Ga naar inhoud

lisa.t : 21 december 2012 : Dr. Sawor : Viecuri : Venlo


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Lisa, 20 jaar en ik denk al lang na over een borstvergroting omdat ik me, zoals waarschijnlijk veel anderen, onzeker voel over de grootte van mijn borsten. Velen zullen denken dat ik misschien veel te jong ben om deze beslissing te maken, maar ik weet het helemaal zeker. Ik heb nu een a-cupje. Bijna niks eigenlijk.

Gisteren heb ik mijn intake gesprek gehad in het Viecuri ziekenhuis in Venray. 21 december gaat het gebeuren en ik kan niet wachten. Ze hebben mij een aantal maten laten passen en we hebben gezien dat 280 tot 300 cc het mooist is. Dit is wel groter dan ik verwacht had voor het gesprek, maar met de pasprothesen zag het er heel mooi en natuurlijk uit en ik sta er helemaal achter.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen over de operatie.

Liefs, Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa

Welkom op het forum!!!

En wat goed van je dat je de knoop doorgehakt hebt. Er zijn hier al veel meiden geweest in jouw leeftijd, dus hier wordt niet zo gauw een oordeel geveld over leeftijd, zoals dat vaak gebeurd in de 'echte' wereld ;)

Er is hier een meid, die is laatst in Viecuri geopereerd geloof ik, Stardust is haar naam. Je zou haar eens kunnen zoeken. Ook Lucky71 is een jaar geleden in Viecuri geopereerd.

Ga je bij dr. Sawor?

Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster. Daar kun je zoeken op plastisch chirurg, kliniek, en andere trefwoorden om wat meer ervaringen te lezen :)

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum :D

En te jong ... ?! Welneeeee joh! live youre life!

Beter nu dan op je 40e zeggen "Goh, dit had ik veel eerder moeten doen"

Mijn verhaal over de operatie :

Helemaal geweldig! Geen last gehad, spierpijn. maar geen drama verder. Zou het zo weer doen, en weer, en weer ;)

Dusse.. begin maar vast met de voorpret want met kerst heb jij je eigen kerstballen :43::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

welkom...join the club!!!!

En leeftijd, dat maakt helemaal niets uit! Het gaat erom dat jij gelukkig word.

Ikzelf heb vorig jaar oktober een bv gehad in het VieCurie in Venray. Ik ben door dr. Sawor geopereerd? Word jij ook door hem geopereerd?

Nu aftellen maar naar de 21 december...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lisa !!

Je bent zeker niet te jong hoor :). Ik wou dat ik 3 jaar geleden de moed ook had om het al te doen. Maar bij mij gaat het ook nu pas gebeuren, ook op 21 december trouwens. Kunnen we samen aftellen :).

Toch een leuk kerstcadeau voor onszelf hihi.

En hoe groot ben je ongeveer? Want 300 cc zal zeker een mooie maat zijn hoor!

Heb jij het trouwens tegen veel mensen gezegd?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lindi!

Jazeker is dat een mooi kerstcadeau. Ik denk het mooiste kerstcadeau dat ik ooit zal krijgen haha. Wat leuk dat we dezelfde datum hebben! Je zal ook wel niet meer kunnen wachten tot het zover is of niet? Ik heb het wel tegen mijn vriendinnen gezegd, en ook mijn ouders en mijn vriend weten het, maar voor de rest vertel ik het liever nog niet aan iedereen. Ik merk toch dat niet iedereen het begrijpt. Vaak krijg ik reacties dat mensen niet snappen dat ik een borstvergroting wil. Dan zeggen ze dat het er prima uitziet. Zij weten natuurlijk niet dat ik elke dag met een mega push up beha loop. Heb jij het al verteld? Ik ben trouwens ongeveer 1.65 en weeg 52 kilo. Hoeveel cc krijg jij? Ben benieuwd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

Leuk, dat je ook door Dr. Sawor geopeerd word. Vind het al fijn om zijn naam nu eens heel soms tegen te komen hier..

