Ga naar inhoud

Jesje : 10 mei 2010 : Dr. Plovier : BeauCare


Aanbevolen berichten

Hey Jesje,

Wat leuk, nog iemand die op 10 mei geopereerd wordt! :D Ik ben ook aan het aftellen hoor, wat komt het ineens dichtbij! Ik heb er heel veel zin in! Helaas heb ik maar 1 week vrij van m'n werk, maar ik heb al aangegeven dat ik dat misschien niet red. Ik kan me 'ziek melden' als ik het nog niet aankan.

Kun je wel ronde prothesen krijgen met een A-cup? De arts vertelde mij dat anatomische bij mij beter zouden staan, omdat ik ook niet zoveel van mezelf heb (ook een A-cupje ;)). Anders ga je misschien de randen zien?

Groetjes,

Phantasia

Hey Phantasia,

Ik wilde ook juist Anatomische prothesen, maar omdat ik maar een kleine A-cup heb zei de dokter tegen mij dat ik dan meer kans heb op draaing van de prothesen dan wanneer ik ronde zou nemen.

Heel veel Succes maandag.

Liefs Jessuca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

Oooh, oké. Nou ja, ik vertrouw op mijn arts en jij moet gewoon op de jouwe vertrouwen. De ene borst is de andere niet natuurlijk. :D Jij ook heel veel succes! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Ik ben nieuw hier en lees jullie verhalen over Beaucare,

erg fijn want volgende week heb ik een consult en dan zal ik

helaas 2 maanden moeten wachten tot ik geopereerd kan worden.

In mijn naaste omgeving zijn ze niet zo blij met Belgie maar

ik heb er gewoon een heel goed gevoel over en als ik dan jullie verhalen lees

ben ik helemaal overtuigd.Ook herken ik de spanning en ongeduld en fijn

om mijn verhaal te kunnen delen met jullie.

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah dat zou ik ook graag willen, zodat ik eens wat lager uitgesneden truitjes aankan!!! Kan echt niet meer wachten!

Maar da's wel lekker dat je daar s'avonds al naartoe gaat. Hoelaat wordt je eigenlijk geopereerd?

Maak je ook een album aan met foto's? Want dan wil ik natuurlijk je wachtwoord :131:

Ik ga denk ik voor een C-cup. Wou eerst een B, omdat het dan niet zo zou opvallen, maar ze zeggen hier dat je snel gewend bent! En nu wil ik ze juist Showen aan iederen, haha!!!

Heel veel succes alvast!!!

Liefs Jessica

Hoi Jessica

ik word maandag om 9.00 geopereerd. Bij mij gaat het verschil wel opvallen waarschijnlijk, maar ik sta achter mijn keuze en wil dat best uitdragen :) Ik vind het het echt een heel onrealistisch gevoel dat ik over een paar dagen borsten zal hebben.. :43:

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jesje,

Wat leuk, nog iemand die op 10 mei geopereerd wordt! :D Ik ben ook aan het aftellen hoor, wat komt het ineens dichtbij! Ik heb er heel veel zin in! Helaas heb ik maar 1 week vrij van m'n werk, maar ik heb al aangegeven dat ik dat misschien niet red. Ik kan me 'ziek melden' als ik het nog niet aankan.

Kun je wel ronde prothesen krijgen met een A-cup? De arts vertelde mij dat anatomische bij mij beter zouden staan, omdat ik ook niet zoveel van mezelf heb (ook een A-cupje ;)). Anders ga je misschien de randen zien?

Groetjes,

Phantasia

Hoi Phantasia,

wat leuk inderdaad dat we op dezelfde dag aan de beurt zijn! Ik je berichtje nu pas, vandaar mijn wat late reactie.. Een week is misschien een beetje kort, maar misschien ook niet. Maar fijn dat je een beetje uitloop hebt als t nodig is.

