Ga naar inhoud

Schuimblokje : 3 februari 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben Louise, 24 jaar en moeder van 2 prachtige kindjes. Allebei mijn kindjes hebben een jaar borstvoeding gehad. Heel gezond zeggen ze, intiem en erg bijzonder. Helaas is er van mijn borsten weinig meer over. Voordat ik kindjes kreeg had ik een volle B/C-cup, hier was ik altijd best tevreden mee. Nu is alleen de huid van deze volle B-cup nog over en zijn het verder lege zakjes.

Verder schaam ik me ontzettend voor mijn tepels. Met mijn tepelhof is niks mis... maar mijn tepels zelf lijken wel spenen! Ik vind het echt vreselijk! Ze zijn altijd al een beetje fors geweest, maar nu ze zijn gaan hangen heb ik het met mijn lelijke borsten helemaal gehad..

Vandaar dus dat ik de stap heb genomen voor een borstvergroting! Tevens wil ik ook een tepel-correctie laten uitvoeren.

Ik ben 1,65 en weeg 50 kilo. Ik weet nog niet goed welke maat borsten ik graag zou willen, hier ben ik mij nog in aan het verdiepen. Het moet er enigszins natuurlijk uitzien, en ik wil dat de losse huid goed opgevuld wordt. Maar ik heb ze liever iets groter dan te klein. "Een D-cup?"

Op woensdag 25 januari heb ik mijn eerste consult bij Dr. de Meyere. Ik vond het erg lastig op een goeie plastisch chirurg te vinden. Er zijn er zoveel! Ik hoop dat mijn keuze juist is, ik heb er wel een goed gevoel bij. Maar als er dames zijn met negatieve ervaringen of juist tips dan hoor ik deze natuurlijk graag! :-)

Groetjes Louise xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Louise welkom hier! Er is hier genoeg info te vinden. Ik heb hier al veel antwoorden op mijn vragen gevonden en gekregen van de andere meiden. Geen negatieve ervaringen hier, ik ben nu 1 week PO en het is me eigenlijk alleen nog maar meegevallen tot nu toe. Ik ben zo blij dat ik de stap heb gezet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

even een vraagje. Hoe zit het precies NA de borstvergroting? Ik lees allemaal verhalen van meiden hier die net na de bv een C hebben en paar weken later een D of zelfs een E!... Worden je borsten na de borstvergroting dus nog groter? Ik zou zelf juist denken dat ze weer kleiner worden als de zwelling eenmaal een beetje is weggetrokken...

Groetjes Louise xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Louise,

Welkom hier op het forum!

Veel dames krijgen hun implantaten dual-plane of achter de spier geplaatst, in het begin drukt de borstspier de prothese nog een beetje plat, later ontspant de spier zich waardoor de borsten wat meer naar voren komen en dus groter worden.

Ook is het zo dat nieuwe borsten (of eigenlijk de implantaten) een tijdje nodig hebben om in te dalen, tijdens het indalen worden de borsten ook wat groter.

In sommige gevallen worden je borsten juist kleiner na de operatie, dit is als je heel veel vocht vasthoud en zwelling hebt.

Het blijft dus een beetje afwachten wat voor maat het wordt....

Ik wil er nog wel even bij vermelden dat siliconenboobs (vanwege de ronding) een grotere bhmaat hebben dan natuurlijke borsten, vaak scheelt het 1 a 2 cupmaten. Ik heb bijvoorbeeld een 70D bh nodig, maar mijn borsten zien er uit als een C cup.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Louise,

Welkom hier! :D

Veel succes met je consult bij dr. De Meyere volgende week. Gezien jouw voorsituatie denk ik dat een D-cup zeker tot de mogelijkheden behoort, zal vast heel mooi worden, want Bruno heeft echt gouden handen hoor!

Liefs, Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

inmiddels op consult geweest bij dr. de Meyere. Helaas heb ik te weinig eigen borstweefsel en zou ik tevreden moeten zijn met een b cup. Hij zou graag 250 cc druppelvormige silicone op de spier willen plaatsen. Hij is zelf geen voorstander van het plaatsen achter de spier, maar achter de spier zou er 300cc (misschien 350 cc) ronde prothesen geplaatst kunnen worden, mijn voorkeur gaat dus wel uit naar het plaatsen achter de spier zodat ik misschien toch een mooie ronde c cup kan krijgen. Mijn borsten zelf zijn niet heel erg breed ik geloof iets van 12 cm. Gaan het dan borsten worden die meer naar voren uitsteken? Omdat de breedte kleiner is gaat het volume meer naar voren denk ik zo?..

