou je geen ronde nemen? Ze worden achter de borstpier geplaatst, dus randen zul je dan niet gaan zien :)

Heb je voorbeelden gezien? Anders gewoon ff goed kijken nog :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga dit zeker vragen, maar zowizo gaat hij de borstplooien iets lager zetten he , xx

Toen dat ik de pasprotheses aanhad en hij mijn borsten was aa het opmeten , heeft hij hier niets over gezegd. dus misschien is het omdat ik de foto zelf getrokken heb ?

zuwizo is mijn lijstje voor donderdagmorge al klaar. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooooo.. eindelijk is de dag dan daar :43:

Heel veel succes met je valentijnstieten :D

Hopenlijk worden ze precies zoals je wil en heb je al die tijd voor niks getwijfeld dat je 'ballen' kreeg ;)

Goed herstel!!!

:116::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

halllooooooooooooooooo :53: ,
hier ben ik dan met mijn verslagje.

14feb: D-day , smorgends om 8uur al in het ziekenhuis aangekomen , schortje aangedaan , informatie papieren ingevuld en dan zeiden ze me , om 11u wordt je geopereerd
dus ik whii nog 2uurtjes ongeveer aftelllen .. ( spannend!)
na een half uurtje kwamen ze mij al een pilletje geven voor rustig te worden, en ineens zeiden ze binnen half uurtje slaap je all =D
dus dokter kwam naar beneden tekende de borst af , lekker groot , en dan voor ik het wist ging ik al slapen.

wakker worden met booobs!
mijn ogen gingen open , ik voelde even , en ja hoor TITIES :D !!
onder het lakentje kijken en boooobs! :D
dan een uurtje later drinken , naar het wc gaan en naar huis
die nacht redelijk goed geslapen.

dag2.
geraakte smorgends niet uit bed .. vriendin heeft me rechtgeholpen ,
direct een pijnstiller genomen , en half uurtje daarna ging het beter.
eens gaan kijken naar de boobies en al liggend stonden ze enorm uit elkaar, maar in de spiegel BEAUTIFUL!! :55:
Love my twins!!
die nacht goed geslapen , half rechtzittend , beter voor de rug.



Dag 3.
Opgestaan zelf! whooeehoee :106:
beetje stijf , maar de pijn is minder
nog wel pijnstillers nodig hoor , maar het gaat beter
vandaag terug voor de eerste keer svs douchen , en liefjesman gaat de boobies zien :55:
zo benieuwd naar zijn gezicht!! xx
bloesje aangehad met enkel de sportbh! en wauwieee staaat fantasctisch!
ik heb geen ballonnen whoooehoee :D:106:

Kan niet wachten tot ik die sport bh mag vervangen door mooie lingerie bh's en decollete topjes!

LOVE MY TWINS! :55::55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shawty, ik heb je ticker in je handtekening geplaatst. Nu zie je onder ieder bericht wat je plaatst hoe lang dat je je boobies hebt :35:

Hij stond nu ergens.. waar hij niet hoorde :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

omvangsmaat in gewone bh zou ik het echt niet weten ,

en ja idd nu draag ik een 90C en die zit goed ale wat strak maar heb zopas de achterbandjes wat losgedaan

dus nog even wachten voor de bh's want heb gelezen hier en daar dat ze nog "groter" worden met indalen ..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.