Mijn prothese komt achter de spier, dus randen kun je dan niet zien volgens mij. Je borstspier komt wel naar voren, maar dat is de bedoeling natuurlijk :) Ik wil geen anatomische, omdat ik het juist mooi vind om wat volume aan de bovenkant te hebben. Heb dat nu namelijk niet en dat lijkt me zo mooi! De arts zij tegen mij dat ronde prothesen prima waren, dus ga ervan uit dat dat zo is.. Weet je al welke cup je wilt?

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Ik ben nieuw hier en lees jullie verhalen over Beaucare,

erg fijn want volgende week heb ik een consult en dan zal ik

helaas 2 maanden moeten wachten tot ik geopereerd kan worden.

In mijn naaste omgeving zijn ze niet zo blij met Belgie maar

ik heb er gewoon een heel goed gevoel over en als ik dan jullie verhalen lees

ben ik helemaal overtuigd.Ook herken ik de spanning en ongeduld en fijn

om mijn verhaal te kunnen delen met jullie.

liefs jen

Hoi Jennifer,

spannend zeg je consult volgende week! Van wat ik heb kunnen vinden heb je in België echt hele goede klinieken hoor. Vast niet allemaal, maar dat zal in nl ook niet zo zijn. Ik heb met verdiept in de resultaten en CV van dokter Plovier en dat is alleen maar lovend. Heb dus ook het gevoel dat ik in goede handen zal zijn. Ook het contact met Beaucare vooraf is prima. Ik heb regelmatig vragen gemaild naar Beaucare en krijg altijd vrij snel en duidelijke reacties terug. Ik ben benieuwd naar je consult! Ga je in Utrecht of Brussel? Weet je al een beetje wat je zou willen?

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik duim voor je maandag meid.

Ik zal mijn nieuwe ook vlugger hebben. Normaal binnen een maand of twee.

Ben benieuwd hoe het maandag gaat gaan bij jou. Hou me op de hoogte hé :-)

gr

Bie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

spannend zeg je consult volgende week! Van wat ik heb kunnen vinden heb je in België echt hele goede klinieken hoor. Vast niet allemaal, maar dat zal in nl ook niet zo zijn. Ik heb met verdiept in de resultaten en CV van dokter Plovier en dat is alleen maar lovend. Heb dus ook het gevoel dat ik in goede handen zal zijn. Ook het contact met Beaucare vooraf is prima. Ik heb regelmatig vragen gemaild naar Beaucare en krijg altijd vrij snel en duidelijke reacties terug. Ik ben benieuwd naar je consult! Ga je in Utrecht of Brussel? Weet je al een beetje wat je zou willen?

Liefs Jes

Hey Jes,

ik heb het consult in Utrecht en wil graag een volle c

tijdens mijn consult bij andere klinieken wordt mij toch wel ongeveer 450 cc

geadviseerd, dan zou het resultaat een mooie volle cup worden.

Ik ben alleen wel heel ongeduldig ik had voor mezelf eind mei in gedachten

maar ja....Ik begrijp als ik goed gelezen heb dat jij maandag al gaat, spannend hoor

en vast een heerlijk gevoel ik ben echt benieuwd hoe je het ervaren zult,ik hoop dat je me

op de hoogte houd.

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jessica

ik word maandag om 9.00 geopereerd. Bij mij gaat het verschil wel opvallen waarschijnlijk, maar ik sta achter mijn keuze en wil dat best uitdragen :) Ik vind het het echt een heel onrealistisch gevoel dat ik over een paar dagen borsten zal hebben.. :43:

Liefs Jes

Hey Jesje,

Wilde je alvast heel veel succes wensen voor aankomende maandag (ben een weekendje weg, dus spreek je niet meer).

Ben zo benieuwd hoe het zal gaan!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jes,

ik heb het consult in Utrecht en wil graag een volle c

tijdens mijn consult bij andere klinieken wordt mij toch wel ongeveer 450 cc

geadviseerd, dan zou het resultaat een mooie volle cup worden.

