Ga naar inhoud

turbokat48 : 1 april 2011 : Dr. Oelbrandt : Singelbergkliniek : Beveren


Aanbevolen berichten

Ik liet op 1 april een borstlift uitvoeren door Dr. Oelbrandt in de Singelberg prive kliniek te Beveren, er werd ook ong 50gr borstweefsel verwijderd. Na 6 weken droeg ik terug mijn gewone BH's.

Deze zijn wel gelukkig wat te groot ik ging van een (hangende D cup) naar een mooi gelifte C cup, de cup die ik sinds lang niet meer gezien had! Zeer professioneel ontvangst en de dokter neemt de nodige tijd om alles goed uit te leggen, geen verrassingen als je wakker wordt!!

Voorbije weken (net terug uit verlof) droeg ik voor het eerst terug een bikini, ik kan niet beschrijven wat een geweldig gevoel dat gaf! Ge moet me zien SUPER!!! Spijt heb ik enkel dat ik het niet jaren geleden kon laten uitvoeren.

Maar ondanks mn 48 jaar voel ik me beter dan ooit! Ik heb getwijfeld tussen een borstverkleining of een borstlift, ze moesten niet echt kleiner maar het hangend effect wou ik wel kwijt.

Van de ingreep zelf weet ik niks meer, je wordt in een slaaproes gebracht en wordt terug wakker met mooie borsten :-) :-), je mag na het ontwaken naar huis en dan met slaapmiddel in bed gekropen.

De 5de dag mocht ik douchen en voor het eerst de wonden zien, het was helemaal niet zo erg dan de foto's die ik op andere site's op het internet tegenkwam, nu zie je nog enkel streepjes want alles is al enkele weekjes genezen.

De wonden helen snel! Na een week ben ik terug aan het werk gegaan (bureau) ook dit zonder problemen. Voor wat het huishouden betreft heb ik wel wat komedie gespeeld! voordeel van een operatie he.

Ik loop nu terug met mijn borsten vooruit en heb het gevoel dat iedereen naar mijn borsten kijkt, tzal wel zijn omdat ik gewoon straal van geluk!!!

Een echte aanrader voor iedereen die twijfelt !!!

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Turbokat,

Welkom! :D

Fijn dat alles zo goed is verlopen en je je zo super voelt nu met je herboren boobs! Kan me voorstellen dat je straalt! ^_^ Geniet ervan meid! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.