Ga naar inhoud

Seyduna : 18 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Seyduna

Aanbevolen berichten

Gast Seyduna

Hallo dames!

2 dagen voor mijn BV toch nog een eigen topic aangemaakt!

Ik lees al geruime tijd mee en zat voorheen ook op .nl, maar zoals velen al weten, is er iets gigantisch mis met die site hahaha!

Wie ben ik..

Ik ben een jongedame van 22 jaar en krijg 18 mei "nieuwe borsten" van Dr. Visser in de Arenborghoeve..

Had 25 februari een intake en we hebben toen besloten er 280cc (max. 300 cc) via de borstplooi in te doen. Ook wordt mijn borstplooi verlaagd.

Ik heb nu een 80 A(?) en hoop op een grote C/kleinde D uit te komen. De vraag is alleen of dat gaat lukken :P

In eerste instantie was het de bedoeling dat het via de borstplooi zou gebeuren, maar ongeveer 3 weken terug ben ik heel erg gaan twijfelen.

Heb toen toen de kliniek gebeld en overlegd. Ze zei dat ik op de dag van de operatie nog een gesprek zou hebben met Linda en dat ik haar dan zou kunnen vragen of het ook nog via de tepel zou kunnen.. Ik hoop echt heel erg dat het kan, want vind het eind resultaat toch mooier :67: Ennn.. daar komt ook nog eens bij dat ik in de toekomst hoe dan ook nog wel een keer de protheses moet laten vervangen. Als ik de inicisie dan nu in de borstplooi krijg, ben ik bang dat het na een eventuele 2e BV veel meer zal opvallen.. Het kan zijn dat ik spoken zie, maar ben gewoon echt iemand die zich druk maakt om alles :67:

Nou dames, alle informatie is welkom hahaha!

En voor alle dames die in de Arenborghoeve zijn geopereerd: Hoe zat het nou met die antibiotica??

Moest ik 1 dag voor de operatie al 2x per dag 2 tabletten innemen? Ik heb het receptje niet meer en de apotheek heeft er ook niet bij opgezet :20:

Alvast bedankt!!

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Seyduna!

Jij word op de zelfde dag als mij geopereerd! :D

Hoe laat moet jij aanwezig zijn?

Ik om 10.15 en word om 11 uur geholpen.

Ik krijg ook 280cc, wat gek dat jij wel 300 kan krijgen tegen mij zeiden ze dat na 280 310 pas komt...?

Eigenlijk wilde ik ook meer maar dan zouden ze mn borstplooi moeten verlagen maar dat leek me een beetje een eng idee en had dat ook nog bij niemand hier gelezen dat ze dat gedaan hadden, dat ik maar besloten heb om bij 280 te blijven.

Dat had dr visser overigens ook aangeraden hoor, had er zelf weer heen gebeld dat ik groter wilde ;)

Nou veel succes iig en misschien zie ik je daar nog wel!

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad 2 keer per dag 2 pillen en één dag voor de operatie beginnen. Nog twee nachtjes dan zijn jullie aan de beurt!! Zo grappig, precies een week geleden stonden Patricia en ik op het punt waar jullie nu staan... en we hebben elkaar in Venlo ook ontmoet, wie weet jullie elkaar ook, of kan dat niet qua tijd? Ik werd om 12 uur geopereerd en Patricia om 13 uur.

Succes met laatste loodjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Seyduna

Hoi Smoothie! :D

Ik had idd al gelezen dat jij ook de 18e wordt geopereerd!! Ik moet er om 12.15 uur zijn en ben dan dus om 13.00 uur aan de beurt:P

Ben je zenuwachtig?

Bij mij was het de afgelopen week heel erg, maar gek genoeg ben ik vandaag heel kalm. Het lijkt wel aslof het niet tot me doordringt hahaha!

Ik snap eerlijk gezegd ook niet veel van die cc's.. Dr. Visser adviseerde 280 cc, maar toen ik later bij de assistente zat begon ik al te twijfelen haha!

Toen riep ze Dr. Visser er even bij en zij zei toen dat ze er niet meer in zou doen dan 300 cc.. Ik vraag het maandag nog wel even na.

