Ga naar inhoud

jeannie : 29 maart 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jeannie

Aanbevolen berichten

Hai dames,

las net jullie berichtjes! Ik heb de band weer om gedaan! had hem vandaag af gedaan, een ander meisje hier van het forum zei dat ze hem na een week al af mocht....oeps... ik d8 ooh heerlijk, 6 dagen geleden dus dat kan wel... nu weer om na jullie advies.

Heb hem wel minder strak gedaan. Vandaag moet ik zeggen had ik mn beste dag. Kan steeds iets meer, en ben vandaag ook op visite geweest en een stuk gewandeld. heb nog wel steken in mn borst.. vooral rechts. maar dat zal ook wel wegtrekken.

IK mag donderdag terug en dan mogen ook de hechtingen eruit.

excella ik heb nog geen album.. heb al wel foto s maar wil er nog een paar nemen en dan ga ik eens proberen er iets op te zetten!

jij woon in de buurt van arnhem? of in arnhem? las zoiets ergens.... en heb je wel fotos? of had ik die al eens gezien?(weet het niet meer) haha

en moontje? heb jij 2 x een borstvergroting gehad en heb jij ook fotos? lijkt me een flinke cup 750cc? ;-)

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey! Ik heb je ff een pm verstuurd, wil niet echt op internet plaatsen waar ik nou woon enzo, vind je vast niet erg ;)

Maarem, ik heb ook een album ja, sinds gisteren weer, ik had 'm eraf gehaald en zal je nog wel even de link mailen

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeannie,

Jaa net als de andere dames draag ook ik die verrekte band nog ik moet vanaf morgen nog een week dan heb ik bevrijdings dag. Weet wel nog steeds niet mijn maat ben nog niet gaan passen.

Weet wel dat mijn oude bh's en bikini's te klein zijn maar dat was natuurlijk ook de bedoeling. Vandaag ook last van mijn rechterborst aan de zijkant als ik er over wrijf is t net of ik er een blauwe plek heb. Misschien verkeerd bewogen of iets te veel gedaan, trekt wel weer weg dus als je dat voelt niet druk maken hoort erbij, je spieren moeten er ook aan wennen, verder verlang ook ik vreselijk om op mijn zij te kunnen liggen heb net Als moontje meer rugpijn dan wat anders, moet er sochtend gewoon van opstaan.

Vandaag met de kids naar de kinderboerderij geweest, helaas hadden ze de dieren allemaal opgeruimd vanwege de qkoorts, alleen nog paarden en voliere met kippen en fazanten enz. wel jammer maar goed, daarna nog naar fam. geweest.

dikke fnuffie Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

vandaag is het een week geleden. de pijn en vporal de spierpijn worden minder. gelukkig. mijn kleine vent verschonen heb ik ook al gedaan, hij doet zelf zijn beentjes omhoog haha en helpt me goed. mama au aan de borsten zegt ie dan hihihi

vandaag ga ik even bij mn ouders op bezoek en vanavond uiteten! lekker...

fijne paasdag nog dames!!

liefss jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi jeannie,

hoe is het er nu mee?

lekker dat je ventje zo mee werkt met zijn beentjes, dat deed de kleine van mij gelukkig ook.

Lukt het met het hemdje er onder? ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb de band iets losser gedaan dat scheelde weer wat "

lucht".

zijn je hechtingen er al uit? dat vond ik namelijk ook enorm schelen. Dat is zo'n verademing.

heel veel sterkte

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trinity!

met mij gaat het vandaag weer iets minder.. heb last van een harde borst en het gevoel dat het steeds verdoofd is! zo akelig!! en heel raar!!! herken je dit? merk als ik te veel doe dat ik er toch meeer last van heb!

de spierpijn wordt wel minder, alleen dat gekke verdoofde/tintelingen dat is zo naar!

ik mag donderdag terug en dan mogen de hechtingen eruit!!

liefss jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hoi,

het tintelende gevoel heb ik wel in mijn arm en hand gehad niet in mijn borst, kan je hier helaas niet bij helpen, vraag het anders donderdag even?!

Het gaat zeker schelen als de hechtingen er uit zijn dat is zo'n opluchting, je hebt in ene veel meer bewegingsvrijheid vond ik.