Volgens mij was ik hier op het forum zijn eerste klantje..

PS..vorig jaar had ik de mooiste boom :152: Ik geef het stokje graag over.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lindi!

Jazeker is dat een mooi kerstcadeau. Ik denk het mooiste kerstcadeau dat ik ooit zal krijgen haha. Wat leuk dat we dezelfde datum hebben! Je zal ook wel niet meer kunnen wachten tot het zover is of niet? Ik heb het wel tegen mijn vriendinnen gezegd, en ook mijn ouders en mijn vriend weten het, maar voor de rest vertel ik het liever nog niet aan iedereen. Ik merk toch dat niet iedereen het begrijpt. Vaak krijg ik reacties dat mensen niet snappen dat ik een borstvergroting wil. Dan zeggen ze dat het er prima uitziet. Zij weten natuurlijk niet dat ik elke dag met een mega push up beha loop. Heb jij het al verteld? Ik ben trouwens ongeveer 1.65 en weeg 52 kilo. Hoeveel cc krijg jij? Ben benieuwd!

Liefs

Ik kan ook niet meer wachten !! Ik zit elke dag af te tellen :).

Ik heb het alleen nog verteld tegen mijn vriend en mijn ouders. Ik ben nogal bang van de reacties die ik ga krijgen als ik het ga vertellen tegen mijn vriendinnen.

Hier hetzelfde met die push up bh, en dan zien ze er idd redelijk goed uit.

Tijdens mijn operatie wordt er bepaald hoeveel cc ik ga krijgen. Dus dat is nog eens extra spannend. Ik heb wel aangegeven dat ik een D wil. Maar ook niet te groot :).

Nog 32 dagen zeker :57:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky71, mooi om te horen dat jij de mooiste boom had haha. Hoop ik ook op dit jaar. Was je tevreden bij dr. Sawor? Hij lijkt me een leuke sympathieke man dus dat stelt alvast gerust.

Lindi, ik heb inderdaad ook wel van vriendinnen rare reacties gehad. Ik denk dat ze het allemaal een beetje onzin vinden. Achja, ik heb het idee dat de meesten het niet snappen dus daar maak ik me niet meer druk over. Mooi hoor, een D cup. Ik heb aangegeven dat ik een c wil. Dr. Sawor heeft me ook gezegd dat hij tijdens de operatie zal beslissen hoeveel cc het zal worden. We hebben beslist dat het ongeveer 300 cc zal worden, dan kwam ik 'officieel' uit op een c-d, maar dat idee had ik niet met de pasprothesen, torn leken ze me kleiner dan een c-d. Er is 315cc besteld, 280 en nog een maat. Nu vond ik 300 al aan de grote kant voor mij, maar het valt me wel op dat er meer meiden zijn die ook 'slank' zijn en toch nog veel cc's krijgen. Ik ben zo bang dat ik ze te groot of te klein zal vinden, terwijl de pasprothesen er heel mooi uitzagen bij mij. Ik weet het echt niet, je ziet zoveel op het internet, en ik weet dat het bij iedereen anders is maar toch.. Hebben jullie dit probleem ook gehad?

Verder ben ik inderdaad ook iedere dag af aan het tellen. Het is alweer de 19e, weer een dagje dichterbij haha!

Superleuk dit forum, en fijn ook dat jullie zo leuk reageren!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

ik ben meer dan tevreden!!! Ikzelf had na mijn 1e consult ook een goed gevoel bij hem. Ook de nacontroles zijn fijn. Hij neemt alle tijd. En grappig dat hij altijd op de juiste hoogte staat hahahah

Bij mij werden ook diverse maten prothesen besteld. Ikzelf heb eerst de 320 gepast en daarna de 380. De 320 vond ik te klein en de 380 te groot. Op de dag van de operatie heeft hij me nog gevraagd welke hij moest nemen als zowel de 350 en de 380 pasten. Hij gaf zelf aan dat de meesten er snel aan wenden na de operatie dus zei ik dat hij dan voor de 380 mocht gaan. Tijdens de operatie heeft hij toch besloten voor de 350cc te gaan nav ons gesprek eerder. Ikzelf wilde niet te grote opvallende boobs. En hij vertelde dat hij met 380cc de borst niet meer mooi gesloten kreeg.

