Ga naar inhoud

Angela2 : 1 augustus 2013 : Dr. Ahmed : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Ik word 1 augustus geopereerd en de arts adviseerd mij om 500

Cc te nemen, ik heb een kleine cup à en wil mooie borsten maar ik wil

Ze abslotuut niet te groot , k wou 450 cc doen maar hij zegt dan kan je net zo goed 500 cc doen want dat scheelt maar 4 mm in de hoogte en 1 in de breedte.. Maar ik ben zo bang dat ze te groot worden ik ben 1.71 en ik weeg 71 kilo en ik ben aan de bovenkant best breed , wat raden jullie aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ik al :)

Daarom ook dat meiden die ze graag groot hebben dit in 2keer laten doen toch ? Want ineens heel veel dat kan je huid niet aan , toch ?

Ik had een b en heb 350cc en het mocht wel groter zeker en vast.. Maar ben toch blij dat het met stapjes is.. Binnen klein aantal jaartjes hopelijk wat meer cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden , ik ben hier nieuw en vind het leuk jullie dingetjes te lezen,

Maar ik twijfel zelf heel erg 1 augustus word ik geopereerd , ik heb een 75 à en krijg 500 cc , ik wil absoluut geen overdreven borsten maar wel redelijk , ik ben 1.71 en weeg 71 kilo..

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik heb even jouw berichtjes en reacties daarop verzameld en even een nieuw topic voor je gemaakt, dan heb je alles bij elkaar staan ;)

Zo kun je hier ook je vragen in stellen en na je operatie zou je zelfs hier gewoon verder kunnen schrijven. Dan verplaatsen we gewoon je topic naar de operatieverslagen :)

Even een antwoord geven op jouw vraag.. 450 cc of 500 cc..

Je zegt dat je breed bent van boven he? Dan zal die 450/500 waarschijnlijk een medium profile prothese zijn en heb je de breedte van deze prothese gewoon nodig....

Het is best veel cc idd voor vanaf een A te plaatsen, maar van de andere kant is het niet zo dat het nooit voorkomt :)

Op wat voor cupmaat wil je eigenlijk uitkomen? En heb je misschien een voorbeeldfoto van borsten die jou mooi lijken?

Had je de zoekbalk nou ondertussen gevonden? Anders moet je even helemaal linksonder je thema wijzigen. (in 'unlimited' bijvoorbeeld) Dan zie je daarna wel de zoekbalk :)

Als je vragen hebt, shoot!!

en heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie informatie !

Ik zou op een mooie d uit willen komen,

Ik heb toch voor de 450 gekozen achter de spier !

Iedereen zei doe 500 maar ik heb toch uiteindelijk maar naar me eigen gevoel geluisterd !

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja dat werd bij mij ook geadviseerd 500, maar toch de 450 genomen en k zeg eerlijk de 500 had ook wel goed geweest ik vind ze nu mooi maar ik hoop niet dat ze nog veel kleiner wOrden want dan heb ik zeker spijt dat k niet voor de 500 ben gegaan kunnen jullie me vertellen of ze nog veel kleiner worden? Xxxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 cc maakt niet zo heel veel verschil. Giet het maar eens een maatbeker. Dat is echt verwaarloosbaar. Het had je borsten niet veel groter gemaakt, misschien iets groter. Hij heeft je denk ik iets meer geadviseerd omdat het achter de spier geplaatst is en dat scheelt een heel klein beetje met voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mijn excuses dan heb ik dat niet helemaal goed gelezen. Dat hangt af van de hoeveelheid aan zwelling die je hebt bij je borsten, het kan voor sommigen echt nog een enorm verschil maken en bij anderen niet zo veel. Maar wel mooi dat het er voor geplaatst is, dan heb je wel de mooie volle 450 cc.

50 cc - 50 ml en ja nu ben je misschien direct ontevreden omdat je denkt, had ik maar...

Daarom heb ik voor mezelf ook de maximale hoeveelheid gekozen die bij me past. Zodat ik me niet dezelfde vraag hoef te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh je bent door Nio geopereerd? In welke kliniek? Dan kan ik je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operativerslagen ;)

Weet je toevallig of je de high profile of de medium gekregen hebt? Dan kan ik wel voor je opzoeken hoe groot het verschil zou zijn geweest, als je wilt.

En gefeliciteerd!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.