Ga naar inhoud

mtj : 24 augustus 2009 : Dr. Eltahir : UMCG


Gast mtj

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben Mirjam en ik onderga 24 aug een borstverkleining in het Umcg door dokter Eltahir.

Ik zie er best tegenop.Je weet niet goed hoe alles in zijn werk gaat en of de chirurg ook goed is.

Mijn dochtertje is nog maar 10 maand enz.

Ik las dat veel mensen na de borstverkleining na 2 week weer mochten werken.

Dokter Eltahir adviseerde mij om 6 week niet te werken.

Zou dit te maken hebben met het feit dat ik kapster ben?

Ik krijg de ankermethode omdat mijn huid niet meer sterk genoeg was voor de sleutelgatmethode.

mijn huidige maat is 70g en ik ga naar 70d.

Hebben jullie nog tips?

groet Mtj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mtj,

Welkom op het forum! Ik weet niet of je hier al hebt rondgekeken, maar MiepC (te vinden in de topic operatieverslagen bvk) is door dezelfde pc als jij geholpen. Verder zou ik zeggen: kijk rustig rond en als je vragen hebt stel ze gerust!

groetjes Annemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Mtj,

Zo jij bent al lekker snel aan beurt. Spannend hoor.

Ik denk inderdaad dat je zes weken niet mag werken omdat je kapster bent. Er komt natuurlijk veel spanning te staan op de littekens als je veel met je armen werkt.

Veel leesplezier op het forum!

succes met het aftellen.

Hoop dat je ons af en toe op de hoogte houdt?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mirjam,

Nog anderhalve week en dan ben je al aan de beurt. Ik hoop in oktober of november geholpen te worden. Je leest van verschillende mensen dat ze de eerste weken nog niet heel veel werk kunnen doen, en ik heb begrepen dat het herstel bij de anker methode langer duurt. Ik kan me helemaal voorstellen dat je werk als kapster idd na je operatie nog een tijd niet zou kunnen omdat je veel met je armen in de hoogte werkt en je daarmee je littekens zou kunnen beschadigen. Maargoed ik ben (nog) geen ervaringsdeskundige. Hoop dat het een beetje gaat zo in deze tijd naar je operatie toe. Ik kan nu al niet wachten en moet mijn consult nog hebben!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.