Ga naar inhoud

Zwanger na borstvergroting


Jazzy

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

In juni 2011 heb ik een borstvergoting laten doen waar ik nog steeds erg tevreden mee ben. Ik ging van een lege B cup naar een 75E (oogt als een D). Op dit moment ben ik 25 weken zwanger van ons 2e kindje en ben benieuwd of er hier meiden zijn die NA hun bv zwanger zijn geworden.

Ik zou graag willen weten of je boobs veel zijn veranderd en of je melk goed op gang kwam.

Groetjes Jazz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel dat je borsten kunnen veranderen. Maar hoe het uiteindelijk is/word durf ik je niet te zeggen is afwachten. Ik weet wel dat me borsten nu na 2 kids niet veel meer zijn hahaha..

Ik heb daarom ook bewust gekozen voor na de kids. Ivm elke erge bekkenklachten weet ik dat we sowieso geen 3e kunnen krijgen.

Wat ik heb gelezen op internet moet je wel gewoon borstvoeding kunnen geven na een bv. Ben benieuwd of er hier iemand is die er wel ervaring mee heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten waren na mijn eerste zwangerschap ook slap geworden maar ik heb begrepen dat het met silliconen anders is. Helaas zijn er hier weinig meiden die kids hebben gekregen nadat ze een borstvergroting hebben laten doen. Het is dus afwachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jazzy

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zelf heb ik nog geen kinderen, maar mijn schoonzusje is ongeveer 3 jaar na de borstvergroting zwanger geraakt, enhaar borsten zijn

er volgens haar nog mooier en natuurlijker op geworden. Ze waren nog wat gegroeid, en zijn nu volgens haar helemaal perfect haha.

Ze heeft trouwens geen borstvoeding gegeven, ik weet niet of dit nog een rol zou spelen.

groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je VeraVeer89! Blij te lezen dat ze er bij je schoonzusje mooier op zijn geworden. Hoop dat het bij mij ook het geval gaat zijn. Borstvoeding vind ik op zich wel belangrijk maar als het niet gaat kan ik daar wel mee leven. Mijn zoontje heeft ook maar 3 weken borstvoeding gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.