Ga naar inhoud

Te vroeg?


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

ik zit eigenlijk een beetje met een vraag voor de vrouwen onder jullie die een BV hebben laten doen terwijl ze moeder waren.

Ik heb een zoontje van 9 maanden en zou ongeveer over een jaar een BV laten doen,dan is hij bijna 2 en zal al zelfstandig kunnen lopen.

Nu vroeg ik me af of dat doenbaar zou zien als hij die leeftijd heeft,aangezien er een paar dagen/ weken niets mag opgehoffen worden enzo...

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nanake.

Ik heb 3 dagen terug me bv gedaan.

Heb ook gewacht tot me kleine 2 was, omdat ze zelfstandig dan trap op en af kan en kan eten enzo.

de komende dagen is ze niet thuis maar dan bij me schoonouders.

overdag gaat ze ook nog naar de kinderdag verblijf.

ze kan ook zelf in bed en uit, klimt ook zelf om op de bank te zitten. in feite hoef ik haar straks niet meer te tillen.

gister was ze wel even met haar vader langs gekomen, en ze klom ook op de bank om bij me te zitten en zei wel van mama aaien mama auw..

denk dat ze wel weet wat er is maar nog niet helemaal.

dinsdag is ze weer thuis dan ben ik benieuwd hoe het savonds gaat.

denk gewoon goed afstemmen met de thuisfront en je partner en gewoon niet tillen en zware werk doen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Hij gaat nu ook naar de creche,maar nu zijn het halve dagen.

ls het zover is kan ik vragen om een hele dag te gaan he.

Uw reactie heeft me wel geholpen want het is m'n eerste kindje en wist niet echt in hoeverre ze dingen zelf kunnen op die leeftijd.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn bv laten doen toen mijn zoontje 14 maanden was, gelukkig heeft mijn man hem de eerste tijd verzorgd en geholpen.

Ondanks het feit dat ze dan nog heel afhankelijk zijn is het hier eigenlijk verbazend vlot verlopen, dus ik zou met niet teveel zorgen maken want als jij je bv laat doen is je kindje al een stuk ouder.

Het niet mogen heffen e.d. is idd even vervelend, maar zelfs zo'n kleintjes snappen het, je kan bijvoorbeeld de eerste dagen wel gezellig samen in de zetel zitten (welliswaar RUSTIG :38: ) en stap voor stap kan je meer en meer dingen doen

Alvast veel succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook pas een bv laten doen

mijn zoontje is nu bijna 4 en mijn dochtertje ruim 2 heb ook bewust gewacht tot ze deze leeftijd had ivm het niet mogen tillen

de eerste week zijn ze alle 2 bij de opa's en oma's geweest

en ik heb ze ook alle 2 nix verteld als alleen dat mama hier ( gewezen naar het boven gebied) pijn had en dat begrepen ze wel en doen voorzichtig hihi

suc6 maar ik denk dat met 2 idd een mooie leeftijd is

Link naar reactie
Delen op andere sites

de mijne was 16 mnd toen ik een bv liet doen en mijn man is 2 weekjes thuis geweest.
het was soms wel lastig omdat hij ook door mama opgetild wilde worden maar opzich is het me 100% meegevallen allemaal.
vond het erger dat ik niet mocht stofzuigen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het maakt ook nog wel verschil of je het voor of achter de spier laat zetten. Bij voor de spier is de herstel periode veel korter en mag je ook gewoon tillen. Als je maar niet met je ellebogen hoger komt dan je schouders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn jongste is 6 maanden toen ik een bv liet doen en oudste 3 . Ik had weinig pijn en kon alles al doen tillen heb k ook gedaan de fysio heeft me laten zien hoe ik het beste kon tillen de eerste weken , dus mijn armen langs m'n zij en zo m'n biceps gebruiken ipv m'n borstspier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.