Ga naar inhoud

Taroo : 18 oktober 2012 : Dr. ? : Valkenhorstkliniek : Valkenburg


Aanbevolen berichten

Haaaiii allemaal!

Ik ben Taroo, nu 4 dagen geleden (donderdag de 18e) mijn eerste BV gehad in de Valkenhorst Kliniek in Valkenburg.

Van een B cupje met enorm verschil tussen beiden borsten naar een ?? gegaan. Heb nog geen idee welke maat het is geworden,

heb links 300cc eurosilicone achter de spier gekregen en links 260cc.

Ben erg blij met het resultaat, ze hebben meteen mijn tepelhof kleiner gemaakt omdat deze erg groot en uit verhouding waren.

De pijn is te doen, het voelt vooral als enorme spierpijn in de borstspieren, de wonden voel ik eigenlijk niets van..

Nu loop ik nog met drains die nog goed blijven produceren, denk er nog wel een dag of 3 mee te moeten rondlopen.

Mn borsten jeuken enorm maar dat zie ik als een goed iets. Kan niet wachten nieuwe kleding en BH's te gaan kopen!

Liefs,

Taroo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Taroo

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je boobs!!

Fijn dat je zo tevreden bent over je nieuwe aanwinsten! Jeuk is idd een goed teken, dat is de genezing. Steken zul je ook nog wel krijgen en die horen er ook allemaal bij :)

Ik weet niet hoeveel je hier al op het forum gelezen hebt en wat je dus al weet over wat normaal is of niet, maar mocht je ergens onzeker over zijn, dan stel hier gerust je vragen :)

Ik zal dit topic omzetten naar een operatieverslag-topic aangezien je al geopereerd bent.

Misschien wil je nog even vermelden wie je plastisch chirug was, dan kan ik dat naderhand nog in de titel zetten :)

Een goed herstel gewenst! En succes met die rot-drains ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Taroo,

proficiat met je boobs!!!

Ik heb ook 4 dagen met drains gelopen, niet fijn..Ik vond ze eerder vervelend dan pijnlijk, elke keer dat zakje meesjouwen. Maar het is voor een goed doel ;)

Ik heb geen last gehad van blauwe plekken en vocht na mijn operatie..en daar doen we het voor

Maar fijn dat het goed gaat en je al zo blij bent

:35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.