Ga naar inhoud

Tepelhofverkleining en -lift


Aanbevolen berichten

Hoi,

zijn er toevallig meiden die al een tepelhofverkleining en/of een tepellift achter de rug hebben? (benelli lift).

Ik heb al altijd redelijk grote tepelhoven gehad, wat ik persoonlijk bij mezelf wat minder mooi vind... Ik had ze ook graag een halve cm hoger gehad.

Nu had ik graag wat info of ervaringen gehad van meiden die deze operatie al ondergaan hebben.

Doet het erg pijn?

Zijn de littekens erg duidelijk? (ik genees niet zo goed, mijn littekens van mijn bv zijn ook nog erg rood en dik)

Heb je na de operatie nog gevoel in je tepels?

Kan je werken na de operatie?

...

Dus indien er mensen zijn met ervaring, ik hoor graag van jullie :)

Alvast bedankt.

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb een complete lift gehad, met een vergroting tegelijkertijd. Die vergroting deed pijn ja, omdat de spier moest oprekken, maar de wonden van de lift doen zekers geen pijn!! Het ziet er (in t begin) enger uit dan dat het is, de zenuwen zijn namelijk ook doorgesneden dus je voelt er nagenoeg niks van. Het gevoel nu... wel een stukje dover dan voor de lift (maar ik had erg gevoelige tepels, en nu is het eigenlijk een voordeel dat ze niet meer zo gevoelig zijn. Ze reageren op goed op kou en aanraking, links sneller dan rechts trouwens! Ik heb een lollipoplift gehad, dus ook een streepje naar beneden, je kunt de foto's in de galerij zien.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb een complete lift gehad, met een vergroting tegelijkertijd. Die vergroting deed pijn ja, omdat de spier moest oprekken, maar de wonden van de lift doen zekers geen pijn!! Het ziet er (in t begin) enger uit dan dat het is, de zenuwen zijn namelijk ook doorgesneden dus je voelt er nagenoeg niks van. Het gevoel nu... wel een stukje dover dan voor de lift (maar ik had erg gevoelige tepels, en nu is het eigenlijk een voordeel dat ze niet meer zo gevoelig zijn. Ze reageren op goed op kou en aanraking, links sneller dan rechts trouwens! Ik heb een lollipoplift gehad, dus ook een streepje naar beneden, je kunt de foto's in de galerij zien.

Groetjes van Ingrid.

Hallo Ingrid.

Bedankt voor je reactie. Blij te horen dat een lift minder pijnlijk is dan een vergroting. Een vergroting heb ik al achter de rug en die heb ik ook overleefd, dus een lift zal ook wel lukken dan :D

Ik heb net eens gekeken naar je foto's. Echt een prachtig resultaat!! Hopelijk kan ik na mijn lift ook zo tevreden zijn :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tepelhof is wel verkleind tegelijk met de borstlift....

Beste wat ik ooit gedaan heb ;) Zeker geen pijn eraan gehad. Ik ben bij dr Plovier van Beclinic geweest.

Maar ik zeg er wel bij : als de littekens lelijk waren gegezen dan is het echt lelijk om te zien, dan wordt dat écht een vervelend aandachtspunt op je borsten. Dan vervang je het 'minder mooie' met iets anders 'minder moois' zeg maar.

Het punt is dat niemad wat zegt of vraagt over wat grotere tepelhoven, of wat lager hangende tepels, maar wel over megalittekens rond je tepelhof.

Ik zou zeggen : Doen!!

Anderzijds, als je zeker weet dat het lelijk geneest...... pfoeh, dilemma!

Succes met je beslissing !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook bij dr Plovier gaan. Leuk om te weten dat alles perfect verlopen is bij hem. Ik heb al veel goede resultaten gezien van dr Plovier.

Ik weet het nog niet goed... ik denk dat ik eerst het resultaat van mijn prothesewissel zal afwachten.

Als mijn tepelhoven niet groter geworden zijn na de 2de bv zal ik alles zo laten. Dr Plovier raadde mij ook aan om enkel een bv te doen, omdat grotere tepels op grote borsten wel goed staan. :)

Bedankt voor je reactie.

Ik ben al een pak minder nerveus voor als ik toch een tepelhofverkleining moest laten doen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marisje: ik krijg geen volledig borstlift, misschien een tepellift.

Ik ben best wel tevreden nu, maar als door een 2de borstvergroting mijn tepelhoven nog groter zouden worden, wil ik zeker een tepelhofverkleining, dus laat ze ineens ook een halve cm omhoog plaatsen.

Ik wou eerst enkel een tepelhofverkleining maar dr Plovier raadde me aan om eerst de prothesewissel te doen en daarna mss nog een tepelhofverkleining (als ik het nog nodig vond)

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Marisje,

ik wilde ook eerst een lift en een wissel combineren, maar dr Plovier raadde mij dit af.

Als je de twee combineert, komt er spanning te staan op de hechting van de tepel en kan het zijn dat deze niet mooi genezen. ;)

Groetjes

plovier raadde mij aan gisteren een tepellift en bv te doen?

raaaaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi, sorry voor de late reactie maar zie nu pas je reactie :)

Hoeveel cc zou jij graag willen? Ik had graag 600cc gehad.

Wat zei hij zoal tegen jou ivm een wissel samen met een tepellift?

Bij mij adviseerde hij in ieder geval eerst een bv en dan een tepellift ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

*** Ik heb een complete lift gehad, met een vergroting tegelijkertijd. Die vergroting deed pijn ja, omdat de spier moest oprekken, maar de wonden van de lift doen zekers geen pijn!! Het ziet er (in t begin) enger uit dan dat het is, de zenuwen zijn namelijk ook doorgesneden dus je voelt er nagenoeg niks van. Het gevoel nu... wel een stukje dover dan voor de lift (maar ik had erg gevoelige tepels, en nu is het eigenlijk een voordeel dat ze niet meer zo gevoelig zijn. Ze reageren op goed op kou en aanraking, links sneller dan rechts trouwens! Ik heb een lollipoplift gehad, dus ook een streepje naar beneden, je kunt de foto's in de galerij zien.

Groetjes van Ingrid.

Hallo Ingrid, ik ben dus nieuw op het forum en had graag jouw foto's willen belijken want ik zal ook een lollipoplift hebben...

groetjes

Kristin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

De littekens om mijn tepel heen zijn heel mooi geworden en je ziet er nu al bijna niks meer van! Het gevoel in mijn linkertepel was meteen weer terug, in de rechtertepel, komt het nu na 8 weken langzaam terug. Pijn doet het zeker niet!

Ik heb een volledige lift gehad.

Foto's in mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een tepellift gehad mer 565 cc high profile achter de spier.. + een lipo aan buik maag flanken en rug bij plovier.. toch wel gek dat ie het een ander afraadde :unsure:

Idd :) Hoe is de operatie gegaan? Ik heb net je foto's gezien. Ziet er al erg mooi uit! Ik ben aan het twijfelen om ook te vragen om beide operaties samen te laten doen.

Heb je veel last van spanning aan de hechtingen rond je tepels?

Mag ik je vragen hoeveel je ongeveer betaald hebt voor bv+tepellift? Voor mij zou het 3200euro zijn voor de prothesewissel en 1200euro voor de tepellift.

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.