Ik trouwens zelf mijn beslissing al gemaakt en ik wil ze achter de spier laten plaatsen, volgende week vrijdag al!!! word ik geopereerd. Tevens laat ik mijn tepels (dus niet mijn tepelhof) iets corrigeren. Ik vind mijn tepels te groot (te ver uitsteken) en wil gewoon mooie kleine knopjes. De chirurg vroeg hier maar 300,- euro extra voor! Dus dat was een mooie meevaller.

Mijn vraag is eigenlijk aan jullie of het verschil nu echt zo groot is tussen het voor en achter de spier plaatsen? Komt het er heel anders uit te zien? Ik heb al een hoop foto's bekeken, maar ik zie zelf niet heel erg goed het verschil. Ze zouden iets verder uit elkaar kunnen gaan staan heb ik begrepen van de chirurg.

Ik voel me nog een beetje een n00b hier op de site en ik ken de juiste termen niet, dus ik hoop dat jullie begrijpen waar ik het allemaal over heb ;) ..

Verder heb ik natuurlijk het grootste vertrouwen in mijn plastisch chirurg en hoop ik dat hij er ook bij een plaatsing achter de spier iets moois van kan maken! :D

Liefs Blokje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo blokje,

Zoooo snel al, das een meevaller zeg.

Ik heb ze zelf achter de spier voor dezelfde reden als jij, niet genoeg weefsel.

Ikzelf ben de eerste keer van een heel kleine B naar een kleine D gegaan met 265cc, dus dat komt al goed. Da's zeker niet te groot vind ik, want het ziet er helemaal niet uit als een D.

Je vraag ivm de breedte of het naar voor komen: ik denk dat dit eerder aan de soort prothese dan je eigen breedte ligt: ik heb nu high profile, dit heeft een bepaalde breedte en projectie ( lees: naar voor ), bij mijn wissel ga ik nu voor extra high profile: deze is iets smaller meer heeft meer projectie dus ze zouden meer naar voren moeten komen, hoop ik toch :46: Misschien nog even navragen bij Bruno hoe het bij jou juist zou zijn, op het internet vind je de afmetingen van elke soort prothese zodat je een idee krijgt hoeveel het scheelt.

Mijn voorkeur bij mijn wissel ging ook eerst uit naar voor de spier omdat ik ook dacht dat ze dan meer naar voor zouden staan, maar ik zie inderdaad zelf ook weinig verschil op bepaalde foto's van voor de spier. Moeilijk allemaal he!

Wel lijkt het me logisch dat ze iets meer uit elkaar staan omdat die spier ze platdrukt hé, ik heb in elk geval niet het 'spleetje' waar iedereen het over heeft en waarvoor ik graag naar voor de spier had gegaan.

Je zult wel zien in de galerij, er staan massaal veel foto's op van mooie boobs achter de spier, dus het komt helemaal goed!

Heb hier nog alleen maar goeds gelezen over Dr Demeyere, dus ik wens je veel succes en wacht je operatieverslagje af!

Groetjes,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja ik heb dus een lege B... Als je mijn borst-omvang opmeet kom je ook uit op een AA. Ik heb me daar in het begin een beetje op verkeken.. :blush:

De chirurg dacht tijdens het gesprek eerst ook te zien dat een vergroting op de spier geen probleem moest zijn. Nadat ik mijn bh uittrok bleek dat het beetje decolleté dat ik heb alleen maar spieren te zijn. Het eerste wat hij zei was: "Ooh, nou dit wordt toch een heel ander verhaal dan ik je net heb zitten uitleggen." :unsure: -domper-

Maar jullie hebben dus ook een vergroting achter de spier! Zou het dan verschil maken als je ietwat gespierder bent dan de gemiddelde vrouw? Ik heb zelfs een tijd lang blokjes gehad, Thank God dat ze weg zijn!! :59:

Ik ben zoooo blij dat ik zo snel al "geholpen" kan worden! En het kan sowieso alleen nog maar mooier worden dan wat ik nu heb! Misschien dat ik de moed bij elkaar kan rapen om een paar foto's van mijn "hetgeen-borsten-zouden-moeten-zijn" in mijn album te zetten.. :44:

Liefs Louise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Louise,

Heb je titel aangepast en je topic naar de operatieverslagen verplaatst, zo kun je je verslagje van je operatie hier verder met ons delen! Ben ook alvast heel erg benieuwd!

Veel aftelplezier!!! :101:

Liefs, Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen, hopelijk krijg je de boobs van je dromen!!!!

Probeer maar lekker te slapen, de komende dagen zal dat iets moeilijker worden :93:

Maar t is het waard hoor!

