Ga naar inhoud

lisa.t : 21 december 2012 : Dr. Sawor : Viecuri : Venlo


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Alles is goed gegaan. Ik voelde me geweldig toen ik wakker werd uit de narcose. Ik heb me gisteren de hele dag goed gevoeld, alleen 's nachts begon het erge pijn te doen en ik had enorme pijn aan mijn rug. Vanmorgen werd ik misselijk en moest ik overgeven, en daarna ging het weer goed. Gelukkig heb ik een superlieve vriend die me overal mee helpt. Vanmiddag ging het verband eraf en kreeg ik die enorm strakke beha aan. Mijn vriend had nog even snel een foto gemaakt van mijn nieuwe bff's en ik ben nu al verliefd op ze. Daarna mocht ik naar huis en ik voel me goed. Het is uiteindelijk toch 285 cc geworden, de andere maat vond de dokter veel te groot voor me. Ik ben hartstikke tevreden al! Foto's komen eraan:)

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lisa..

Lastig dat jij nog drains hebt.. Lijkt me erg naar! Bij mij was dat gelukkig niet nodig en anders worden ze er dezelfde dag nog uit gehaald.. Jij loopt nu dus al een week met drains?

Hoe gaat het verder met je nu? Nog veel pijn of moe?

Ik ben heel benieuwd naar je foto's! Als het goed is staan mijn foto's erop :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Lucky, die drains heb ik 8 dagen gehad, zaterdag mochten ze er eindelijk uit! Deed wel enorme pijn, ben gelijk even langs het bed flauwgevallen. Haha, dat was het ergste van de hele operatie.

Het gaat nu eigenlijk heel goed met me, heb ook geen pijn meer. Gisteren heb ik voor het eerst weer helemaal gedouched en dat was heeeerlijk. Wel ben ik nog heel snel moe, heb jij dat ook sjors, dat je dat vraagt? Gelijk als ik ook maar iets gedaan heb, ben ik uitgeput. Dat wordt nu wel langzaam ietsje minder. Ik heb gehoord dat dat door de narcose kan komen.

Sjors, hoe is het met jou? Ik ga je foto's even bekijken:) ben benieuwd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte met je herstel, 8dagen lang de drains is ook geen pretje maar het was vast nodig..je hoort wel eens vaker dat mensen flauwvallen bij het verwijderen vd drains..

Heeeeerlijk dat je nu weer kan douchen he ;)

Wat ik me Af vroeg draag je ook een BH als je die drains hebt? Lijkt me niet gemakkelijk zitten of beeld ik me dat nou verkeert in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lisa,

Ik ben inderdaad ook nog heel veel moe! Heb de laatste paar nachten ook erg slecht geslapen helaas. Omdat ik nu steeds pijn heb bij mijn littekens :( Maar ik heb het er allemaal voor over!!! Ben zo blij, ze worden nog steeds mooier naar mijn idee.

wat vond je van mijn foto's? Ik zal van de week weer nieuwe maken..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hee meiden, sorry voor de late reactie! Is er een mogelijkheid dat je een onderwerp kunt volgen ofzo? Ik dacht dat ik dat ergens gezien heb en weet iemand hoe dat werkt? Zou wel handig zijn als ik een melding krijg wanneer er een nieuwe reactie is geplaatst.

Rosanne ja die drains waren niet echt lekker haha. Ik droeg er gewoon de ziekenhuisbh overheen en ik had gaasjes om 'het gat' zitten waardoor het ietsje lekkerder zat. Het was wel te doen zo.. Wel heeerlijk inderdaad om dan weer helemaal te kunnen douchen! Ik zie dat je ook binnenkort geopereerd wordt, ben je al zenuwachtig? Wel spannend allemaal he, die tieten?

Sjors wat vervelend dat je iedere keer zo'n last hebt van de littekens, heb je er nu nog last van? Ik moet zrggen dat ik daar helemaal geen last van heb gehad. Ik vind je boobies echt prachtig! Ik denk dat ik ze best een beetje kan vergelijken met die van mij. Ik ben er ook super gelukkig mee! Ik moet inderdaad ook maar weer eens nieuwe foto's maken..

Lucky het gaat supergoed met me, ik ben dik tevreden, al hadden ze van mij wel ietsje groter gemogen! Maar ik geloof dat iedereen dat zegt toch? Ik loop alweer lekker in bh's, heerlijk is dat haha. En jij, ook nog steeds tevreden met je mooie boobs? Moet je eigenlijk nog lang op controle of hoe zit dat?

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lisa,

wat fijn om te horen dat je tevreden bent. en over dat groter willen, dat hoor je vaak hier, ook bij mij. Het went zo snel! Ik zelf zie het verschil al niet meer met de boobs van voor de bv en nu, erg he??

Maar ik krijg meldingen rechtsboven als er iets gebeurd op het forum. Ik kijk ook altijd rechtsboven bij mijn naam, dan mijn inhoud en dan zie ik de topics terug waarin ik gereageerd heb. Als je dan enkel onderwerpen links aan klikt zie je je eigen topic weer staan ..Je kunt trouwens ook bij je instellingen aangeven of je meldingen per mail wilt ontvangen.

Nou, ik ben laatst, met 1 jaar op controle geweest en alles was prima. Ik mag elk jaar terug komen als ik dat wil en als ik twijfel over iets ook eerder.

Hoe was jouw 6 weken controle?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lucky,

Ja klopt, het went zooo snel!

Wel fijn dat je inderdaad elk jaar op controle mag. Ik heb mn 6 weken controle nog niet gehad, er kwam steeds iets tussen dus ik moet nu as donderdag. Ben benieuwd, maar heb het idee dat alles wel prima zit.

Ik ga eens kijken bij mn instellingen of ik dat aan kan passen, anders vergeet ik steeds te kijken of er nog gereageerd is haha. Thanks voor de tip!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.