Ga naar inhoud

Borsten van.. The Rich And Famous


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

Hellooo !

Ik vind het zo leuk om 'borsten' in te schatten.. Wie weet welke BN'ers of buitenlandse VIPs haar borsten hebben laten doen ? ;) En welke vinden we mooi en welke niet..

Neem nu Marijke Helwegen. Ik zag haar in het programma van Rik Felderhof: Villa Felderhof. Ik schat dat ze rond op de spier heeft :P.

Of Victoria Beckham:

Vraag me wel af of alles wel zo betrouwbaar is, de foto's... Altijd afvragen of het gemanipuleerd kan zijn ;)

Dus welke BN'ers hebben hun borsten laten doen.... Heel veel of niet... Ik weet het eigenlijk nooit zo goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Uhm, die vorige Charlie uit GTST had toch een borstvergroting gekregen als ze ergens 'Veronica' liet tattoëren? Volgens mij wel dan.

Ennem... laatst vond ik een plaatje waarbij iemand zei dat ze de borsten van Carmen Electra zo vreselijk lelijk vond, ik vind ze echt mooi bij haar (okay, geen BN-er maar gewoon een Bekende ;) )

carmen.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Katja Schuurman ook? Ik dacht dat zij grote borsten van 'r zelf had... Maar ben even gaan surfen en het is niet zo... ? haha

Katja heeft soms 1 tepel naar beneden opzij staan terwijl de ander naar boven staat :blink: tenminste, dat zie je wel es door een shirtje haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, die vorige Charlie uit GTST had toch een borstvergroting gekregen als ze ergens 'Veronica' liet tattoëren? Volgens mij wel dan.

Ennem... laatst vond ik een plaatje waarbij iemand zei dat ze de borsten van Carmen Electra zo vreselijk lelijk vond, ik vind ze echt mooi bij haar (okay, geen BN-er maar gewoon een Bekende ;) )

carmen.jpg

Ik vind ze ook idd prachtig bij haar, ze heeft een tijdje ook echt mega boobs gehad, daar moet je van houden, persoonlijk vind ik dit echt prachtig bij haar figuur, precies goed!

Leuk Topic by the way :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sylvia millecam vlgs mij niet, die was van nature uitgerust met een fraaie voorgevel

k. schuurmans borsten heb ik nooit mooi gevonden met name vanwege de onnatuurlijke plek van de tepels

wie of wat er daarna geopereerd is weet ik niet want ik kan er niet meer naar kijken :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sylvia millecam vlgs mij niet, die was van nature uitgerust met een fraaie voorgevel

k. schuurmans borsten heb ik nooit mooi gevonden met name vanwege de onnatuurlijke plek van de tepels

wie of wat er daarna geopereerd is weet ik niet want ik kan er niet meer naar kijken :139:

google maar op sylvia millecam, had implantaten...

Hoezo kun je er niet meer naar kijken als ik zo brutaal zijn mag? :wacko: ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

(over sylvia millecam) ECHT?? toen al? vlgs mij was ik er toen al jaloers op!!

heb haar borsten volgens mij wel vaak gezien, ze dee daar niet moeilijk over, maar wat wil je ook met zulke borsjes? kan me voorstellen dat ik ook een stukje minder preuts word als ik goed in mijn vel zit!

ik leid in het dagelijkse leven aan een borstenfobie. kan er niet meer naar kijken, want dat doet pijn. alleen veilig thuis, vanachter de computer, durf ik dat aan, puur in het kader van voorbereiding op mijn eigen bv :blink:

nee, ff serieus. ik kan er wel naar kijken, maar moet eerlijk zeggen dat dit wel eens steekt, en ik jaloers ben op de vrouwen die daar of: geen problemen van maken of die gewoon een beter geprononceerde boezem hebben dan ik (in mijn ogen is dat IEDEREEN). ik vermijd dan ook zoveel mogelijk strand, zwembad, maar vind het ook doodzonde van alle leuke jurkjes die ik heb en die ik eerst moet volstoppen met vulling omdat ze anders op de boezem zowiezo gaan plooien en ik geen decollete heb. ben graag trots op mezelf. en zo kan ik wel honderden redenen noemen waarom ik dit zo graag wil.

oja, ik verdenk Floortje Dessing er ook van :108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

(over sylvia millecam) ECHT?? toen al? vlgs mij was ik er toen al jaloers op!!

heb haar borsten volgens mij wel vaak gezien, ze dee daar niet moeilijk over, maar wat wil je ook met zulke borsjes? kan me voorstellen dat ik ook een stukje minder preuts word als ik goed in mijn vel zit!

ik leid in het dagelijkse leven aan een borstenfobie. kan er niet meer naar kijken, want dat doet pijn. alleen veilig thuis, vanachter de computer, durf ik dat aan, puur in het kader van voorbereiding op mijn eigen bv :blink:

nee, ff serieus. ik kan er wel naar kijken, maar moet eerlijk zeggen dat dit wel eens steekt, en ik jaloers ben op de vrouwen die daar of: geen problemen van maken of die gewoon een beter geprononceerde boezem hebben dan ik (in mijn ogen is dat IEDEREEN). ik vermijd dan ook zoveel mogelijk strand, zwembad, maar vind het ook doodzonde van alle leuke jurkjes die ik heb en die ik eerst moet volstoppen met vulling omdat ze anders op de boezem zowiezo gaan plooien en ik geen decollete heb. ben graag trots op mezelf. en zo kan ik wel honderden redenen noemen waarom ik dit zo graag wil.

oja, ik verdenk Floortje Dessing er ook van :108:

Ja snap helemaal wat je bedoel; google, sylvia millecam borstvergroting...... alleen het verhaal is niet zo prettig ben doorgaan lezen info van Marlou Boots steunpunt voor vrouwen met sillicoonimplantaten en twijfel nu, morgen consult bij mn pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap helemaal wat je bedoel; google, sylvia millecam borstvergroting...... alleen het verhaal is niet zo prettig ben doorgaan lezen info van Marlou Boots steunpunt voor vrouwen met sillicoonimplantaten en twijfel nu, morgen consult bij mn pc

Ik heb het net ook gelezen...maar lekken kunnen deze nieuwe implantaten sowieso niet heb ik begrepen.

