Ga naar inhoud

Kimmie79 : 13 maart 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wat fijn om elkaar hier weer te treffen,de meeste zullen mij wel kennen van borstenforum,maar heb mij ook hier maar aangemeld omdat borstenforum er zo vaak uit ligt!

Ik heb vrijdag 13 maart mijn borstvergroting ondergaan in de arenborghoeve,ik ben super tevreden en morgen gaan de hechtingen er weer uit,dus ben benieuwd!

Ik ben van een a-cup naar een flinke c-cup gegaan!

Liefs en tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey kimmie79

ik kan ook echt niet wachten tot mijn (ook die van emma, en sanchez) daggie is.

jij hebt ze ook voor de spier toch??

hoeveel cc had jij gekregen?

hoe was je herstel?

Kusje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Kimmie!

Wat fijn dat je nu al zo blij en tevreden bent! :)

Als je nu al een flinke C-cup hebt, dan heb je over een paar weken misschien wel een D-cup. Door het 'indalen' van de boobs heb je dan namelijk soms een grotere cup nodig. Dus nog even geduld hebben met shoppen, anders kun je ze straks (net als ik, 3 stuks :() weggooien!

Geniet er lekker van en veel succes morgen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Op vrijdag de 13de ook nog!! hemeltjelief, hahahaa.

Heerlijk ook jouw droom in vervulling, welkom bij de borstenclub!!

We zien graag je ervaringstopic en foto's tegemoet!!

Op jouw dag was ik 15 dagen po.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ja haha grappig he vrijdag de 13e,maar ik dacht alleen maar iedere dag is goed!

En ben zeer tevreden,geen pijn gehad,kan gewoon op mijn buik slapen!

En dat van die bh's shoppen idd we wachten er maar even mee nog :(

Maar ach deze bh is nog zo lelijk niet,nog 5 weken....mag hij af!

Ik heb 360cc,heb tot op de dag zelf getwijfeld,maar ben super tevreden,precies wat ik wilde!

Foto's staan bij mijn profiel!

Liefs tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey patricia!

Wat leuk dat je hier ook bent!

Ja vandaag gaan mijn hechtingen eruit!

Ja 6 weken moet je de sportbeha dragen,3 weken dag en nacht en daarna nog 3 weken alleen s'nachts!

Maar geloof me die bh wil je de eerste week echt niet uit doen,het is net of ze dan vallen als je die bh uit doet om te douchen,hahaha.

Maar ik herstel als een nieuwe,kon vanaf dag 1 al op mijn buik slapen en heb geen pijn gehad,mijn pijnstillers ook niet nodig gehad!

Heb een week ziektewet gehad en moet dinsdag weer beginnen met werken en ik heb er zin in!

Ik ben horecamedewerkster en het tillen kratjes of dergelijke laat ik aan mijn collega's over en terras uiteraard,want het zonnetje komt er weer aan,dus terras staat ook weer buiten.

Nou dames ik spreek jullie later,ps:ik ben zo benieuwd hoe het met mea afgelopen is,die was 16 maart geopereerd maar omdat bf er steeds uitligt,nog niks gehoord van haar!

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kimmie,

heel veel succes vandaag met je hectingen, ik zie dat het via je borstplooi is gegaan. Ik dacht eigenlijk dat Wellness Kliniek altijd via de tepels opereerde? Ik vind het in ieder geval echt heel mooi geworden, 375cc dat zijn wel flinke jongens he?! haha maar je kan het goed hebben hoor!

Heb je ronde of anatomische gekregen?

Oh ik zie dat je bij arenborghoeve bent geweest, waarschijnlijk verkeerd gelezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kimmie!

hmm.. ik hou het aantal cc maar aan wat dr. visser heeft gezegd... dat is 320 cc.

tot 390 zou kunnen, maar lijkt me zo inheems veel.. eerst me tieten die dan binnenkomen.

en weet je alles wat erbij komt is al meer dan dat ik al heb..

pff hele dag op me werk naar nieuwe berichten op het forum te kijken, hoezow verslaafd ;)

meiden tot laterszz

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Carola: Ik denk dat onze werkgevers niet zo blij zijn met het borstenforum! Ik ga elke keer weer proberen iets serieus te gaan doen, maar na 15 minuutjes moet ik dan toch weer ff kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha.. ja snap ik..

