Ga naar inhoud

Norita : 9 juni 2009 : Dr. Vonk : Kliniek DeLairesse


Aanbevolen berichten

:rolleyes: Hallo ik zal me even netjes voorstellen. Ik ben een moeder van 4 kinderen. Door de zwangerschap is mij lichaam erg beschadig. Ik heb en buikcorrectie latten doen en nu zijn mijn borsten an de beurt. ze zijn leeg en ik heb maar een A cup ik wil ze weer wat stevig hebben.

Ik word 9-06_09 door PC V.Vonk geopereerd in de kliniek DeLairesse in Amsterdam. Ik ben 160 en weegt 58 k. de PC heeft gezegt dat een anatomische protese 320 of 350 mooi voor mij zou zijn. ik ben hier nog niet uit.

Ik vind het leuk om jullie verslagen te lezen en mee leven. maar nu ben ik bijna aan de beurt. nu vind ik het eng maar ja ik wil het ook zo graag. ik denk veel an de pijn naar de operatie. maar voor iedereen is anders . Sommige vrouw hebben pijn en andere helemaal geen pijn. ik laat gewon overme heen komen. ik kijk ook in de spiegel en denk ... is het wel nodig? :blink: voor mij wel . Als ik met andere mensen er over praat zeggen ze gelijk ,maar je ben goed zo. Ik doe het gewon voor me zelf punt klaar. na mij 4 kinderen is tijd nu voor mama

HELP wanneer zijn jullie begonnen met de vitaminen . wat moet je eigelijk doen voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Norita,

Ik ben moeder van 2 kinderen en ook voor mij was het tijd om een keer aan mezelf te gaan denken.

Ik heb 7 weken een bv ondergaan.

De pijn is prima te doen met de pijnstilling en je eigen rustig houden.

Maar als ik jou verhaal lees ben je al aardig wat pijn gewend!(buikcorrectie)

Super spannend allemaal he!

Dat twijfelen over de aantal cc doet volgens mij iedereen.

Ook herkenbaar dat twijfelen als je voor de spiegel staat ik had tot een dag voor de ok

Vitamine's etc daar ben ik 1 week van te voren mee begonnen.

Verder is het veel lezen op dit forum voor de nodige informatie

Voor je het weet is het 9 juni

Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Pip voor je reactie. welke vitamines heb je genomen? is alleen vitamine C?

en over de pijn , ja ik weet wat pijn is hahaha de buikcorrectie was erg pijnelijk, daarom na de buikcorrectie is het dit niet veel denk ik.

Je bent 7 weken geleden geopereerd. heb je nu hellemaal geen pijn meer? ik hoop dat ik zo snel mogelijk mij werk weer mag doen. in de zorg is best zwaar werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Norita,

Ook ik heb vitamine c 1gram genomen.

Ik heb geen pijn meer, soms wat steekjes, mijn flanken waren erg erg blauw en als ik nu op mijn flanken duw is het gevoelig.

Maar echte pijn heb ik niet meer.

Ja zo'n buikcorrectie lijkt me erg pijnlijk, wanneer heb je die gehad en waarom heb je toen ook niet je borsten laten doen.

Je hoort toch wel vaker over zo'n "mama correctie" (ik dacht dat het zo genoemd werd?)

Ik ben na de bv 2,5 week thuis geweest en mijn man 1,5 week om voor de kinderen te zorgen

Groetjes Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal ook de vitamine C kopen en over 1 week gaan beginnen. Mijn buikcorrectie was 3 jaar geleden. Ik heb mij borsten niet gelijk geopereerd omdat ik niet genoeg geld had. Dat was wel jammer, de PC wilde wel gelijk doen. Ik dacht dat als mijn buik plat zou zijn dat mij borsten meer naar voren zouden komen. maar het was niet zo ik ben nog steeds ontevreden over mij borsten. Als ik op bed ligt is niets , als ik mij armen omhoog doet is ook niets ( thee zakjes) maar ik had al lang moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dames ik ben bijna aan de beurd. Ik heb vandaag de voor fotos op de galerij geplaats. en na dinsdag de rest van de fotos. Er is nu wel zo dichtbij. maar ik ben wel rustig. ik zie jullie mooi resultaat , ik moet niet bang zijn . alles is beter dan nu. hahaha. Morgen mij laaste dag werken en dan bijna 3 weken vrij. ik kan niet wachten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Norita,