Groetjes en laat weten hoe het geweest is hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! :64: Hoop dat de pijn een beetje meevalt voor je! Wens je een voorspoedig herstel toe, lekker rustig aan doen nu en je laten verwennen! Zie uit naar je verslagje als je een beetje bekomen bent van alles.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is dan mijn operatieverslagje!

Na een hele nacht amper te hebben geslapen ben ik om 06.00 uur toch maar opgestaan om te ontbijten. Na 06.30 mocht dit niet meer. Mijn vriend lag nog te slapen en die heb ik pas op het laatste moment wakker gemaakt. Om 10.00 uur vertrokken we richting Gent, het is voor ons 2 uur rijden. Eenmaal daar aangekomen waren we een half uur te vroeg en zijn we nog even naar de supermarkt geweest, dat had ik liever dan in de wachtkamer zitten stressen van de zenuwen. Precies om 12.30 namen we plaats in de wachtkamer, daar zat een man te wachten op zijn vrouw die op dat moment geopereerd werd en een borstvergroting kreeg. Na een klein half uurtje wachten werden we binnen geroepen. Ik mocht mijn kleding uitdoen, badjas en sokjes aantrekken. Toen kwam het gesprek met de anesthesist, hij zei nog even dat ik waarschijnlijk heel erg veel pijn zal gaan hebben na de operatie. Ik dacht nog, ik heb mijn ribben al eens gebroken en gekneusd gehad en dit kan vast niet zo pijn doen als toen. Hij zei als de pijn echt ondraaglijk was dat ik dan nog een extra spuit zou kunnen krijgen na de operatie.

Toen kwam de chirurg naar binnen. Hij legde alles nog even uit en begon met aftekenen. Ik zei hem dat ik graag minimaal 300 cc wilde en max 350 cc en of hij wilde kijken wat bij mij het mooiste zou zijn. Mijn vriend zou tijdens de operatie ook nog mogen komen kijken of het mooi is. Hij vroeg me ook hoeveel ik mijn tepels precies kleiner wilde hebben. Ik vond dat lastig om uit te leggen, ik heb er geen verstand van hoeveel je eraf moet halen voor een mooi resultaat. Ik zei dat hij waarschijnlijk wel wist wat mooi zou zijn en dat hij hij meer visie daarin heeft dan ik. Zolang hij maar niet mijn hele tepels eraf zou halen. Hij moest lachen en beloofde dat hij het mooi zou maken.

Daarna was het tijd om naar de operatiekamer te gaan. Mijn vriend mocht mee om mijn hand vast te houden totdat ik sliep. Hij moest hiervoor wel een muts opdoen, schort en een soort sokken voor over zijn schoenen. De anesthesist gaf me door het infuus alvast een soort roesje,hij zei dat het zou voelen alsof ik 2 glazen wijn op heb. Ik zei dat voelde alsof ik de hele fles op had, en daarna begon ik opeens te huilen. Hij gaf me het slaapmiddel en huilend viel ik in slaap.

Ik werd weer wakker omdat er iemand in mijn gezicht aan het slaan was, ik hoorde iemand mijn naam roepen en dat ik wakker moest worden. Ik deed mijn ogen open zag de anesthesist naast mijn bed staan. Ik begon meteen weer te huilen, wat had ik had ik een pijn!! Ik had de pijn echt zwaar onderschat.Mij vriend zat op een stoel naast mijn bed. Ze hadden mij in een bedje gelegd met een electrische deken of iets, het was heel lekker warm. Ik vroeg om nog meer pijnstilling maar die wilden ze nog niet geven. In stapjes deed mijn vriend het hoofdeinde steeds verder omhoog zodat ik uiteindelijk rechtop zou zitten. Het deed zo ontzettend veel pijn, uiteindelijk kreeg ik dan toch de extra pijnstilling ingespoten. Na een tijdje werd ik hier duizelig van, ik voelde opeens mijn hele lichaam heet worden en begon overal te zweten. Mijn bed was echt helemaal nat! Mijn vriend gevraagd de dekens van mij af te trekken en ik werd zo misselijk, jakkes. Bakje erbij maar het wou maar niet komen, tenslotte zat er ook niks in mijn maag. Ik kreeg nog een spuit met iets dat de misselijkheid tegen moest gaan. Het ging toen weer iets beter. Mijn vriend zei kijk eens uit het raam... En overal sneeuw! Toen we aankwamen scheen de zon nog, en nu lag er een dik pak sneeuw.