mijne denk dat ik gewoon aant werk ben. haha.. terwijl hij naast me zit ;)

ik run samen met me baas een verzekeringskantoor,hypotheken en makelaardij...

ik ben dus zijn enige medewerker.. ik heb het natuurlijk gewoon verteld over me borstvergroting, hij wilde het zelfs voorschieten.. een zogenaamd Tietkrediet noemde hj het. hahah..

me baas en ik zijn heel open naar elkaar, en weten dan ook wat er in beide levens speelt.

juist omdat ik zijn enige medewerkster ben, stond hij er natuurlijk niet om te springen, tja ben 11 dagen thuis totaal, doe al zijn administratie en tjah dat gaat dan even 11 dagen niet..:S maar goed hij staat er i.i.g. achter en vind ht wel grappig..

Latersz

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Oké... 6 weken dus. Ik ben al helemaal aan het rekenen! Ik ga n.l. half juli op vakantie, weet nognietwanneer ik geopereerd word.... nou ja we zie he alemaal wel. Niet dat die sportbeha dan lastig is hoor! Maar ik hoop dat ik er in de vakantie al wel een beetje van kan geieten. Nog maar12 daagjes en dan hoop ik meer te weten! Ik heb ook nog even naar je foto's gekeken. Ze zijn echt mooi hoor!

Mols, ik had het volgens mij ook al op het andere forum gezegd; maar die van jou zijn ook echt prachtig hoor. Twijfelde jij niet nog over het formaat?

Hoe gaat het nu met je? Heb je nog last en slaap jij ook al op je buik net als Kim? En vind jij het geen grote overgang? Van klein naar groot? Voelt het niet gek? Of was je meteen gewend?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat alles goed is gegaan kimmie! en dat het er netjes uitziet!

Je had ze waarschijnlijk via de borstplooi he, omdat je het over hechtingen hebt.

ik snap echt niet dat je na dag 1 al op je buik sliep, dat moet toch pijn doen? en raar? haha lig je ineens een stukje hoger ;)

Ik krijg ze via de tepel, heel raar idee, wil ook graag weten hoe dat is, maar heb nog niemand gesproken die het heeft gehad.

En onze werkgevers zullen er niet blij mee zijn idd. ik kijk ook echt om het half uur eventjes haha.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Wat heerlijk dat je zo snel herstelt, ik ben echt jaloers!

Ik beneen echte buikslaper, maar al zou ik willen, ik kan geeneens op mijn zij slapen.... :(

Ik kan helaas je foto's niet vinden.

Groetjes

Mols

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ja ik heb echt een voorspoedig herstel gehad en nog steeds uiteraard!

Ja ongelofelijk he dat ik op mijn buik kan slapen al,stond er zelf ook van te kijken,maar ben allang blij!

Bij mij is het ook via de borstplooi geggan idd!

En mols bij mijn profiel staat mijn website met de foto's !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Heel mooi!!!

Logisch dat je daar trots op bent.

Maar ook je ervaringstopic aan, dan kunnen we blijven volgen hoe je vordert.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim!

wat lief dat je naar me vraagt haha :D

*bloooos*

maar euh, op je buik slapen?

ben je dan niet bang dat je huid scheurt ofzo en dat ze dr uit knallen? haha

want dat geval had ik dus toen ik op mn zij wakker werd haha! laat staan op je buik!

Groetjes, Mae!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mae! Hoe gaat het met je? Borstforum.nl lag er uit en ik was helemaal van slag! Ik wilde zo graag weten hoe het met je gegaan was?! Mijn vriend werd gek van mij want ik gaf de PC de schuld dat ik niet op de site kon :rolleyes:

Je het dus nu een 75C! Gefeliciteerd! HOE voelt dat nou? Nog veel last gehad.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,'

Hier ook mijn operatie verslag!

Ik heb vrijdag 13 maart mijn borstvergroting gehad in de arenborghoeve kliniek in venlo bij dr.visser!

Ik wilde al vanaf mijn 18e jaar een bvg,ben toen met mijn ma naar kliniek roosendaal geweest,daar was toen open dag,eenmaal buiten stapte ik toch van het idee af,vond mijzelf gewoon te jong en ik wilde nog graag kindjes,dus eerst maar even dat afwachten!

Nu 11 jaar later,2 kids verder en wat ooit een b-cupje was,is nu een heel mager aa-cupje geworden,ik heb geen bv gegeven,maar er was niks meer van over,2 lege zakjes! :139:

Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ben op zoek gegaan naar een goeie kliniek!

