Ga naar inhoud

MissyMy29 : 28 januari 2013 : Dr. Hermens : JB ziekenhuis : Den Bosch


Aanbevolen berichten

Hii allemaal,

Net 29 jaar, uit Brabant.

2008 borstvergroting gehad in het "beruchte" Silhouet Kliniek, pip implantaten 310cc achter de spier, mooie E cup aan over gehouden.

Nu na alle ophef over de pip moeten ze verwijderd worden, wilde toch al nieuwe, en nu wordt alles nog vergoed ook! Geluk bij een ongeluk.

Consult gehad gisteren, twijfel toch erg over aantal cc, iemand ervaring met 600cc?

Grt missmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy,

Fijn dat je van die rommel verlost gaat worden!

Wie gaat de herstel operatie uitvoeren?

Ik heb (half) ervaring met 600cc ;) Ik heb tijdelijk in 1 borst 600cc zitten :P

Bevalt me goed hoor haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! welkom hier!!

fijn dat je pip eruit mag !! 600 cc geen ervaring mee, maar waarom zoveel?? je hebt met 310 al een E (net als ik trouwens) ik vraag me af op welke cup je dan uitkomt als je er 600 in stopt???

kan je dan nog wel slagen voor bh's????

in ieder geval veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi enibas, mag ik je foto's zien? Ik word helemaal gestoord van die cc's. Ik krijg 325cc maar hoop op een normale c. Nu lees ik bij jou een e bij minder cc's. Groeten Miss sport

Heel fijn dat die bende er uit gaat! Ook mijn vraag, waarom zoveel cc's?

Ik kom met mijn 330 cc dual plane ook al op een f cup uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Idd een fijne gedachten dat die zooi eruit gaat! Was behoorlijk schrikken, eerst in het nieuws dat de kliniek gesloten werd en dan ook nog pip.

Maar goed terug komende op een aantal vragen, ik had altijd een volle D cup, tot ik bijna 2 jaar borstvoeding had gegeven aan mijn oudste dochter, waardoor er weinig overbleef. Een kleine c cup.

keuze aantal cc ligt nog niet vast hoor, ben nog orienterende. Heb na de bvg jaar later een zoontje gekregen, ongeveer 6mnd bv gegeven. Kan nog behoorlijk wat bij, ook volgens pc.

Dr. Hermens gaat hem uitvoeren in het jbz ziekenhuis.

Heb volgende maand 2de consult. Hopelijk meer duidelijkheid.

Ze gebuiken natrelle allergan implantaten, zeg mij niks. Wel opgezocht, maar behoorlijk veel keuze. Wil natuurlijk precies weten hoe en wat ik krijg haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy,

Fijn dat je van die rommel verlost gaat worden!

Wie gaat de herstel operatie uitvoeren?

Ik heb (half) ervaring met 600cc ;) Ik heb tijdelijk in 1 borst 600cc zitten :P

Bevalt me goed hoor haha.

Heb ef snel je verhaal gelezen en foto's bekeken. Jeetje zeg, die ontsteking! uiteindelijk mooi genezen. Ben je er al uit welkr cc je aan ga houden? Vind 600 ook erg mooi, en op sommige foto's zie je het verschil bijna niet eens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! welkom hier!!

fijn dat je pip eruit mag !! 600 cc geen ervaring mee, maar waarom zoveel?? je hebt met 310 al een E (net als ik trouwens) ik vraag me af op welke cup je dan uitkomt als je er 600 in stopt???

kan je dan nog wel slagen voor bh's????

in ieder geval veel succes!!

Wil er een mooie 75f/g aan over houden, hoeveel cc dat uiteindelijk wordt durf ik niet te zeggen is meer een gok ;)

Heb een hoop leuke websites waar je mooie en sexy grotere maten bh's kan bestellen.

Hunkemuller heeft de laatste tijd ook nog wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi allemaal,

Had altijd een mooie D cup, na bijna 2 jaar borstvoeding te geven aan me 1ste kindje bleef er een lege C cup over :-(

Daarom had ik in 2008 gekozen voor een borstvergroting. Hiervoor bij het beruchte kliniek in Breda Silhouet een gesrek gehad. In april operatie gehad, 310cc PIP implants.

