Ga naar inhoud

Pivo : 10 augustus 2009 : Dr Fechner : Velthuis Kliniek


Gast Pivo

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ook ik lees hier al een tijdje mee en nadat ik gisteren mn bv heb gehad dacht ik laat ik me eens voorstellen!! Beetje laat maar ach.. :blush:

Heb gisteren mn bv gehad in de Velthuiskliniek Eindhoven 295cc dual plane (ik had a-cup maar nu ??) door dr. Fechner. Ik ben dus nu 1 dag po. Sjongejonge, de pijn valt me best wel tegen eigenlijk (alsof ik hele erge spierpijn heb en er messen in mn zij steken <_<) Maarr heb net stiekem even gekeken en t ziet er mooi uit, wel heel erg opgezwollen, maar dat is begrijpelijk. De incisie is namelijk echt kleiner dan ik dacht...

Verder nog vragen dan hoor ik t graag..

Groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pivo !

Gefeliciteerd met je boobies en welkom op het forum! :D

De pijn is normaal hoor, zeker met dual plane of volledig achter de spier! Gewoon op voorhand pijnstillers nemen (paracetamol 2x 500 mg om de 3 uur of zo) Dat is beter voor je bloedspiegel en zo hou je de pijn onder controle en heb je het minst last. Wanneer je dit niet meer nodig hebt, merk je als je 's morgens wakker wordt en niet gelijk de behoefte voelt het halfje stripje naar binnen te willen werken hahaha!! Meestal na een dag of 4 heb je het ergste gehad en verdwijnt dat 'drukkende gevoel' op je borstbeen (tussen je borsten).

Aangezien je al je BV gehad hebt, kan je mss een operatieverslagje schrijven door een nieuw topicje te openen bij de operatieverslagen. :D En dat topic ook gebruiken om je komende vraagjes neer te gooien, want die zal je best nog krijgen, haha!

Het hoort er allemaal bij!!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pivo,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Weer een gelukkige in ons midden :43:

Is de narcose je meegevallen? Was je snel weer goed bij?

Hoelang moest je in de kliniek blijven?

Ik word 15 september geopereerd In Rotterdam in het Velthuiskliniek en heb nu al de zenuwen voor de narcose en het hele gebeuren.

Het enige wat ik hoop is dat ik na de narcose weer snel goed wakker ben, derest kan me niet zoveel schelen.

Heb jij vooraf ook receptjes gekregen voor medicijnen die je nu dagelijks in moet nemen? Ik heb ook een receptje gekregen voor een pilletje die ik 2 uur voor de narcose in moet nemen.

Geniet van je rust!

Lieve groetjes,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi beiden,

Dankjewel, ik ben er op t moment natuurlijk blij mee, maar toch ook weer niet. <_<

De narcose is me meegevallen, was snel bij alhoewel ze wel zeiden dat ik heel onrustig wakker werd. (Daar weet ik zelf niets meer van)

Ik werd om 8 uur behandeld en om half 11 was ik alweer op weg naar huis.

Ik heb alleen dat pilletje gekregen die ik moest nemen 2 uur van tevoren. Maar niets dagelijks!?

Ik neem inderdaad 3x per dag 2x 500mg!! En die heb ik zeker ook wel nodig..Ik hoop echt dat het snel beter gaat want ik voel op t moment echt geen verbetering. Ik ben een beetje ongeduldig denk ik. Ik had ook echt niet verwacht dat het zo'n pijn zou doen.

Ik hoop dat t de 15e voor je meevalt, heel veel succes!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Pivo dan was je wel snel alweer naar huis. Of je even om een boodschapje bent geweest........ :wacko:

Heb jij narcose of sedatie gekregen? Met sedatie ben je heel snel weer bij.

Ik heb dus 2 receptjes mee gekregen Kytril 2 mg die ik vooraf in moet nemen en Celebrex 2 x daags 1 capsule 5 dagen achteréén. Is een ontstekingsremmende pijnstiller. Wat raar dat het beleid niet standaard is.

Ik heb mijn vorige prothese´s voor de borstspier gekregen en ws krijg ik ze net als bij jou ook dual plane. Schijnt pijnlijker te zijn vanwege het oprekken van de spier. Tegen de pijn zie ik totaal niet op meer tegen de narcose en dat ik weken achtereen nagenoeg niets mag doen. Ik heb nog kleine kinderen dus dat zal zwaar vallen.

Heb je je nieuwe aanwinst al mogen aanschouwen of zijn ze nog hermetisch verpakt?

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja ik was inderdaad weer snel thuis... Ik heb narcose gehad.

Ik denk dat ik niet helemaal goed bij was of je verkeerd heb begrepen.

Wat ik dus heb genomen is 2 uur voor de operatie een Kytril inderdaad. En dan na de operatie 3maal daags 1celebrex en 2paracetamols.

Maar omdat ik gisteren echt verging van de pijn, steken in mijn zij, toch maar even naar Velthuis gebeld. Nu heb ik zelf het idee dat paracetamols niet echt werken bij mij (zit n beetje in de familie)... Nu mag ik dus ibuprofen slikken en is de pijn aanzienlijk minder. Ik kon gisteren gewoon echt helemaal niets, het ging steeds minder leek wel. Inderdaad het 'niets doen' gaat me zeker zwaar vallen denk ik, alhoewel ik nu nog steeds weinig kan.

Ik had gedacht dat de pijn zou meevallen, maar ze hebben echt een mn spieren gezeten en dat voel ik echt. Gelukkig lijkt het erop dat het weg aan het trekken is.

Ik heb inderdaad al gekeken, helemaal geen blauwe plekken, niets te zien van mijn pijnlijke spier dusja.. Voornamelijk nog heel erg opgezwollen. Ze waren helemaal niet verpakt, heb meteen een sportbh aangetrokken (net uit de narcose dus kan me er weinig van herinneren) en het enige wat verpakt is zijn mn incisies..

Dus ik wacht rustig af....Ben benieuwd ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.