Ga naar inhoud

Mommy make over


Eva1234

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 
 

6 december staat mijn mommy make-over op de planning. Dus één buikwandcorrectie met reven van de spieren en een borst lift met vergroting , ik kijk zo erg uit naar het resultaat! 
na 2 zwangerschappen daarbei 30kg aankomen en weer afvallen ben ik echt niet meer blij met m’n borsten en buik.. 

 

de huid op de borsten is erg dun, de plastisch chirurg adviseert om die reden voor de spier te plaatsen, om het waterfall effect te voorkomen (dat je eigen borstweefsel over de prothes vast) maar ook lees ik op andere plekken dat ze dan weer sneller gaan zakken en eventueel voelbaar kunnen zijn.. 

 

hebben jullie ervaring? Foto’s en tips? 
verder wil ik mijn vertrouwen graag gewoon bij de plastisch chirurg neerleggen maar vind dat in deze toch even een stap omdat ik anders lees.. 

 

bedankt alvast dames!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Eva1234 zei:

Hoi allemaal! 
 

6 december staat mijn mommy make-over op de planning. Dus één buikwandcorrectie met reven van de spieren en een borst lift met vergroting , ik kijk zo erg uit naar het resultaat! 
na 2 zwangerschappen daarbei 30kg aankomen en weer afvallen ben ik echt niet meer blij met m’n borsten en buik.. 

 

de huid op de borsten is erg dun, de plastisch chirurg adviseert om die reden voor de spier te plaatsen, om het waterfall effect te voorkomen (dat je eigen borstweefsel over de prothes vast) maar ook lees ik op andere plekken dat ze dan weer sneller gaan zakken en eventueel voelbaar kunnen zijn.. 

 

hebben jullie ervaring? Foto’s en tips? 
verder wil ik mijn vertrouwen graag gewoon bij de plastisch chirurg neerleggen maar vind dat in deze toch even een stap omdat ik anders lees.. 

 

bedankt alvast dames!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ohja en hij adviseert 200/250 cc rond. Hoef zelf geen grote borsten, zolang ze maar weer in model zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.