Super blij met het resultaat, had een mooie E cup!

Nu door alle gekheid door de PIP, mag ik nieuwe boobies! Wat een geluk bij pech! Na de borstvergroting nog 2 kids erbij, dus erg mooi vind ik ze niet meer. Heb nu nog wel een D/E cup maar niet meer mooi rond en stevig.

In februari zal de wissel plaatsvinden in het JB ziekenhuis is den bosch, door pc dr. Hermans.

Ditmaal kies ik voor 500cc natrelle allergen ben erg benieuwd!

Iemand tips?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pop,

Bedankt voor je reactie.

Wilde al langer meer cc maar op moment van het nieuws was ik zwanger van me 3de kindje. De planning was er al voor nieuwe boobs, en nu krijg ik ze nog vergoed ook! Vervelend van de pips maar heb er geen last van gehad gelukkig.

Zat te denken tips over aantal cc's, twijfel of het genoeg is voor mijn borsten na 3 zwangerschappen ;-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy

Dat is nog eens een geluk bij een ongeluk.... Maar wel vervelend dat je pips blijkt te hebben. pfff

Weet je toevallig welk profiel je krijgt? Dat zegt namelijk meer over de grootte die je gaat krijgen van borsten, dan alleen maar het aantal cc...

500cc klinkt groot, zeker t.o.v die 310 die je nu hebt, maar stel dat die pip implantaten high profile is en dat je nu medium profile zou krijgen, dan ga je niet blij zijn, denk ik. Want ik neem aan dat je niet bij een E wilt blijven maar het liefst wilt 'doorgroeien' naar F of G?

Misschien een vraag voor je pc ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best boobie,

Heb nu idd ronde hi profile, maar ook nog te hoog geplaatst, dus dat mag wel wat minder.

Wil wel high profile behouden, zat te denken aan een F cup als resultaat.

Weet nog niet welke ik van natrelle krijg, heb volgende maand nog een gesprek met pc, alleen vluchtig gesproken toen ik net zwanger was.

Alvast bedankt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Inderdaad een geluk bij een ongeluk zeg!

Zijn je borsten veel veranderd sinds je kinderen? Ik ben zo bang dat alles voor niks gaat zijn als ik na de bv (opnieuw) zwanger zou worden..

Veel plezier met aftellen!

Xxx Lise

Hi Lisa, na me 2de (pas later na me 1ste nieuwe boobs) zwangerschap viel het mee. Maar 2 zwangerschappen na de boob job ging je echt wel zien . Flink uitgerekt dus weer slap, tis dat de siliconen in zitten dus lijkt het nog wat met een goeie bh.

Thanks, gaat vast snel! Dec drukke maand, en helaas weer aant werk :( boehoe

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden,

Operatie achter de rug, was maandag half 11 aan de beurt. Mocht vanochtend gelukkig al naar huis. Kwam gelukkig niet veel uit de drains.Tape is er ook meteen afgehaald.

Resultaat is erg mooi geworden. Heb inspira trm 485 cc van allergan gekregen. Zou eigenlijk 450 zijn. Dr Hermens is een hele fijne chirurg, ben echt heel blij met hem!

Qua pijn valt het gelukkig allemaal mee. Hopelijk gaat het herstel snel! En vliegen de 6wk voorbij zodat ik moie bh's kan gaan kopen.

Maten 1 dg po

Onder 73

Boven 101

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten Hoe zagen de pips eruit toen ze verwijderd waren, heb je daar een idee van?

Nu nog 6 weken rustig aan doen zodat ze mooi herstellen zonder complicaties, en dan weer met nieuwe boobs de zomer tegemoet :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Best Boobie

@Piepke, thanks! Heb ik eigenlijk niet gevraagd haha! Zal ik dinsdag vragen bij de controle : p ben ik vergeten :o erg!

Ja kan niet wachten pp de dag dat ik ook me nieuwe bh maat zal weten, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.