Ga naar inhoud

Dual plane of voor de spier? En bij welke arts?


Eline23

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zit met een dilemma! Ik twijfel zo erg over naar welke arts ik moet gaan..

Ben 23 jaar, heb 2 jaar geleden borstvoeding gegeven waardoor mijn voorheen volle c cup nu een lege c/b is geworden! Ik wil graag naar een kleine D! Nu lees ik veel goede verhalen over dr moojen-zaal uit de velthuis kliniek. Maar ook dat ze het liefst dual plane plaatst. Nu denk ik zelf dat voor de spier ook makkelijk bij mij kan aangezien ik zelf genoeg weefsel heb! Is het dan niet beter om naar een plastisch chirurg te gaan die ze meer voor de spier plaatst? Zoals dr nio uit parkkliniek? Het lijken mij namelijk 2 hele verschillen!! Xxxx Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zo dat chirurgen vaak een voorkeur voor plaatsing hebben.

En inderdaad Dr Nio plaatst vaak voor de spier (hij werkt ook in SLAZ daar betaal je ong 300minder)

En Dr De Meyere plaatst bijna altijd voor de spier, hij werkt in artemedis in België :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dan zal ik ook eens gaan kijken voor dr de meyere! Wat is denk je mooier als je zelf een lege c hebt? Mij lijkt voor de spier beter ook ivm de napijn.. misschien beter om dan een dokter te kiezen die daar meer ervaring mee heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op dat punt erg bevooroordeeld!

Ik heb zelf voor de spier en naar mijn idee is dat ook vaak het mooist :P maar ik heb op het forum ook mooie dual planes gezien ;)

Ik weet wel dat als je een lege cup heb dat de kans op een dubble bubble bij dual plane wel bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi hoi

Welkom op het forum!!

Ja twijfels zijn alom bekend bij het maken van een keuze voor welke pc en alles eromheen ;) Ik heb ze zelf ook voor de spier, had van te voren een 75b'tje. Ik ben bij dr. de Meyere geweest in Gent. Heb hem uitgekozen op basis van verschillende consulten die ik gedaan heb bij verschillende pc's. En op basis van het plaatsen voor de spier idd..

Dan heb je zoals de meiden hierboven al aangeven, dr. Nio. Dr. de Meyere en ook nog in Boerhaave dr. van der Weij. Hij plaatst ook voor de spier, maar ook dual plane.

Misschien dat je gewoon een paar consulten moet plannen, dan weet je al wat meer en kun je op basis daarvan kiezen voor de pc waar je het beste gevoel bij hebt?

Rechtsboven in het scherm is er een zoekbalk, hier kun je op pc, kliniek en andere trefwoorden zoeken. Helaas werkt de zoekbalk niet bij zoektermen kleiner of gelijk aan 3 letters.. dus Nio pakt hij niet. Je kunt dan dus wel zoeken op SLAZ (of sint lucas andreas ziekenhuis) of op Parkkliniek. Dan kom je de topics over hem ook tegen :)

Heel veel lees- en forumplezier!! Je zit tenminste al op de juiste plek voor de nodige info te vinden :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eline,

6 weken geleden ben ik ook nieuwe boobs gekregen van Dokter Nio in Parkliniek,

Heb ze voor de spier, terwijl ik toch 400 cc heb. Kon zelfs meer cc ook.

Nio doet zowel voor de spier als dualplane.

Hij kijkt wat het mooiste is bij je en legt ook uit waarom dat zo is.

Overigens vrijwel geen pijn gehad.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties allemaal! Hier heb ik zeker wat aan.. Ik ben benieuwd wat ze gaan adviseren! Erg lastige keuzes allemaal bij een borstvergroting.. Ik vraag me af of bij een 350cc voor de spier het geen te ronde 'ballen' worden die op een gegeven moment gaan hangen? Zelf vind ik de borsten van Stessje85 echt erg mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, Dr mooien-zaal heeft een voorkeur voor dual plane, daarom adviseerde hij dit meestal. Voor de spier heeft altijd meer voordelen. Dual plane is puur voor meiden die echt te weinig weefsel hebben. Dit heeft ook veel langer herstel tijd en is veel pijnlijker, kans op double bouble, noem maar op. Buiten dat is voor de spier ook een natuurlijker uiterlijk. Dkt de Meyere gebruikt ook protheses van mentor die zijn gevuld met cohesive I vulling, die is flexibeler en beweegt mooi met je lichaam mee, waardoor je een nog meer natuurlijk effect krijgt. Ik heb je al toegevoegd, dus je kunt mijn foto's ook bekijken. Veel succes met je keuzes.

Liefs Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi corine..