Ik ben alleen wel heel ongeduldig ik had voor mezelf eind mei in gedachten

maar ja....Ik begrijp als ik goed gelezen heb dat jij maandag al gaat, spannend hoor

en vast een heerlijk gevoel ik ben echt benieuwd hoe je het ervaren zult,ik hoop dat je me

op de hoogte houd.

liefs jen

Hey Jen,

Ik zie dat je ook naar Beaucare gaat.

Ik ben 29 maart geweest en kon begin juni terecht. Dus eind mei gaat denk ik niet lukken (hoop het natuurlijk wel voor je, lekker voor het warme weer begint). Ikzelf ben 25 juni aan de beurt.

Wat heb je nu voor een cup? Wil namelijk ook een C-cup, maar wist niet dat er dan zoveel cc in zou gaan.

Succes volgende week met je consult.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

jesje: Het gaat nu echt opschieten he!!!!!!

Super spannend.

Laat snel even iets van je horen hoor na de operatie en ik zal aan je denken maandag!!!!

Voor degenen die me nog niet kennen:

Ik ben dus A70 en ga 24 september onder het mes bij Beau care.

Duurt nog even maar omdat ik in juli al 3 weken vakantie heb, kon ik op mn werk niet nog eens in juni of augustus vrij krijgen. Ik werk in de kinderopvang, waar ik veel moet tillen. Wil dus echt 4 weekjes vrij nemen.

Maar als ik zo al die verhalen hoor: Baal ik echt dat ik nog zoooo lang moet wachten!!!

Ik twijfel zelf tussen een B of c cup. Ben redelijk smal van postuur en wi niet dat het onnatuurlijk wordt. Maar hoop stiekem wel op een c cup hoor.

Vinden jullie het niet jammer dat bij Beau Care pas kort voor de operatie wordt besloten hoeveel cc enzo??? Maar aan de andere kant is het ook juist fijn om kort voor de operatie alles goed te bespreken!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jes,

ik heb het consult in Utrecht en wil graag een volle c

tijdens mijn consult bij andere klinieken wordt mij toch wel ongeveer 450 cc

geadviseerd, dan zou het resultaat een mooie volle cup worden.

Ik ben alleen wel heel ongeduldig ik had voor mezelf eind mei in gedachten

maar ja....Ik begrijp als ik goed gelezen heb dat jij maandag al gaat, spannend hoor

en vast een heerlijk gevoel ik ben echt benieuwd hoe je het ervaren zult,ik hoop dat je me

op de hoogte houd.

liefs jen

Hoi Jennifer,

ik ben ook in Utrecht geweest.Ik heb nu een 75A en wil op een mooie D uitkomen.

De arts dacht dat ik zo'n 400 cc nodig zou hebben. Ik ben ook een hele tijd heel ongeduldig geweest hoor.

Maar toen de datum eenmaal vaststond, werd ik wat rustiger.

Ik heb toen ook een tijdje niet zoveel op het forum gelezen, omdat ik er anders echt teveel mee bezig was.

Na mijn consult moest ik ongeveer 9 weken wachten, voordat ik terecht kon.

Ik ben wel ergens in april gebeld of ik eerder wilde/kon omdat er iets uitgevallen was.

Dit kwam alleeh met mijn werk niet zo goed uit, dus heb het niet gedaan.

Ik ga na de operatie zeker een verslagje maken, dan weet je hoe t gegaan is.

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jesje,

Wilde je alvast heel veel succes wensen voor aankomende maandag (ben een weekendje weg, dus spreek je niet meer).

Ben zo benieuwd hoe het zal gaan!!!

Liefs Jessica

Dank je Jessica!

Ik ben ook zo benieuwd en beetje gespannen al..

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

jesje: Het gaat nu echt opschieten he!!!!!!

Super spannend.

Laat snel even iets van je horen hoor na de operatie en ik zal aan je denken maandag!!!!

Voor degenen die me nog niet kennen:

Ik ben dus A70 en ga 24 september onder het mes bij Beau care.

