Ga naar inhoud

Wanneer weer werken/school na bv?


LaLuna

Wanneer weer werken/school na bv?  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer weer werken/school na bv?

    • Binnen 1-7 dagen
      4
    • Na 1,5 week
      8
    • Na 2 weken
      12
    • Na 2,5 week
      7
    • Na 3 weken
      8
    • Langer dan 3 weken
      13


Aanbevolen berichten

Ik ben na 10 dagen weer gaan werken, maar dat was echt te snel. Ik dacht dat het wel weer kon, doe vooral computerwerk, dus lichamelijk niet zwaar. Maar ik was zo verschrikkelijk moe en alles deed zeer. De tweede dag ben ik halverwege de ochtend weer naar huis gegaan en de rest van de week thuis gebleven, dus 2 weken heb je echt wel minimaal nodig, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 10 dagen weer gaan werken, maar dat was echt te snel. Ik dacht dat het wel weer kon, doe vooral computerwerk, dus lichamelijk niet zwaar. Maar ik was zo verschrikkelijk moe en alles deed zeer. De tweede dag ben ik halverwege de ochtend weer naar huis gegaan en de rest van de week thuis gebleven, dus 2 weken heb je echt wel minimaal nodig, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik word op een donderdag geopereerd en ga op di weer Ad slag....krijg voor de spier dan wel hoor :-)

Haha nou dat was voorspoedig!! Heb die woe 2 klantjes gedaan en was too much, toen die vrijdag een hele dag...helmaal kapot en pijn. Afgelopen woe ochtenden,,,,ben er nog.niet helemaal..

Zou dus lekker 2 wk herstel nemen Vlg keer..afh van wat je moet doen....en of je dual plane hebt of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Sommigen werken al best wel snel weer.

Ik heb 6weekvrij van werk en huishouden. Maar niet vd kids. De eerste 1,5week hulp van me man daarna me ouders/schoonouders.

Omdat ik helemaal geen pijn heb wil ik straks alleen de middag hulp vm kleine meid op bed brengen. Denk dat dat wel lukt. Die 10kilo is me net te zwaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 25-10-2013 om 16:16 zei reinilde:

Hallo,

Ik wordt woensdag geopereerd en hoop op maandag weer aan de slag te kunnen (voor de klas)...

Hallo,

 

Zag je reactie toevallig.. Hoe is het gegaan? Heb je nog pijn gehad? Moet zelf ook z.s.m weer aan het werk na de operatie.. Hoor graag van je.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.