Ga naar inhoud

Curiosa : 7 februari 2013 : Hoffkliniek : Dr. Jeff Hoeyberghs


Aanbevolen berichten

Hi iedereen

Morgenochtend is het aan mij! Om 8:30h moet ik me aanmelden, en 09:00h ben ik aan de beurt.... ben òp van de zenuwen!

En oooooooh ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden :D

Gaat mn ventje blij zijn dat die van mij gezaag af is hahaha :) elke dag over niets anders babbelen dan tieten! haha

Het worde ronde, achter de spier, 425cc, en heb nu een kleine kleine kleine b.. spannend!

Ik ga jullie nodig hebben meiden! :)

Als jullie aan iets denken dat ik zeker niet mag vergeten mee te nemen, of tips voor de dag en nacht door te komen, allemaal welkom!

Groetjes xx

C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Curiosa welkom op het forum :D

Door wie word je operatie uitgevoerd en waar?
Dan kan ik je titel even aanpassen!!

In ieder geval alvast heel veel succes!!

Tips....neem iets van lippenbalsem mee voor na de operatie. Velen hebben last van droge lippen na de intubatie. En lekkere warme sokken. Vaak ga je liggen rillen van de narcose. En voor de rest! Neem op tijd je medicatie. Zorg dat je spiegel op pijl blijft :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Dankje voor je snelle antwoord :D

Ik ben van België en word in de Hoffkliniek geholpen.. Ik weet dat er daar veel over wordt gezegd, maar ik ben er erg goed geïnformeerd, en helemaal op mijn gemak gesteld door de professionele uitleg, en een vriendin van me is er super tevreden van!
Dus ik stel de kennis boven persoonlijkheid van de pc hahaha, al was het bij mij direct een goed gevoel! :)
Dus morgen ben ik aan de beurt, en man ben ik zenuwachtig... ik hoop op een mooie volle boezem die bij me past, want met mijn 1m83 en 75kg past een mini b cup echt niet bij mij!
Ik reken ook op jullie meiden, want jullie kennen er zo veel van :D


Spannend spannend.... vandaag nog een dagje op het werk en maar stressen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je titel aangepast :D

Jij moet je er goed voelen hoor! Dus :35: dat jij voor deze kliniek hebt gekozen. Ik ken hem echter niet.

Heel veel succes morgen en laat je ons weten hoe het gegaan is?

Wat wij op het forum ook erg leuk vinden is om resultaten te zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb een vrij brede borstkas, een kleine B cup en er gaat 425cc bij.... weet jij wat dit geven gaat? :D ben zo benieuwd..

Blijkbaar is het minder groot als je zo wat breder bent.. en ik ben stevig gebouwd he, 80b, snap je?

Sorry als ik stomme vragen stel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons zeggen dat ie.... Hm... Hoe zeg ik dit netjes.... Speciaal is :)

Maar de bv's die ik van hem al zag waren mooi hoor!

Hij werkt met 3D beelden van vooraf zodat je een mooi beeld krijgt wat t wordt, wat me wel leuk lijkt!

Ik was volledig afgeschrikt door sommige van zijn uitspraken, maar je moet je goed voelen bij je arts en als jij dat doet: gaaaaannnnn!

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!! Ben razend benieuwd hoe het je vergaat!!

Zet hem op, en we zien je later weer verschijnen :43:

Toi toi toi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze sinds gisteren jippie!!!!!! .... en amaaaai pijn bij het rechtkomen en bukken enzo.. en diep inademen is ook niet simpel maar al bij al gaat het wel ik neem al van vannacht geen pijnstillers meer! Alles is wel blauw.. en ik heb nog geen idee hoe het gaat uitzien en of ik ze groot genoeg ga vinden hihi. Maar ik heb eeen natuurlijke cup gevraagd en dat gaat het wel zijn. Ik ben zo benieuwd wanneer ze gaan beginnen dalen en zachter worden, want ze zijn nu echt wel hard! Zo spannend allemaal hehe.. ben ook zo bang dat ik iets verkeerd doe... ik rust wel en heb een kliniekbeha aan maar ik ben bezorgd dat ik iets zou misdoen... kenne jullie waarschijnlijk wel .... en het is dual plane gedaan... 'groeien' die dan nog? :) spannend! Maar voel me dus best oke... en ik heb hulp van mn liefje en mijn lieve schoonzusje :D

Wat ging het allemaal snel! En zo een prachtig personeel... zo zorgzaam en lief. En de pc heeft me eerst nog goed ingelicht en toen gingen we ervoor.

Ben vannacht maar 1 keer wakker geworden en sindsdien geen pijnstiller meer! Wauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je borsten! Wel lef hoor dat je toch voor hem gekozen hebt. Ik zou me niet door hem laten opereren al zou ik er geld op toe krijgen! Maar het is jouw keuze en ik hoop echt dat het bij jou goed is gegaan en de littekens goed genezen.

Toen ik me aan het orienteren was voor bv heb ik op youtube een filmpje van hem gezien waarbij je hem een bv ziet doen, ik ben me echt rotgeschrokken. Ook het hechten vond ik er vreselijk uit zien. Sorry dat ik deze reactie plaats, maar ik vind het vooral shokking dat hij nogsteeds opereerd...

Voor jou hoop ik echt dat je tevreden zal zijn en dat de littekens goed zullen genezen. Zelf ben ik iets langer dan jij en weeg ongeveer hetzelfde, heb zelf 500cc onder de spier gekregen en het is idd erg natuurlijk geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.