De chirurg kwam langs en zei dat we maar ergens in een hotel moesten gaan slapen want het verkeer stond overal vast. De hele ring van Antwerpen stond vast en we zouden uren in de file staan. Ik had echt geen zin om in een hotel te gaan slapen, ik wilde gewoon graag naar huis toe gaan! Met heel veel pijn ben ik uit bed gekomen en pas toen keek ik naar beneden.. Hé tieten!:D... Toen kreeg ik te horen dat er geen 300cc en ook geen 350 cc in was gegaan maar 250 cc!! De chirurg had tijdens de operatie eerst 300 cc erin gedaan en toen mijn vriend laten kijken. Het stond heel erg bol, en het leken wel ballen. Het was veel te groot en het zou jaren duren (volgens de chirurg) voordat het er mooi uit zou zien. Ergens vond ik het wel heel erg jammer... Mijn tepels heb ik nog niet kunnen zien, de verpleging zei dat het heel erg mooi was geworden. De hechtingen van de borst mogen er na 10 dagen uit en de hechtingen van mijn tepels na 14 dagen. Mijn vriend is heel erg kundig dus hij gaat ze eruit halen, hebben een mesje meegekregen van de chirurg.

De chirurg hielp mij naar de auto toe en ik zag al meteen een dikke file staan. Neej toch! Afscheid genomen van de chirurg en hem bedankt voor de pijn.. ;) Daarna netjes aangesloten achterin de rij.. Maar door die sneeuw overal hobbelde het zo erg in de auto, en iedere hobbel deed pijn. Wat een ellende. Uiteindelijk ben ik in de auto in slaap gevallen en heeft mijn vriend besloten om door te rijden naar zijn ouders, die wonen niet ver van Antwerpen vandaan. We hebben een hele tijd in de file gestaan maar ik werd pas wakker toen we er al bijna waren! We hebben daar een hapje gegeten en gewacht totdat de files weg waren. Ik moest naar de toilet om te plassen. Eenmaal op de toilet kwam ik erachter dat ik mijn broek niet zelf naar beneden kreeg! Dus mijn vriend geroepen, voelde me net een peuter. En na het plassen moest hij bij mij ook weer alles aan trekken.

Het was zo glad op de weg! En de rit verder naar huis duurde een hele tijd. Af en toe dommelde ik weg. Om half 1 's nachts waren we pas thuis! Thuis heeft mijn vriend voorzichtig mijn bh en band afgedaan zodat ik het resultaat kon zien in de spiegel. En wat zijn ze groot!!! Niet normaal... Had niet verwacht dat resultaat met 250 cc te kunnen bereiken. Het ziet er allemaal nog een beetje gek uit kwa vorm, maar ik ben zeer blij met de grootte en het had echt niet groter gemoeten. Mijn tepels zitten nog afgeplakt ik durf de plakkers niet los te trekken, daar wacht ik denk ik nog maar 2 weken mee totdat ook de hechtingen eruit mogen. Maar ik ben zo blij!

Ik heb ontzettend veel pijn, deuren openmaken is vreselijk net als traplopen, met moeite kan ik een glas vasthouden iets dat zwaarder is dan dat lukt niet, en steeds heb ik op overal plaatsen waar ik niet bij kom last van jeuk! grrr.... Vannacht slecht geslapen, had zoveel pijn dat ik de trap niet af kon komen om te plassen. In de badkamer geplast... jakkes!! Maar ik kon echt even niet anders. Daarna een hoop pijnstillers ingenomen en weer verder gaan slapen. Maar alle pijn is het meer dan waard! Ik ben zo blij dat ik het heb laten doen! Straks ga ik lekker douchen en nog even in de spiegel kijken naar mijn nieuwe borsten! :D Foto's zullen nog volgen!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Schuimblokje,

Wat ontzettend vervelend voor je dat het zo'n pijn doet. Ik heb donderdag mijn bv gehad (350cc achter de spier), maar moet zeggen dat de pijn me goed meevalt. Ik neem wel iedere vier uur een zetpil diclofenac (vandaag om 13 uur de laatste) en 15 druppels sandoz iedere vier uur.

Slapen gaat ook prima bij mij. Ik slaap zelfs gewoon plat. Ik kan niet meteen plat gaan liggen natuurlijk, maar laat het bed naar beneden zakken (electrisch). Komt die pijn bij jou echt van je borsten of van de tepels?

Het lijkt bij mij wel alsof ik vanaf mijn sleutelbeen tot mijn navel bont en blauw ben als ik eraan kom.

Helaas kan ik nog geen resultaat zien, omdat ik ingetaped zit, dus ben wel jaloers op je hoor ;)

Heel veel sterkte met herstellen en ik zal je blijven volgen!

Liefs,

Crisie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.