Als je ze door de midden zou snijden heb je gewoon 2 helften in je hand zeg maar... :rolleyes:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap helemaal wat je bedoel; google, sylvia millecam borstvergroting...... alleen het verhaal is niet zo prettig ben doorgaan lezen info van Marlou Boots steunpunt voor vrouwen met sillicoonimplantaten en twijfel nu, morgen consult bij mn pc

je meent t?? ga t nu even niet lezen, ben iets te moe voor hersenkronkels, en wil met een zuiver hoofd naar bed. leg meteen een link met haar borstkanker en implantaten....

waar twijfel je nu dan aan? het hele opereren of het type protheses of?? :142:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het net ook gelezen...maar lekken kunnen deze nieuwe implantaten sowieso niet heb ik begrepen.

Als je ze door de midden zou snijden heb je gewoon 2 helften in je hand zeg maar... :rolleyes:

Groetjes Kelly

Ja klopt maar ze doen nog steeds zweten helaas..... :139:

en schijnbaar komen dan nog steeds heel kleine deeltjes via weefselvloestof en het lymfatisch stelsel door het lichaam gedistribueerd.

dit zou de reden zijn dat sommigen zo moe zijn en verder nog vele klachten zouden veroorzaken. De bergman Kliniek geeft ook aan op hun site dat ze niet weten hoe lang deze prothesen meegaan

zal morgen mn pc es zn hemd van het lijf vragen, ik verdiep me altijd ( MET ALLES ) extreem in voordat ik ergens in mee ga. Dus logisch dat ik dat ook doe bij een BV en hoop dat de info ongegrond is en dat heden dag alles anders is, maar de laatste info is opgesteld op november 2004 en toen waren de'' nieuwe'' implantaten er dus toch al?

Maar om ff on- topic te blijven , Natascha van de gouden kooi heeft toch ook een BV ondergaan?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan die info niet zo 1,2,3 vinden, heb straks een afspraak voor een consult, zal ook eens doorvragen

stond er echt van te kijken dat la Millecam ook een bv heeft ondergaan, is er dan echt niemand meer van de 'voorbeeldvrouwen' naturel??

weet er ook nog 1... Heleen van Royen

ga die ene vereniging s opzoeken, skijken of dat er wel gesproken wordt over de moderne protheses...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar om ff on- topic te blijven , Natascha van de gouden kooi heeft toch ook een BV ondergaan?!

voor of na de gouden kooi? erna lijkt me toch erg overdreven, ze had in het programma een grote boezem

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor of na de gouden kooi? erna lijkt me toch erg overdreven, ze had in het programma een grote boezem

geen idee eigenlijk maar zag de reclame ervan op de Bergman site tijdje terug..

Heb nog niet echt een duidelijk beeld van wat ik wil m.b.t. de BV

baal er wel van want ik wou het zooo graag maar lees dat toch wel heel veel mensen 60% binnen 5 jaar voor een her operatie moeten, en dat houdt me behoorlijk tegen.

Heleen van Rooyen ook al, hihi? Goh niet gedacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee eigenlijk maar zag de reclame ervan op de Bergman site tijdje terug..

Heb nog niet echt een duidelijk beeld van wat ik wil m.b.t. de BV

baal er wel van want ik wou het zooo graag maar lees dat toch wel heel veel mensen 60% binnen 5 jaar voor een her operatie moeten, en dat houdt me behoorlijk tegen.

Heleen van Rooyen ook al, hihi? Goh niet gedacht

even voor de zekerheid gegoogled, maar kom er niet echt uit, ik meen dat ik dat las voor ze in playboy kwam, en dat ik haar later met een duidelijkere boezem op tv zag.

enne, iets wijzer geworden bij je pc vandaag? ik heb het gevraagd. Dat van het zweten bij bv McGhan, klopt, alleen is het blijkbaar miniscuul. Hij gaf als voorbeeld dat als je een prothese 1 jaar laat liggen op dezelfde plek, er een soort van wasemachtig plekje achterblijft als je de prothese weghaalt, alleen is dat dan geen water maar siliconen. Als je daaraan twijfelt zou ik eerder rechtsstreeks contact zoeken met die boots of haar vereniging. kan ook geen recente info vinden zo snel. Ik geloof voor mezelf dat dat tegenwoordig bij vooral die betere merken weinig schade meer aanricht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Die ene uit Expeditie Robinson. Ben 'r naam kwijt, een brunette, zeer slanke dame. Boobjob.

Bingo! zo heb ik ook al zitten kijken naar dit programma. Een belgische dame met een spleet tussen haar voortanden, weet haar naam ook niet...

Wel goed gedaan, is mijn bescheiden mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

En niet te vergeten de queen van de plastic chirurgie Marijke Helwegen.

Maar van haar kun je beter zeggen wat heeft ze nog niet laten doen.

Maar je moet toegeven je zou niet meer kunnen zeggen hoe od ze echt is?? Zouden ze een prijsvraag over moeten doen ik den een jaar of 70

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.