Spannend hoor! Inderdaad zo dacht ik er ook over hoor, alles beter dan dat het nu is (voor mij inmiddels hoe het was!). Sterkte met aftellen en het zal vast allemaal goedkomen!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Fietsen? Geen idee maar ik denk dat dit ook wel na 2 weken weer kan. Ik heb eigenlijk amper pijn en dat is ook wel vervelend misschien omdat ik hierdoor veel te veel doen. Vandaagzelfs kinderen van de grond afgeplukt en moeten stofzuigen... heel erg niet goed dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Norita :D

Nog 6 dagen voor jou! Nog 5 dagen voor mij :38: Ik zag, dat je 1.60 bent met 58 kg en zo'n 320-350 cc gaat krijgen! Ik zelf ben 1.65 en 63 kg en ik krijg 350 cc op de spier, dus we gaan aardig gelijk op! Ik krijg alleen ronde protheses en jij anatomisch..?

Jij bent nog redelijk rustig las ik :101: Ik ben wel zenuwachtig hoor! Ben maandag begonnen met arnica tabletjes en enchinaforce druppels voor extra weerstand!

Ik ga je topic zeker bijhouden!!

Liefs, Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat leuk patricia . we gaan samen onder de mes hahaha. en ja ik ben nog niet uit of ik de 320 of 350 doet. ik ben zo bang dat mij borsten te groot worden met 350 cc en ik ben niet zo lang, juist heel klein hahaha . Heb je mijn voor fotos ook gezien op de galerij? zijn jou borsten ook zo ? heb je kinderen? er is altijd veel verschil i.v.m. hoe veel borstweefsel je heeft. ik krijgt oon de prothesse op de spier (anatomische) .

Ik ben wel rustig omdat ik al een paar keer onder de mes bent geweest. Dus het is niet nieuw voor mij. Op de zelfde dag wordt mij nieuwe keuken geplaats en daar heb ik wel strees. Ik kan ze niet eens inrichten. Ik ben ook niet in huis , zal het goed komen. ik wil altijd zien dat alles goed verloopt. Daarom heb ik minder tijd om aan mijn borsten te denken op momment. maar het komt vast allemaal we goed met ons , dus met jou ook. ik zal aan je denken mandaag. waar wordt je geopereerd? ik ga kijken voor de arnica, ik heb alleen de vitamine C en capsule van omega 3 , dat is ook voor extra weerstand. Ik heb niet lang geleden 2 kuurjes antibiotica en nu ga ik voor de 3de. jeetje

succes en je hoor wel van me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Norita,

4 kinderen! Pff, dan ben jij nu zeker aan de beurt! je hebt gelijk hoor1 En je zei het zelf al, je doet het voor je zelf en niet voor een ander. Ik heb ht zelf daarom ook aan bijna niemand anders verteld want iedereen heeft zij/haar eigen mening over BV!

Ik heb zelf 2 kinderen en bij mij zag het er ook niet meer uit. Vond ik zelf hoor. Voor mijn partner hoefde de hele operatie niet, hoewel hij het nu volgens mij ook wel leuk vind. Laten we eerlijk zijn, je, althans ik ben er wel een stuk zelfverzerker van geworden!

Over de inhoud kan je niet veel zeggen. Althans je moet het niet gaan vergelijken met anderen die dezelde inhoud hebben gekregen want het zal er bij jou toch anders uit gaan zien. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik natuurlijk ook heb gekeken naar vrouwen die dezelfde inhoud als ik hebben gekregen want je bent toch nieuwsgierig :rolleyes:

Wat betreft de pijn, die wordt door iedereen anders ervaren. Ik heb wel gelezen en gehoord dat als je kinderen hebt gehad je dan sneller herstelt en dus ook minder pijn ervaart maar je leest ook genoeg verhalen van meiden die geen kinderen hebben gehad en na een week ook al bijna geen last meer hadden, dus tja, wat kan je er van zeggen he?! Ik heb zelf bijna geen pijn ervaren. alleen de eerste dagen voelt alles wat stijf en dat was het dan ook wel. Ik sliep de 3e dag al op mijn zij en na een week was ik al bijna vergeten dat ik geopereerd was. Ene kant heel erg prettig maar aan de ander kant ook wel lastig want je mag nog niet zo veel maar als je niet zo veel voelt dan doe je automatisch ook weer meer...