Van die borstplooiverlaging had ik ook nooit eerder gehoord, maar Dr. Visser begon er gelijk zelf over omdat mijn borsten anders zo hoog zouden staan ofzo.

Nog 2 nachtjes en dan zijn we eindelijk aan de beurt hahaha!

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Seyduna

Hai Suffie!

Bedankt voor de info over de antibiotica :D Begon hem al aardig te knijpen hahaha :P

Is idd heel grappig ja, dat Patricia en jij vorige precies hetzelfde doormaakten als wij nu!

Jullie weten nu precies wat wij voelen en denken..

Ik denk alleen niet dat Smoothie en ik elkaar daar zullen zien, misschien héél eventjes..

Ik word namelijk 13 uur geopereerd en zij om 11 uur ;)

Ik heb je foto's gezien en vind ze echt heel mooi.. Hoop dat ze bij mij ook zo mooi zullen worden.

Gaat verder alles goed met je wat betreft de pijn en alles?

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Seyduna,

Wat ben je al lekker snal aan de beurt.

Heel veel succes, ik tel met je mee af.

Die cc's. Ik heb zelf de folder van de implantaten mogen bekijken met daarin de verschillende maten van Mentor. Ieder type prothese heeft weet andere cc's. Het ene type heeft bijvoorbeeld 280 en dan 300, de andere heeft 270 en dan 305. De breedte en hoogte heeft ook veel invloed. Als je een implantaat met veel projectie hebt en dus wat smaller is kan je vaak meer cc op een smal lijf "plakken".

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zie jij haar misschien net wakker worden.... jullie zullen kamers naast elkaar hebben. Er zijn daar 2 kamers. Daar begin je met je omkleden en Klaus komt je vragenlijst doornemen en dr visser komt je daar ook aftekeken met haar stift en dan ga je pas naar de OK. En op diezelfde kamer kom je dus ook weer terug als je ongeveer een uur later wakker wordt. Dus vanaf een uur of 12 zal zij weer op haar kamer liggen, zo stoned als een garnaal....

Ik was een uur eerder dan Patricia aan de beurt en toen ik aan het wakker worden was hoorde ik vaag dat zij richting OK ging. tegen de tijd dat ik echt bij was (weer een uur later) was zij ook weer terug op haar kamer en toen ik naar huis ging kon ik even aan haar bed staan, toen begon zij echt bij te komen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Seyduna

@Tietie: Dankje voor de uitleg over de cc's ;)

@Norita: Dankje meis! Voor jou duurt het ook niet meer zo héél lang meer :D

@Suffie:Nu ik je bericht zo lees gaat er toch een gevoel van opwinding door me heen haha!

Hoe je het allemaal beschrijft, het is alsof ik al aan de beurt bent :P

Nog 1 nachtje dames! Ben vandaag extra vroeg wakker, weet alleen niet waarom haha!

Straks maar eens even ontbijten en met de antibiotica beginnen ;) de boel schoonmaken in huis, alles klaarzetten voor morgen.. Vanavond ga ik mijn haar wassen..

Heb heel lang haar (net boven mijn billen), vraag me af hoe ik het na de operatie wil wassen,maar dat is een zorg voor later!

Wat hebben jullie aangehad toen jullie naar kliniek gingen?

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een makkelijke broek (trainingsbroek/joggingbroek), als je uit de narcose bent ben je nog erg suf dus dan is een strakke spijkerbroek bijvoorbeeld niet handig om te moeten aantrekken. verder een los hempje (er moet na de operatie meer in dan daarvoor, haha) en bijvoorbeeld een vestje, iets wat je makkelijk aantrekt zonder je armen omhoog te hoeven doen. Verder moet je tijdens de operatie alleen je onderbroek aanhouden. En neem een fototoestel mee!! had ik niet bij me maar ben blij dat de vriendin die mee was toch aangedrongen heeft om meteen een foto met haar telefoon te maken daar. heel grappig om nu terug te zien, zo van o ja, zo zag ik ze voor het eerst. Ik vond het vooral met mijn shirtje aan zo ontzettend opvallen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je alvast heel veel succes wensen morgen!