Achteraf denk ik wel eens..mmmm...die 380cc had best gemogen ;) Maar aan de andere kant wat is nu 30cc.?? Bijna niets en het risico wat je zou kunnen lopen als de wond niet goed heelt...nou, dat hoeft ook niet!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky71,

Ja dat viel mij ook gelijk op, dat hij nog niet eens naar beneden hoefde te kijken haha!

Fijn om te horen dat je ook nog even de kans krijgt om het een en ander nog te bespreken voordat je geopereerd wordt. Ik zou denk ik ook zeggen dat hij maar voor de grootste moet gaan als dat lukt. Ik heb echt al heel vaak gelezen dat meiden uiteindelijk toch ietsjes groter gewild hadden. 30cc is inderdaad ook echt weinig verschil. Ik had een pasprothese van 300cc die we mooi vonden en dr. Sawor heeft 315 besteld, omdat die prothesen niet in 300 te krijgen waren. Geen probleem natuurlijk.

Heb jij ook foto's van je boobs geplaatst? Ik moet namelijk nog even uitvinden hoe dit forum precies werkt, ik ben niet zo'n technicus haha. Heb al heel veel verschillende boobs bekeken en vergeleken. Bij de een 'valt' 300cc anders dan bij een ander geloof ik, dus ik vertrouw er maar gewoon op dat dr. Sawor mij mooie tietjes maakt. Ohnee, tieten wordt het nu he! Wat een droom, ik geloof nog steeds niet dat het echt gaat gebeuren. Heerlijk!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Nu je arts ook bekend is, zal ik je titel aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen, dan hoor je er hier helemaal bij :) En zo kun je hier eventueel, als je dat wilt, ook je operatieverslag en alle andere updates plaatsen :35:

Heel veel aftelplezier!!

xx BB

Hoi BB,Ik wilde eventjes doorgeven dat ik in Venlo geopereerd word, alleen het consult was in Venray. Weet niet of dat erg is of dat je dit kunt veranderen? Dankjewel alvast:)Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,Ik wilde eventjes doorgeven dat ik in Venlo geopereerd word, alleen het consult was in Venray. Weet niet of dat erg is of dat je dit kunt veranderen? Dankjewel alvast:)Liefs

:) ok

Bij dat Viecurie vind ik dat altijd wat verwarrend haha, wanneer moet je nou waar zijn.... Als jullie het zelf maar weten ;) hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) ok

Bij dat Viecurie vind ik dat altijd wat verwarrend haha, wanneer moet je nou waar zijn.... Als jullie het zelf maar weten ;) hihi

Haha ja dat klopt. Komt helemaal goed. Ik weet dat ik nu alleen nog naar Venlo hoef. Komt mij zelfs nog beter uit! Thanks voor het aanpassen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

ik heb je verzoek geaccepteerd dus nu kun je mijn foto's zien..

dus jij word in Venlo geopereerd? Ikzelf ben in Venray geweest....

Dat kwam mij beter uit ;)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Hoi Lisa,

ik heb je verzoek geaccepteerd dus nu kun je mijn foto's zien..

dus jij word in Venlo geopereerd? Ikzelf ben in Venray geweest....

Dat kwam mij beter uit [img=http://www.borstenforum.com/public/style_emoticons/default/wink.png]

XX

Hoi Lucky,

Sorry voor mijn heeeele late reactie! Ja ik wordt in Venlo geopereerd, dat is voor mij een stuk dichterbij.

10 minuutjes rijden maar:) ik heb je foto's bekeken, je hebt echt hele mooie boobs gekregen! Hoop dat ik na de 21e ook zo tevreden mag zijn over mijn boobies.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.