Ik kwam bij de welness kliniek uit in genk,ik zou in februari mijn intake hebben,ik was dolgelukkig!

Maar toen kwam de tv uitzending,das je goed recht,jullie raden het al,dit ging niet de kliniek worden dus.

Ik de volgende dag gebeld naar die kliniek om mijn afspraak af te zeggen,dat ging zo:

Ja goedemorgen u spreekt met kim ockers,ik wilde graag mijn intake afzeggen,want heb gisteren jullie kliniek en mensen die bij jullie geholpen zijn,op een tv progamma gezien en dat is de aanleiding dat ik het niet door laat gaan!

De mevrouw aan de andere kant zei alleen maar:oke dat is goed,we halen je van de lijst,tot ziens!

Mijn mond viel open van verbazing,geen verdediging van hun kant over de kliniek,helemaal niks!

Nou op zoek naar een nieuwe kliniek.

Silhouet in breda viel mijn keuze op,afspraak gemaakt,ook in feb kon ik terecht de 16e om precies te zijn.

Toch had ik een beetje een vreemd gevoel bij die kliniek en via kennissen kwam ik bij de arenborgoeve terecht,ik ben gaan googelen en heb ook daar mijn intake vast laten zetten op 18 feb.om 3 uur!

Nou spannend 16 feb naar silhouet dus,maar eerst gaan we een weekje op wintersport,op die vakantie kijkt mijn vriend teletext en ziet het nieuws van silhouet staan,ook die kliniek is tijdelijk gesloten i.v.m hygiene en klachten!

Ik wordt echt even heel erg boos en denk bij mezelf,het is me niet gegund he die operatie,maar we w8en rustig 18 feb af!

Nou 18 feb is aangebroken,op naar venlo,de zenuwen gieren door mijn lijf,nu al hahah.

Eenmaal binnen,vallen alle zenuwen weg,ik wordt heel vriendelijk onthaald en het personeel,wat uit alleen vrouwen bestaat,stelt me gerust.

Ik mag plaats nemen in de w8kamer en dr.linda visser komt me ophalen,vraagt wat mijn wensen zijn en ik ontkleed mij,om mijn zielige handeltje te laten zien :139:

Aha zegt ze,ik zie het al...skischansjes :blink:

Oke zeg ik,ik wil graag een volle c-cup hebben.

280cc was haar advies voor het meest natuurlijke resultaat,ik ging passen en wat was dat klein zeg,nee doe toch maar 320cc.

Oke zogezegd,papieren in orde maken en gelijk een afspraak,want ik voel me zo fijn bij deze mensen!

Ik kan vrijdag 13 maart al terecht,wouw!!! dat gaat snel!

Eenmaal thuis begint het twijfelen,zijn ze niet te klein,worden ze niet te groot.

Toch maar even een vriendin gevraagd en zei tegen mij,je moet echt de grootste maat nemen,want je bent er zo snel aan gewend bla bla bla....zij heeft namelijk ook een bvg laten doen 1,5 jaar terug!

Oke ik bellen naar venlo,verhaal uitegelegd,oke we gaan voor de 360cc yes ik krijg eindelijk mijn boobies!

Vrijdag 13 maart:

We worden om 8 uur verwacht en willen uiteraard geen risico lopen en vertrekken om 7 uur!

De zenuewen gieren door mijn lijf,alweer,maar nu gaat het ook echt gebeuren! :107:

We worden weer vriendelijk ontvangen in de w8kamer,manlief neemt een kopje koffie en ik mag niks!

Ik wordt stipt om 8:15 opgehaald,we nemen afscheid en ik loop mee naar de behandelkamers!

Even uitkleden,nog wat info,die ik totaal niet opsla door de zenuwen en dr,visser komt de boel aftekenen en zegt,toch maar voor een maatje meer gegaan?

Waarop ik antwoord,ik wordt nu toch geen lola he,want daar was ik weer heel bang voor,nachtmerries alles gehad in die week voor de bv,nee hoor zegt ze als het niet had gekund hadden we het ook niet gedaan en voor lola zijn wel heel wat operaties nodig!!

De anesthesist komt even langs,vragenlijstje doornemen en ik wordt meegeneomen naar de o.k,aahhh help zenuwen!