Je leest ook hele andere verhalen over herstel hoor. Ik zou zeggen, lees op je gemak alle verschillende verhalen!

Gr. Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Norita :D

Ik heb een zoon van 14, 5 jaar ( vooral die 0,5 móet er ff bij gezegd worden, vindt ie zelf :P ), die ik ongeveer 5 maanden borstvoeding heb gegeven. Ik had zoveel voeding, leek wel slagroom, zo vet, dat ik er een hele kraamafdeling mee had kunnen voeden, zeiden ze hahaha! Mn zoon deed het er ook best op! Alleen na die 5 maanden was er niet veel meer over van mn C cup. Nu trekt dat wel weer ietsje bij, maar als je dan tijdens je zwangerschap 23 kg aankomt ( nee niet veel gesnoept, maar veel vruchtwater bij me haha) vervolgens weer 20 afvalt- weer aankomt én nu sinds anderhalf jaar toch weer 20 eraf.. daar wordt het ook allemaal niet mooier van!

Ik heb daarbij ook nog eens best stevige bovenbenen en billen, dus dan is de verhouding een beetje weg!

Als ik hier zo iedereen zn verslagje lees, heb ik soms wel zoiets van: Ik stel me aan, ik heb tenminste nog een C, al is ie dan wel leeg en slap. Maar toch, ik vind ze zo slap gewoon niet mooi en zeker niet bij me passen!

Ik zal zo even een linkje maken naar een album, waar alvast wat voorfoto's in staan!

Jouw foto's kon ik niet vinden :unsure:

Zag wel, dat de galerij nu gebruikt kan worden, maar ik heb al een profiel op mijnalbum.nl, dus nieuw album was al aangemaakt;) Ik pb je het ww wel even!

Liefs, Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bedankt patricia ik heb ze gezien. mooi , je krijgt vast wel een mooie resultaat. ik ben ook zo veel kilos angekomen tijdens zwagerschap. (23) maar ik ga van zelf weer naar de 56 of nu 58 maar ik sport ook veel hoor. ik heb ook stevig kont. daarom vindt ik mijn borsten niet goed in verhouding met de rest van mij lichaam. ik denk dat ik toch de 350 cc wil nemen. ik was niet zenuwachtig tot dat vandaag de kliniek heb gebeld en gezeg dat ik diensdag op 7:45 in amsterdam moet zijn.haaaaaaaaa nu gaat het echt gebeuren.

Ik weet niet hoe ik de fotos heb op de galerij gezet. kan je ze niet zien? ik alle 3 de fotos juist 2 keer. Er zijn onder de naam van tita73 volgens mij.

ik hoor dan wel.

Patricia 73 bedankt voor je reactie. en zoals jij mij man vond het niet nodig maar nu ik het wel doe is hij zo blij. Hij let op alle borsten van de vrouw op straat. is niet meer in te houden hahaha.

en ik weet voor iedere vrouw is anders en bv . ik wil kijken om een beetje een idee te hebben en dat is het. maar zoals ik zei ik denk dat ik voor de 350 cc ga.

nog iets . ik ben zuidamerikans ,dus sorry voor de spellingsfuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he meis!!

Ben nu ook behoorlijk zenuwachtig, vannacht weer raar gedroomd haha! Alles is boobies geloof ik!

Hoe is t afgelopen met je medicatie? Moest je nu beginnen met antibiotica??

