Ga naar inhoud

wiske1 : 19 mei 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi Happymom,

ik had in eerste instantie ook begrepen dat de borsten "platter" zouden worden van een lift, en dat ik dus een prothese nodig zou hebben om hetzelfde volume te krijgen dat ik nu heb als ik ze in een bh duw. Volgens vd Weij is dat niet zo, omdat ook het borstweefsel gemodelleerd wordt. In mijn geval is daar genoeg van om een mooie borst te maken. Dat zal dus per persoon verschillen, zou het gewoon eens voorleggen aan de pc van je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog weer even een update van deze twijfelaar...

Vanmiddag ben ik bij de Blecourt geweest. Had daar al eerder een afspraak maar die moest toen afgezegd door een spoedgeval. Daarna ben ik bij vd Weij geweest. Nu toch nog een afspraak gemaakt omdat ik twijfel over de maat maar ook omdat het bij de Blecourt 900 euro goedkoper is. Toch wel een fors bedrag.

Hij komt op hetzelfde advies, alleen liften en geen prothesen. Wel denkt hij aan een sleutelgat en niet aan een anker. Nadeel voor mij is de afstand, de Boerhaave kliniek is bij mij om de hoek. Maar toch, 900 euro is een hoop geld en ik moet toch iemand regelen die me naar huis brengt.

Dus tja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in het Vlietland zoekenhuis in Schiedam.

vd Weij rekent nog iets extra voor de aanpassing aan mijn linker borst. Blécourt doet dat niet. En hij rekent dus ook op een kleiner litteken, geen anker.

Vind het lastig. Heb een goed gevoel bij vd Weij en hij maakt mooie borsten. Maar dit was ook een fijn gesprek, en ook mooie resultaten.

Zal hier nog eens zoeken naar lifts of verkleiningen door Blecourt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Im heb twee weken geleden in het Vlietland gelegen, alleen geholpen door dr. lommen, maar het ziekenhuis is echt super. Hele vriendelijke mensen, kundig en aardig. Heb me er geen moment vervelend gevoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Heb mijn operatie toch maar weer uitgesteld tot februari, kan ik er nog even over nadenken. Eerst nog even op vakantie.

Gelijk heb je.. eerste lekker op vakantie en goed nadenken wat je echt wil!!

Ik zal je titel aanpassen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Nou, veel getwijfel later en ineens toch nog 10 kilo afgevallen ga ik er weer voor. Volgende week heb ik weer een consult bij vd Weij en als alles goed is kan ik dan de 19e onder het mes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik herken dit heen en weer getwijfel zo goed! ( al ben jij wel n stapje verder en heb je daadwerkelijk consulten gepland en nu dus je datum!,) ik leef helemaal met je mee, hou je ons op de hoogte?

Ben benieuwd naar je resultaat want ik kan weinig foto's vinden van meiden die alleen een lift laten doen.

Misschien durf ik na het lezen van je verhaal en r zien van je foto"'s dan eindelijk zelf eens n afspraak te plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komend weekend ga ik weer. Ga er nu toch maar vanuit dat het de 19e gewoon D-Day is. Ben wel een beetje klaar met het getwijfel geloof ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happymom, klopt dat daar weinig foto's van zijn. Je kunt wel kijken bij foto's van borstverkleiningen maar dat is toch anders. De meeste artsen hebben op hun site wel een aantal voorbeeldfoto's staan. Boerhaave kliniek heeft geen foto's op de site, maar als je even googelt kan je de site van vd Weij zelf vinden waar hij best veel foto's op heeft staan. Het gaat mij het meest om de vorm en hij maakt gewoon de mooiste :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wiske ja een borstverkleining is toch anders want die borsten gaan van groot naar klein ( dus is er wel genoeg vet/weefsel om n mooie borst van te maken)

Ik zelf heb al niet zo veel, maar gewoon altijd vrede mee gehad, maar mijn huid is heel erg gaan scheuren en daardoor had m'n weefsel de vrije loop en is het naar beneden gaan hangen. Wat ik vervolgens allemaal wel weer in een bh gepropt krijg , met een correctiehemd op z'n plek hou, maar als ik 'wilde' of onverwachte bewegingen maak floept het er zo weer uit.

Kortom... Ze moeten gelift worden.

Omdat jij ook alleen een lift wil leef ik helemaal met je mee met hoe het eruit zal komen te zien en of het herstel anders is dan bij meiden met ook implantaten.

Ik zit nog steeds in een fase dat er sowieso wat aan moet gebeuren maar ben te bang om er echt werk van te maken.

Jou verhaal helpt wel echt enorm, dus ik volg je op de voet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

herkenbaar hoor, het is een hele stap en daar moet je goed over nadenken. Op een gegeven moment voel je gewoon dat je er klaar voor bent. Denk ik :106:

Kan ook nog wel 100 redenen bedenken om het uit te stellen, maar kan er niet meer echt onderuit geloof ik :105: .

Ben weer bij vd Weij geweest, was een kort bezoek, niks meer veranderd. Nu gewoon gaan, maandag al!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor, Wiske! Al bijna zover. Ik ga eventueel ook voor lift van een klein cupje zonder (nieuwe) prothesen. Recent las ik van de Bergman kliniek dat ze een methode hebben om minder littekens te maken. Inderdaad zag ik hier een verslag van een bvk van 3 cupmaten met alleen een sleutelgatlitteken. Hebben jullie daar misschien naar geinformeerd? Niet dat ik de Bergman kliniek kan betalen, maar ik ben toch wel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij dr Blecourt in het Vlietlandziekenhuis geweest, en hij wilde bij mij ook via sleutelgat opereren. Uiteindelijk toch voor vd Weij gekozen omdat ik daar het beste gevoel bij had en de resultaten het beste vind, ook al was het duurder. Nog niet te vergelijken met Bergman overigens. Dus als je dat graag wilt zou je bij hem eens kunnen informeren? www.blecourt.nl geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh spannend! Maandag gewoon al! Ooh leef echt met je mee, alsof ik zelf onder het mes ga.

Ben echt benieuwd hoe de operatie verloopt, je herstel en je resultaat! Ik ga duimen voor zo voorspoedig mogelijk. En hou je zenuwen in bedwang hè! Als je wakker word heb je je nieuwe boobs al! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.