Was anders vandaag nog even lekker je haar. Ik heb ook haar tot aan mijn billen en was van plan om dat de avond vooraf nog te wassen. De eerste keer na de opratie laat ik het wel doen. En dan maar hopen dat ik het daarna weer zelf kan. Ik was het toch niet iedere dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Ik had dat idd ook dat ik bij de assistent al begon te twijvelen, zij ging toen kijken wat er na 280cc kwam en dat was 310cc zei ze.

Toen zei ze dat ik er maar over na moest denken, met rijst thuis proberen en dan terug moest bellen.

Heb dus terug gebeld en toen zei ze dat dan wel mn borstplooi verlaagd moest worden want zou dan 310 en 320 krijgen, toen vroeg ik was het mooiste was en zij zei dat 280cc waarschijnlijk wel mooier zou zijn, omdat dr visser dat ook had gezegt en als ik die andere zou doen het een ''neptieten'' effect kon worden.

Ben ook niet zo groot, 1.58 m en weeg 51 kg... en jij als ik vragen mag?

Misschien zie ik je dan wel morgen ;)

Heel veel succes iig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Seyduna

@Jinx & tietie: Heel erg bedankt!

Tietie, heb net mijn haar gewassen en probeerde mijn armen zo min mogelijk omhoog te doen (soort van oefening zeg maar haha).

@Suffie: Dankje voor de tips!! :D Ga zo mijn kast maar eens ondersteboven halen :P Zodra ik daar klaar mee ben, ben ik helemaal klaar en kan ik alvast de uren aftellen!!

Goed idee van die fototoestel :D gelijk in mijn tas doen, voordat ik het vergeet door de zenuwen haha.

Nee hoor, ben nog steeds niet zenuwachtig :wacko: vind het wel heeeeel vreemd :P Misschien als ik morgenochtend wakker ben, dat ik het dan echt zal beseffen!

@Smooothie: Heel vreemd hoor van die cc's, maar goed ik ga me daar niet meer druk om maken :blush: Ben allang blij dat ze groter worden hahaha!

Zelf ben ik 1.68 en 55 kilo.. Lijkt slank, maar ben wel een beetje mollig :blush:

Ik wil je alvast heeeeeeel veel succes wensen en misschien zie ik je wel!!!

Geniet nog van je laatste avond zonder boobs haha.

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Seyduna,

Waar kom jij ineens vandaag :-) Hi, hi ik lees dat je net een topic hebt aangemaakt! leuk hoor! Maar hoe is het nu? Hoe voel je je? ben je Rianne nog tegengekomen? Zoals je als hebt gelezen heb ik Suffie ontmoet! grappig hoor! ben erg benieuwd wat je ervaringen zijn! in ieder geval van harte gefeliciteerd!

Liefs Patricia

P.s ik heb ze nu een week. Ben er er helemaal blij mee en tot nu toe valt het me allemaal 100% mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Seyduna

Hallo dames!

Bedankt voor jullie berichtjes!

En ja hoor, ik heb ze!! :D

Was gisteren rond 11.45 uur in de kliniek, mooi op tijd dus. In de wachtkamer zaten 2 personen te wachten op iemand, en na ongeveer een halfuurtje hoorde ik de naam Rianne, dus ik wist hoelaat het was haha :P Rond een uur of 1 werd ik opgehaald en kreeg de o zo charmante ok kleding aan haha. Dr. visser kwam alles aftekenen en even later kwam de anesthesist en nadat we de alles hadden besproken liepen we samen naar de OK. Wat was het daar kouuuddd! Toen ik daar op de operatietafel lag, kwamen de zenuwen toch echt! Ik heb mezelf hardop afgevraagd wat me bezielt en waarom een mens zich dit zelf aandoet :blush: Ze moesten er om lachen en stelden met gerust..