Ik wordt wederom vriendelijk ontvangen en ga liggen op de blauwe stoel,infuus wordt ingebracht,dat blijkt nog een lastige klus....kunnen geen aders vinden,kloppen,knijpen maar geen aders.....

Afijn ze gaan verder in mijn andere arm en ja raak ik zeg nog tegen de verpleging,volgens mij begint het te wereken en poef weg ben ik!

Ik wordt wakker om 10;20 en kijk naar mijn boobs,wauw wat zijn ze mooi zeg,in bh!

Ik vraag aan de zuster of ik mijn man mag bellen,ik ben nog erg versuft en ga sms en naar al mijn meelevende vrienden,heel vaag er stonden ook een paar spelfouten in zag ik later,ja die narcose blijft toch vreemd haha.

Nou inmiddels ben ik aangekleed en rij met man naar huis,nergens geen last van,we komen thuis ren gelijk naar boven om mijn nieuwe boobs in de spiegel te bekijken,wat zijn ze groot!!! en mooi!!!

Gelukkig wist ik nog dat de zuster zei,ze zijn erg gezwollen maar dat trekt vanzelf weg,nou gezwollen waren ze zeker,maar zo mooi al!

Voel de luchtbelletjes waar de zuster me voor gewaarschuwd had en begin te masseren,maar dat voelt nog ongemakkelijk zeg!

Gauw maar weer die bh aan,want heb het idee dat ze elk moment gaan vallen....

Sávonds breekt het moment aan om naar bed te gaan,werdt nog gebeld door de anesthesist om te vragen hoe het was gegaan,nou nergens geen last van dus helemaal super,geen pijn niks...ik stap mijn bedje in en ik ga op mijn buik liggen,dat kon volgens de zuster die zei je voelt zelf wel aan of je dat kan en dat gaat goed,heerlijk want ben een echte buikslaper!

Zo de eerste nacht is goed gegaan en de dagen gaan ook super zeg,dit had ik niet verwacht,kan alles,had voor een week hulp in huis voor mijn jongste dochter want die is pas 7 maanden en manlief moest gewoon werken....maar wat voel ik me eigen super zeg!!

Nu zo'n tien dagen na de operatie gaat alles heel voorspoedig,hechtingen zijn eruit en dinsdag ga ik weer werken en de pijnstillers heb ik gelaten voor wat ze zijn!!

Heb een mooie volle c-cup 360cc rond cohesief tussen borstklier en spier en ze zien er zoooo mooi uit!

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Voor zo'n herstel zou ik getekend hebben!!

Maar ik klaag niet, ik worstel me erdoor. Ik heb in ieder geval mijn meisjes zoals ik ze wilde!! Dat is meer waard dan wat pijntjes.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim,

Wat super dat allemaal zo goed is gegaan! En natuurlijk dat je helemaal tevreden bent

over het resultaat!

Heb je al foto's gemaakt? Ben erg benieuwd naar het resultaat..

Groetjes Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mols: inderdaad ik heb echt zo'n mazzel met mijn herstel!

Maar ik heb zowiezo een fijn lichaam,kinderen ook ter wereld gebracht in 1 uur tijd,met weeen en alles he!!

Niet dat dat wat met een bvg heeft te maken,maar ik bedoel maar te zeggen,ik herstel zo ontzettend snel van dingen die met mijn lichaam gebeuren.

Hopen dat het goed blijft gaan met mijn borsten en geen kapselvorming enzo,maar ik heb er alle vertorouwen in!!

Even een vraagje nog: mijn bh schuurt enorm over mijn hele borsten,nou zei de verpleging je kan een t-shirt onder je bh aantrekken voor het schuren,maar weten jullie toevalling nog andere tips??

Mae: ja ik herkende mij ook zo in het verhaal van jou idd!

Ik heb vanaf dag 1 op mijn buik geslapen en dat ging gelijk goed,idd wel ff wennen aan die bulten die ik eerst niet had haha!

Nog anderhalve week,mag mijn bh overdags uit,dat ding schuurt enorm!!

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

He kimmie,

Die vreselijke bh, ja. Ook hier schuurt ie. Ik heb werkelijk alles wat je als niet zo leuk kunt ervaren!!!

Ik trek op zo'n moment mijn bh uit en dan verwen ik ze met de zwitsal bodylotion van mijn dochtertje. Daarna kan ik er weer een halve dag tegen!! Baby's hebben niet voor niets zo'n zacht huidje van de zwitsal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.