Teveel doen is idd soms funest hoor, probeer echt rustig aan te doen deze weken daar heb je straks alleen maar profijt van.

succes

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vraag het donderdag ff na! misschien doe ik te veel en is het daarom. hou me nou maar rustig wil het niet verpesten! na hoeveel dagen mocht jij weer auto rijden? of weet jij dat wanneer dat weer kan?

had jij meteen het gevoel dat het je borsten waren? ik voel ze namelijk continu! ook een stekend gevoel... ook had ik gistren steken in mn tepel... aan de rechterkant! ooooh al die onzekerheden! blij als het donderdag is! hahaha

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

ik ben na ca 2,5 weken weer gaan autorijden. wel met de stoel helemaal naar voren, en handen onder aan het stuur. Ik merkte dat ik niet bovenhands de bocht door kon.

Ik had wel meteen het idee dit hoort bij mij, ondanks de ongemakken. Idd de steken in de tepels herken ik, het beurse gevoel in mijn tepel heb ik nog steeds terwijl mijn tepels altijd heel gevoelig waren.

je moet niet vergeten dat er heel wat gebeurd is dat je lichaam moet verwerken. ik had de neiging om te denken ach het is borst open, prothese er in borst dicht maar zo is het toch echt niet :blush:

Vandaar ook al die nare en rare pijntjes enz.

Maar ik ben nu 9 wkn po en ik moet zeggen heb eigenljk nergens geen last meer van, voor mij was die 6 weken echt een grens waarna de kwaaltjes zo goed als op hieldenheel apart als je er over nadenkt :blush:

liefs

ik zit net te denken donderdag hoe laat moet je er zijn e ook in zevenaar? ik ga dan namelijk voor mijn laatste controle die ochtend

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik ga het nu ook rustiger aan doen, deed denk ik te veel al... dus even rustig aan. ben ook wel opgelucht als de 6 weken erop zitten! haha ongeduldig.. en ik kan niet stil zitten! ga er t liefst op uit met mn autootje:-P achja goede doel en dan komt alles goed!

ik moet er donderdag om 9:00u zijn!

ga nu het bedje in.. gaap.. lekker gtst kijken en dan zappen! tot schrijfs!

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi

het is gisteren goed gegaan,

de hechtingen zijn verwijderd, edwin van onselen kwam zelf ff kijken en hij vond het er al netjes uitzien. over een week mag ik smeren en masseren. ben benieuwd! is wel een klus, per borst 20 min masseren. Maar het zal wel nodig zijn hahahaha en hou me er dan ook maar aan.

heb nu alleen last van hele erge jeuk... met vlagen. jeuk aan mn tepels en jeuk bij het litteken. ze zeggen dat het dan een het helen is.. dat gekrabbel is niet fijn...

bij jou was alles goed gegaan las ik. nu hoef je helemaal niet meer terug he?! wel lekker hoor!

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi excella,

zeker dichtbij!:-D dat scheelt echt wel.

NOu en ik word nog steeds gek van de jeuk!! aan mn rechter tepel...iehhh hoop maar dat dit allemaal snel weg is.

mag donderdag pas gaan masseren, lijkt me wel een klus hahah

maar mn borsten veranderen met de dag, minder gezwollen enzo, als ik ernaar kijk denk ik ja das mooi! hihi en mn vriend is er ook blij mee!;-)

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

ja dat jeuken word je jeukerig van :152:

ik smeerde wat creme op mijn borst en tepel en dan verdween de jeuk meestal wel.

Dat masseren moet je echt doen hoor, ik merk dat het er bij mij wel eens bij in schiet maar ook verschil met wel of niet masseren.

en anders laat je je vriend masseren vind ie vast niet erg :131:

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

hi,

ja dat jeuken word je jeukerig van :152:

ik smeerde wat creme op mijn borst en tepel en dan verdween de jeuk meestal wel.

Dat masseren moet je echt doen hoor, ik merk dat het er bij mij wel eens bij in schiet maar ook verschil met wel of niet masseren.

en anders laat je je vriend masseren vind ie vast niet erg :131:

succes

Hey jeannie,

En hoe voelt het , die draadjes eruit? is het echt een opluchting zoals die meeste hier zeggen?

had jij ze ook achter de spier?? want mij hebben ze niets gezegd over masseeren. Ik heb geruwde siliconen achter de spier, heb hier al enkele kere gelezen dat geruwde siliconen niet mogen gemasseerd worden?

en die jeuk pff heb ik ook zo een last van, ben blij als ik 'savonds onder de douche sta, heerlijk dat warme water over die jeukende boonbies!! hihi

groetjes littleboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.