Duurt nog even maar omdat ik in juli al 3 weken vakantie heb, kon ik op mn werk niet nog eens in juni of augustus vrij krijgen. Ik werk in de kinderopvang, waar ik veel moet tillen. Wil dus echt 4 weekjes vrij nemen.

Maar als ik zo al die verhalen hoor: Baal ik echt dat ik nog zoooo lang moet wachten!!!

Ik twijfel zelf tussen een B of c cup. Ben redelijk smal van postuur en wi niet dat het onnatuurlijk wordt. Maar hoop stiekem wel op een c cup hoor.

Vinden jullie het niet jammer dat bij Beau Care pas kort voor de operatie wordt besloten hoeveel cc enzo??? Maar aan de andere kant is het ook juist fijn om kort voor de operatie alles goed te bespreken!!!

Liefs

Hoi A70,

t gaat nu ineens hard zeg, jeetje.

Zodra ik kan, zit ik achter de computer ;)

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jesje,het gaat nu zeker al opschieten ja,en al een beetje voorbreid in alles?

boodschapjes in huis,alles aan kant,kleren enzo klaargelegt enz enz...?

je zal vast kriebels hebben van de zenuwen,terecht,is ook allemaal reuze spannend,maar het komt zekers goed,net als allen onder ons.

laatste daagjes aftellen maar...

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jesje,het gaat nu zeker al opschieten ja,en al een beetje voorbreid in alles?

boodschapjes in huis,alles aan kant,kleren enzo klaargelegt enz enz...?

je zal vast kriebels hebben van de zenuwen,terecht,is ook allemaal reuze spannend,maar het komt zekers goed,net als allen onder ons.

laatste daagjes aftellen maar...

greetzzz moontje

Hoi Moontje,

ga vandaag de laatste dingetjes doen, huisje nog een beetje aan kant en kleertjes klaarleggen.

Morgen ga ik al richting Brussel, dus schiet echt wel op!

Ik heb wel de kriebels maar ga ervan uit dat t net als bij de rest goedkomt.

Heb er zin in ook wel :)

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

ik ben ook in Utrecht geweest.Ik heb nu een 75A en wil op een mooie D uitkomen.

De arts dacht dat ik zo'n 400 cc nodig zou hebben. Ik ben ook een hele tijd heel ongeduldig geweest hoor.

Maar toen de datum eenmaal vaststond, werd ik wat rustiger.

Ik heb toen ook een tijdje niet zoveel op het forum gelezen, omdat ik er anders echt teveel mee bezig was.

Na mijn consult moest ik ongeveer 9 weken wachten, voordat ik terecht kon.

Ik ben wel ergens in april gebeld of ik eerder wilde/kon omdat er iets uitgevallen was.

Dit kwam alleeh met mijn werk niet zo goed uit, dus heb het niet gedaan.

Ik ga na de operatie zeker een verslagje maken, dan weet je hoe t gegaan is.

Liefs Jes

Hey jes,

Ik ben 178 en weeg 80 kilo en heb een magere b cup,

dit past echt niet bij mijn postuur vooral mijn heupen.

Ik wil ook heel graag een volle c/d cup omdat dat het mooiste

bij mij past. Ik was zo ongeduldig dat ik van de week gebeld

had of ik niet al op de operatie lijst kon.

Ik hoop dat als ik eenmaal op gesprek ben geweest en ik een datum

heb dat ze me dan bellen dat ze toch eerder plek hebben.

Begrijp ik trouwens nou goed dat jij maandag al aan de beurt ben???

spannend hoor. Volgens mij is dat een heeeeeeel fijn gevoel..

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jen,

Ik zie dat je ook naar Beaucare gaat.

Ik ben 29 maart geweest en kon begin juni terecht. Dus eind mei gaat denk ik niet lukken (hoop het natuurlijk wel voor je, lekker voor het warme weer begint). Ikzelf ben 25 juni aan de beurt.

