Ga naar inhoud

Zwemmen na 5 weken PO?


Hilfigetje

Aanbevolen berichten

Dag meisjes,

Heb een vraagje. Heb juist geteld 5 weken geleden een borstvergroting ondergaan en moet zeggen ik voel me supergoed! Ik ondervind geen klachten meer. Dus vraag ik me af of ik terug zou mogen sporten, voornamelijk dan zwemmen. Ik doe dit maar 30min schoolslag op mijn eigen tempo dan. Zou dit me lukken? Zou dit al mogen denken jullie? Wil niks vanbinnen forceren ofzo nu alles goed gaat :s. Hopelijk reactie! En nu we het toch over sport hebben zou ik zo 1uur spieroefeningen mogen doen in de sportschool? Wil er graag terug invliegen… heb de sport gemist :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige weekend (4 weken PO) gaan zwemmen met mijn kinderen, maar het echte "zwemmen" (=schoolslag) voelde ik nog heel erg aan mijn borstspieren hoor! Dus maar rustig door het water gewandeld. Maar ik heb ze wel achter de borstspier. Voor de spier zul je daar geen last van hebben denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Tja en zo zegt elke chirurg weer anders :22:

Ik heb vorige vrijdag, 5 weken po gebeld naar de chirurg en gevraagd of ik weer kan sporten.. het kan als je maar goed naar je lichaam luistert!

Ik was het ook beu om het sporten achterwege te laten en ben gisteren terug begonnen met lopen, langzaam opbouwen wel, met borstband om, stevige sportbh en dat gaat goed...

Ik denk dat je gewoon heel goed naar je lichaam moet luisteren en die geeft het aan als je te ver gaat.

Natuurlijk is het beter om 6 weken die rust te nemen, maar ik ben op dat vlak ook wel een beetje eigenzinnig en koppig en doe dit dan ook weer niet. :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het inderdaad aan de pc moet vragen. Er wordt bij iedereen iets anders gezegd, omdat ook iedere bv anders is. Niet alleen de plaatsing, maar ook het volume (aantal cc) en iedere persoon herstelt anders. De ene kan na 5 weken alles weer, terwijl de ander dat na 6 weken nog niet kan. In principe is luisteren naar je lichaam denk ik het belangrijkste. Rustig opbouwen en direct stoppen als je pijn krijgt. Maar even checken bij je pc kan nooit kwaad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.