Ik kreeg een infuus in en de anesthesist vroeg telkens of ik al iets voelde en ik bleef maar nee zeggen.. Bleek dat het infuus er niet goed inzat :blush: Nadat dat in orde was gemaakt begon hij weer te vragen.. Eerste keer: nee.. Tweede keer: nee.. Derde keer: Huh? Vierde keer: Weg was ik :D Om 14.20 uur deed ik mijn ogen weer open in dat heerlijke warme bed en greep gelijk naar mijn tas. Dankzij de steken die ik toen kreeg realiseerde ik me waarom ik daar lag :D Keek gauw onder de dekens en dacht: Zo KLEIN? Serieus.. dat was wat ik dacht.. Maargoed.. Dr.Visser kwam nog kijken en voelen en zei: Wat voelen ze soepel aan! En dat vond ik dus ook al :P Ze waren echt heel zacht, wat me eigenlijk een beetje verbaasde. Vriendin werd erbij gehaald en ik was nog zo suf.. Speelde hele tijd met dat ding wat je om je vinger krijgt, en haalde het eraf tot die begon te piepen en begon dan te giechelen:blush: Wat narcose al niet met je kan doen!

Even later mocht ik omhoog komen en op de rand van het bed zitten. Ik durfde niet en probeerde een zo handige manier te bedenken, maar uiteindelijk deed ik het zoals ik het elke ochtend doe, en dat was zo moeilijk nog niet. Ik voelde me eigenlijk gelijk al heeeeel goed. Was heel eventjes duizelig maar na nog geen minuut was dat ook voorbij. Ik had geen pijn, was niet misselijk voelde me alleen heel suf.. Als ze Bob Marley muziek hadden daar, had ik me zeker vermaakt hahaha :PIk mocht me aankleden en naar huis. Aankleden ging ook makkelijk.. sokken iets moeilijker, maar daar hielp vriendin me gelukkig mee. Rond een uur of 19.30 uur was ik thuis (woon in het noord-oosten) en ging gelijk voor een spiegel staan en deed die bh uit. En toen dacht ik: WOW, zo GROOT? :blush: Vriendin zij al tegen me dat ze waarschijnlijk door de bh klein lijken + het feit dat het een zwarte bh is, maakt het er ook niet groter op.. Nou, ik was toen wel een beetje gerustgesteld hoor, want in de kliniek leken ze echt klein hahaha.

Heb de hele avond op de bank gehangen en voelde me gewoon goed. Geen pijn alleen een beetje druk, maar daar teken ik dan voor. Tegen een uur of 11 gaan slapen. Werd om 04.00 uur wakker en een keer om 07.00 uur en om 09.30 was ik klaarwakker. Heb nu wel iets meer pijn (druk) dan gisteren, maar het is echt heel goed te doen. Straks even ontbijten en dan neem ik voor de zekerheid toch een pijnstiller in.

Maar nu ga ik weer heel lastig doen :blush: Wanneer mogen de pleisters eraf? Vandaag of morgen?

En dat masseren: Ik durf het helemaal niet :( Hoe kan ik dat het beste doen?

Veel liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Seyduna

@ Patricia: Dankjeweeeell!

Hahaha ik heb ook niet zolang een eigen topic hoor! 2 dagen voor de ok heb ik er 1 aangemaakt :D

Ik voel me eigenlijk heeeeell goed. Bijna geen pijn.. wel iets meer druk ofzo dan gisteren maar verder wel goed..

Heb Smoothie niet gezien. Zij mocht al naar huis toen ik nog in de wachtkamer zat..

Jij ook nog gefeliciteerd met je boobs :D Hoe gaat het met jou nu?

Veel liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej, goed om te horen dat het allemaal goed is gegaan zeg!!! Gefeliciteerd met je nieuwe ik!!!

De pleisters heb ik er de tweede dag afgehaald, mocht geloof ik ook al de eerste maar in de brief stond tweede dag. En dat masseren, gewoon voorzichtig insmeren met een bodylotion of zo, zorgt dat de huid soepel blijft ondanks dat hij zo opgerekt wordt.

Geniet er lekker van, lekker vaak in de spiegel kijken dan wen je er het snelst aan!! En ondanks dat je niet zoveel pijn hebt wel uitkijken dat je niet teveel doet!! Lekker laten rusten die dames!!

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.