Liefs, xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

patricia.

ik heb nog niets gehoord over medicatie, en jij? ik heb wel en brief gekregen waar staat dat ik niet mag eten en drinken, en GEEN NAGELLAK , ik ga mandaag aan de PC vragen want ik heb gelnagels. moeten ik de nagels er af halen? weet iemand dat? en de anestesiste ga mijn mandaag bellen, een dag voor de operatie.

en ik zie ook alleen maar boobies hahaha.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Oeeee, het is bijna zover!! Hoe is het met de zenuwen?

Mijn vent keek op een gegeven moment ook naar alle borsten, hij probeerde dan te schatten wat voor maat ze zouden hebben, hi, hi!! Ook na de operatie!

Heb je je al een beetje voorbereid op de operatie? Sommige meiden gaan nog hun hele huis schoonmaken, wassen, strijken...... heb ik niet gedaan hoor. Maar ik vond het wel leuk om te lezen.

Al vast heel veel succes en plezier want dat is het ook hoor!

Liefs Patricia

(schrijffouten, let ik niet op hoor!, ik kan er zelf ook wat van. Wil soms veel te snel typen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen antibioaticakuur gekregen? Daar moest ik voor de operatie al mee beginnen. Voor de rest inderdaad niet eten en drinken, zelfs geen water! Ik mocht een heel klein slokje om mijn antibioatica in te nemen maar dat was eht wel!!

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen antibioaticakuur gekregen? Daar moest ik voor de operatie al mee beginnen. Voor de rest inderdaad niet eten en drinken, zelfs geen water! Ik mocht een heel klein slokje om mijn antibioatica in te nemen maar dat was eht wel!!

Patricia

Ik heb ook geen antibioticakuur voorgeschreven gekregen :wacko: Eigenlijk heb ik niks voorgeschreven gekregen.. Ik slik Arnica, omdat ik dat 1) nog weet van mn ooglidcorrectie en daar ook de zalf voor gebruikte en 2) omdat ik het hier ergens op het forum tegenkwam. De enchinaforce heb ik eigenlijk genomen ipv de vitamine C, omdat ik al multivitamine slik en weet van mn moeder, dat enchina erg goed werkt.

Omdat ik voor 12:00 geholpen word, mag ik na 0:00 niks meer eten en drinken, ook niet met tandenpoetsen per ongeluk wat water drinken. Ze raden me aan om tussen 22:00 en 23:00 nog een broodmaaltijd te nemen. Waarschijnlijk zal ik idd brood eten zo rond 23:00, om 23:45 nog een glas cola en een peuk haha! En dan mn bedje in!

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Norita!

Ik heb ook gelnagels en mocht ze er gewoon op laten zitten. Heb je french manicure dan kunnen ze het klemmetje er gewoon op zetten, want dan kunnen ze de kleur van je nagels erdoorheen zien. In kleur gelakt hebben ze liever niet. Ze zetten het klemmetje ook wel eens op je teen of op je oorlelletje.

Maar tis natuurlijk nooit verkeerd om er even voor de zekerheid over te bellen.

Verder heb ik ook nix voorgeschreven gekregen voor de tijd, geen kuurtjes of pilletjes.... en tis allemaal goed gegaan.

Nog een paar daagjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hiet ben ik weer..

Patricia en patricia73 hahaha ik heb nog geen antibiotica gekregen. misschien moet ik de diensdag zelf beginen. ik zal het morgen vragen en ook over mij nagels. ik heb ook de french manicure.

Ik ben ook bezig met mijn huisje, alles schoonmaken en moet nog een berg stijken hahaha. het zou voor mijn heel moelijk worden ik wil nooit dingen uit mij handen geven. ik wil sommige liefs dingen doen. maar ja... ik zie het nog wel . Ik heb veel zin in diensdag !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag bij de PC geweest, ik heb gevraagd voor de antibiotica ,maar dat krijg ik morgen pas. hij zegt dat het niet nodig is een dag van tevore. en juist slecht omdat antibiotica niet goed is voor je lichaam. ik moet ook een nagel er af halen. hahaha. en nu verder alles klaar leggen voor morgen ik moet om 7:30 in A'dam zijn. ik hoop dat allees na mij wens er uit komt. meiden ik ben nu wel zenuwachtig....

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.