Ga naar inhoud

450 CC half onder de spier bij dokter Hoeyberghs


Aanbevolen berichten

Ik ben ook bij Dokter Hoeyberghs geweest voor mijn borsten en ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over het resultaat. De eerst paar dagen was ik wat nerveus omdat alles nog gespannen stond en ik niet wist hoe het er uiteindelijk uit zou zien. Maar nu 5 maanden later ben ik enrom blij. Geen enkele complicatie en zeer proffesioneel behandeld geweest. Oke hij durft af en toe wel wat grof in de media te komen maar ik heb liever een groffe dokter die het wel kan dan een emo geval waar ik een hoop last mee heb later. Maar bij mij is het maar half achter de spier om een natuurlijkere look te creeeren. En zo is het ook. Je ziet het echt niet. Litteken is zelfs mooi genezen.

Heb al het ergste achter de rug maar het zou naar wat ik me heb laten vertellen tot een volledig jaar duren voor het helemaal in orde is. Ik ben enorm blij en tevreden over het gehele pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum, maar misschien zou je je iets beter kunnen voorstellen ;)

Ik weet dat je een post gedaan hebt bij Curiosa in het topic, maar dat verhaal mag je hier ook nog even vertellen, want niet iedereen zal jouw post in dat topic lezen :) Tenzij jullie dezelfde persoon zijn?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke hij durft af en toe wel wat grof in de media te komen maar ik heb liever een groffe dokter die het wel kan dan een emo geval waar ik een hoop last mee heb later.

Gefeliciteerd met je 5 maanden oude borsten :35: Gelukkig ben je hardstikke tevreden, fijn zeg!

Er bestaan echter ook chirurgen die niet de uitspraak doen "alle vrouwen zijn hoeren", en die ook prachtwerk zonder complicaties leveren.

Maargoed, dat blijft een eeuwig discussiepunt over deze meneer.

Op dit forum zijn zo goed als geen ervaringen met hem te vinden, dus ik denk dat er niet veel meiden zijn met wie je je ervaring kan delen :(

Misschien kun je eens foto's plaatsen van je resultaat om iedereen hier voor eens en voor altijd te bewijzen dat hij inderdaad zo een mooie borsten maakt.

Aan jou de eer Betty :43:

Welkom op het forum, maar misschien zou je je iets beter kunnen voorstellen ;)

Ik weet dat je een post gedaan hebt bij Curiosa in het topic, maar dat verhaal mag je hier ook nog even vertellen, want niet iedereen zal jouw post in dat topic lezen :)

Hoi Best_Boobie, ik heb de post bij Curiosa even gekopieerd en in de beginpost hier geplaatst want ik denk dat onze Betty nog niet zo heel erg goed thuis is in het forum en over de regels (!!) en richtlijnen die hier gelden enz :44::35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je zo tevreden bent. Zijn uitspraken in de media ken ik niet, wel een filmpje op youtube waar hij als slachter te werk gaat. Het is niet voor niks dat hij erg slecht bekend staat. Ben wel benieuwd naar je foto's. Ook die van de littekens, ben wel benieuwd hoe een rollade mooi kan genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken hem van de serie van een paar jaar geleden op de Vlaamse tv :) Zijn resultaten waren in de serie altijd wel netjes. Zijn commentaren daarbij veel minder, maarja ieder zijn ding hé :)

Wie weet is hij nu na alle media aandacht fel geminderd met zijn uitspraken? Het belangrijkste is dat je je goed voelt met je keuze en dat je een mooi resultaat hebt gekregen! Wie weet lezen we hier binnenkort wel meer positieve verhalen over deze dokter? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best_Boobie, ik heb de post bij Curiosa even gekopieerd en in de beginpost hier geplaatst want ik denk dat onze Betty nog niet zo heel erg goed thuis is in het forum en over de regels (!!) en richtlijnen die hier gelden enz :44::35:

Danku Piepke

Dat is natuurlijk ook een goed idee :) Was ik zelf nog niet op gekomen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.