Wat heb je nu voor een cup? Wil namelijk ook een C-cup, maar wist niet dat er dan zoveel cc in zou gaan.

Succes volgende week met je consult.

Liefs Jessica

hey jessica,

Ik heb zelf een mager b cup waar 450 cc in past

en dan heb ik pas een mooie volle c/d cup.

25 juni ook dat schiet lekker op als ik jullie

datums lees wordt ik nog ongeduldiger.

ik ben met niks anders bezig borsten en hopen

op een snelle datum.

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Even wat input, vanuit de mannenkant.

Tja, Dr. Vrambout doet de intakes waarschijnlijk zo'n 50 keer per dag. Op een gegeven moment wordt het een rap en standaard praatje.

Voor Dr. Plovier is het van belang dat de patient zich op haar gemak voelt, maar ook bij hem geldt eigenlijk hetzelfde: het is maar werk. Daarentegen komt hij wel professioneel over en levert hij uitstekende resultaten, voor zover ik dat na een bezoek heb kunnen inschatten.

Tips:

Koop rietjes en plasticbekertjes. Door deze, na de operatie, bij het drinken te gebruiken hoef je je armen en spieren niet direct maximaal te belasten.

Koop talkpoeder. Dit voorkomt irritaties onder de BH, die je na 48 uren tijdelijk mag losmaken.

Ga van te voren naar de kapper (een vrouwending).

Boek een hotel met een overnachting in bijvoorbeeld Vilvoorde, Belgie. Zo vermijd je het fileprobleem en dus een hoop onnodige stress onderweg naar de priveclinic.

Verken de route van het hotel naar de priveclinic (een mannending).

Check pas echt om 1130 uit het hotel. Misschien is er een lange wachttijd en je metgezel wordt niet blij van tweehonderd keer dezelfde story lezen.

Bereid je voor op een koude ontwakening, na de operatie. Sommige vrouwen worden tandenklapperend wakker en hebben het ijs en ijs koud. Er zijn genoeg dekens, dus vraag er gerust naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Even wat input...

Tja, Dr. Vrambout doet de intakes waarschijnlijk zo'n 50 keer per dag. Op een gegeven moment wordt het een rap en standaard praatje.

Voor Dr. Plovier is het van belang dat de patient zich op haar gemak voelt, maar ook bij hem geldt eigenlijk hetzelfde: het is maar werk. Daarentegen komt hij wel professioneel over en levert hij uitstekende resultaten, voor zover ik dat na een bezoek heb kunnen inschatten.

Tips:

Koop rietjes en plasticbekertjes. Door deze, na de operatie, bij het drinken te gebruiken hoef je je armen en spieren niet direct maximaal te belasten.

Koop talkpoeder. Dit voorkomt irritaties onder de BH, die je na 48 uren tijdelijk mag losmaken.

Ga van te voren naar de kapper (een vrouwending).

Boek een hotel met een overnachting in bijvoorbeeld Vilvoorde, Belgie. Zo vermijd je het fileprobleem en dus een hoop onnodige stress onderweg naar de priveclinic.

Verken de route van het hotel naar de priveclinic (een mannending).

Check pas echt om 1130 uit het hotel. Misschien is er een lange wachttijd en je metgezel wordt niet blij van tweehonderd keer dezelfde story lezen.

Bereid je voor op een koude ontwakening, na de operatie. Sommige vrouwen worden tandenklapperend wakker en hebben het ijs en ijs koud. Er zijn genoeg dekens, dus vraag er gerust naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jesje !

Aangezien ik morgen al onderweg naar Antwerpen ben wil ik je bij deze alvast HEEL VEEL SUCCES wensen !! :116:

Ben al erg benieuwd naar je verslag, mijne zal niet veel later volgen :blush:

Ik ben trouwens nog niet heeeel erg nerveus , voelt nog zoo onwerkelijk dat ik dinsdag onder 't mes ga! had/heb jij dat ook?

x Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.