Mijn voorkeur is ook voor de spier.. Ik vind het vaak mooier en omdat ik veel sport lijkt het mij ook niet fijjn als er in me spier gesneden wordt!! En denk zelf omdat ik wel genoeg weefsel heb dat het mooi zal worden

Heb de afgelopen dagen veel verhalen gelezen en ik wil een consult gaan plannen bij dr nio en dr demeyere.. Vind de resultaten van allebei echt erg mooi!! Dus dat zal nog een lastige keuze worden vrees ik .. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, Dr mooien-zaal heeft een voorkeur voor dual plane, daarom adviseerde hij dit meestal. Voor de spier heeft altijd meer voordelen. Dual plane is puur voor meiden die echt te weinig weefsel hebben. Dit heeft ook veel langer herstel tijd en is veel pijnlijker, kans op double bouble, noem maar op. Buiten dat is voor de spier ook een natuurlijker uiterlijk. Dkt de Meyere gebruikt ook protheses van mentor die zijn gevuld met cohesive I vulling, die is flexibeler en beweegt mooi met je lichaam mee, waardoor je een nog meer natuurlijk effect krijgt. Ik heb je al toegevoegd, dus je kunt mijn foto's ook bekijken. Veel succes met je keuzes.

Liefs Corine

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. het is niet per definitie zo dat voor de spier natuurlijker is dan bij dual plane. Het herstel bij dual plane KAN pijnlijker en langer zijn dan bij voor de spier. en er zijn denk ik even veel voor en nadelen bij voor de spier en dual plane.

Dual plane heeft als grote voordeel dat de borsten minder snel gaan hangen en is de kans daarbij kleiner op kapselvorming. niet heheel onbelangrijk. Double bubble kan je ook krijgen met voor de spier als de borst gaat hangen. de prothese kan soms zo ingekapseld zijn dat er alsnog double buble ontstaat.

Ik denk dat het belangrijkste is om te kijken wat mogelijk is en wat kan.

De borstspier wordt niet echt doorgesneden. deze bestaat uit lagen die losgemaakt worden en dan de prothese er tussen geplaatst kan worden.

Wacht het consult af, kijk.naar de adviezen en wat jij het mooist vind.

Ik vind bij mij dual plane het best omdat ik het nodig had omdat ik te weinig weesel heb en strak in mijn vel zut en bijna geen borstvorming had. Als ik iets borst had dan was ik misschien wel voor voor de spier gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans op hangende borsten bij meer dan 300 cc voor de spier zegt niets hoor. De borsten hangen misschien iets eerder, maar dat geeft juist het natuurlijk effect. Ik hou niet van die ballen. De echte borsten hangen ook. Double bouble bestaat echt niet bij voor de spier hoor, dat is echt een dual plane effect. Dual plane zou ik alleen nemen als er echt geen weefsel is en dan nog zou ik gaan voor de style 510 van Natrelle. Er wordt wel in de spier gesneden en als je sport is dat zeker ook weer een nadeel. Buiten dat is kapselvorming een steeds minder voorkomend probleem door de protheses van tegenwoordig. Nee echt hoor, als het mogelijk is gewoon voor voor de spier gaan. Ieder zn voorkeur, maar de mijne is overduidelijk . Dkt Nio en Dkt de Meyere maken idd beide prachtige borsten. wacht gewoon beide consulten af. Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de zinnen, maar typ op me gsm en dat werkt niet zo makkelijk, dus probeer kort en duidelijk te zijn ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha corine onze meningen zijn hier echt verschillend! maar das maar goed ook anders hebben die dualplane artsen/voor de borstspier artsen straks geen werk meer;) haha

maar doublebubble bij voor de spier kan echt, mijn moeder had voor de spier en die had zeker double buble.. maar de kans is mogelijk wel kleiner dan bij dual plane. maar tsja tegen de tijd dat het gaat hangen moet ik waarschijnlijk toch weer opnieuw;)

en dat van die gsm dat ken ik! zo irritant, ik zie dan niet het hele vakje en schiet mijn cursor steeds alle kanten op. frustratinggg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, zo kl**** met die gsm, maar lig al in bed en wil toch nog even snel kijken. Kan het dan weer niet laten te reageren. Maar idd wat je zegt, gelukkig ieder zijn voorkeur en dat maak de keuze dan weer zo moeilijk. Ben blij dat ik ze al heb en nu alleen maar kan genieten, zekers met dit weer. Truste xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Thanks! Het is gelukt.. Ik denk er ook over om een tepelhofcorrectie te doen.. De vorm is namelijk ( vooral rechts) ook echt veranderd. En nu lijken tepels na een borstvergroting ook vaak wat groter te worden hè? Wat vinden jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.