Ga naar inhoud

Femm80 : 6 december 2022 : Dr. ? : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo! Ik heb 6 december een borstlift gehad in de Bergman kliniek in Hilversum. Operatie is goed verlopen. Tot nu toe is de pijn goed te doen. Ben gister voor controle geweest en zijn de pleisters verwijderd. Er zitten onderhuidse hechtingen in deze lossen zelf op. Vanmorgen ging t even niet zo lekker ik ging onder de douche en spoelde met de douchekop de hechtingen goed toen werd ik duizelig en viel ik bijna flauw. Hechting aan 1 kant trok behoorlijk en kon de pijn even niet handelen. Gelukkig was mijn moeder bij me. Later ging t weer beter. Meer mensen hier die ervaring hebben met een borstlift?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2022 om 13:20, Femm80 zei:

Hallo! Ik heb 6 december een borstlift gehad in de Bergman kliniek in Hilversum. Operatie is goed verlopen. Tot nu toe is de pijn goed te doen. Ben gister voor controle geweest en zijn de pleisters verwijderd. Er zitten onderhuidse hechtingen in deze lossen zelf op. Vanmorgen ging t even niet zo lekker ik ging onder de douche en spoelde met de douchekop de hechtingen goed toen werd ik duizelig en viel ik bijna flauw. Hechting aan 1 kant trok behoorlijk en kon de pijn even niet handelen. Gelukkig was mijn moeder bij me. Later ging t weer beter. Meer mensen hier die ervaring hebben met een borstlift?

Hoi, 

 

Ik heb niet alleen een borstlift gehad maar een borstverkleining waarbij er ook een lift is gedaan. 

Waarschijnlijk heb jij ook veel littekens net als een bv of niet? 

Hoe gaat het nu met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Harma zei:

Hoi, 

 

Ik heb niet alleen een borstlift gehad maar een borstverkleining waarbij er ook een lift is gedaan. 

Waarschijnlijk heb jij ook veel littekens net als een bv of niet? 

Hoe gaat het nu met je? 

Hoi! Ik heb een anker litteken. Tepel is verplaatst. Dus rondom tepel en dan naar beneden en onder de borst.

op zich gaat het elke dag wat beter. Vanmorgen voor het eerst zonder hulp gedoucht haren gewassen etc. Dat ging wel goed. Heel rustig aan gedaan. Heb ook klein stukje auto gereden vanmorgen klein boodschapje gedaan. Pfff was blij dat ik weer thuis was. Het schakelen was erg zwaar!! In de winkel was t erg druk t vloog mee aan! Daarna lekker op de bank gegaan en rusten. 
wanneer ben jij geopereerd??

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.