Ga naar inhoud

Iemand ervaring met monobloc hydrogel cmc ?


Tascha

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met de monobloc hydrogel cmc protheses ? Ik ga dinsdag op consult bij dr Visser en heb gelezen dat ze veel met de hydrogel werkt.. Is hier veel keuze in qua projectie en aantal cc ? En hoe voelen ze aan ? Harder of zachter dan silicone soft one ? Wil graag heel natuurlijke borsten en wil ook dat ze zo natuurlijk mogelijk aanvoelen... Benieuwd naar jullie reacties !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Camiestel ben gisteren bij Dr Visser geweest en ze heeft me 300cc monobloc silicone softone voorgesteld.. Meer ging er volgens haar niet in.. Heb zelf nu een kleine 70a/b en zou graag op een grote volle C uitkomen..

Denk je dat 300cc genoeg is om dat te bereiken ?

Ik twijfel om mss toch eens bij Dr Verdonck langs te gaan om te kijken wat hij zegt..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk wel dat je daar op uitkomt, maar je moet jezelf ook wel goed voelen bij de pc. Als je twijfelt zou ik zeker even een andere opinie vragen.

Ik heb al 2 x borstvoeding gegeven waardoor ik veel plaats heb en nog weinig borst :) vandaar 480cc maar als het bij jou nog strak is vindt ik 300cc wel mooi!

Volg je gevoel!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben maandag 16 dec geopereerd door Dr Visser te Venlo

Ik heb ook hydrogell implantaten dual plane 370 cc high profile.

Mij was max 340 cc toegezegd.

Maar met high profile kon het toch nog wat groter.

Dan zit de projectie meer na voren

Ik ben 1,56 en weeg 52 kilo.

Achteraf erg blij dat ik toch n maatje groter heb gekozen

Ik wacht nu op het uiteindelijke resultaat, ;-)

Maar nu al zeeeerrr tevreden ;-)

jullie beiden su6 ;-) groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een consult met dr verdonck ingepland rilana. Proficiat met je nieuwe boobies trouwens en spoedig herstel ! Wist niet dat in de hydrogel ook high profile bestond? Khad ook naar de hydrogel implantaten gevraagd op consult bij dr visser maar kreeg niet echt veel uitleg, alleen dat er geen siliconen vulling inzit.. KAn jij me mss nog wat meer uitleg geven ?

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tasha

Dank je wel :-)

Idd de hydrogel is er ook in high profile te krijgen.

Kijk eens op google en typ monobloc hydrogel in daar staat veel informatie over deze protheses.

Ik heb persoonlijk voor deze implantaten gekozen omdat er veel voordelen mee zijn.

su6 met je besluit en nogmaals laat je nog n keer goed informeren wat jou mogelijkheden zijn, en pas de operatie vastzetten als je er geheel zeker van bent welke maat en welk profile

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt bij dr Visser sowieso al de high profile. Low profile plaatst ze (bjina) niet. Zelf heb ik 440cc en ben heel blij met hoe ze aanvoelen, namelijk zacht en warm. Heb niet het idee dat er iets in mijn borsten zit, voelt best wel eigen. Voordeel is idd geen siliconenvulling, bij een lekkage plas je het zo uit. Nadeel is wel dat als ze lekken je gelijk moet wisselen en ze kunnen zomaar spontaan kapot gaan (ze lekker niet eerder of sneller, maar bij een siliconenprothese kan je bij wijze nog een jaar doorlopen met een lekkage en bij deze niet). Ze is misschien kort van stof, maar wel heel kundig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.