Ga naar inhoud

Lift nodig of niet?


Aanbevolen berichten

Hoi, ik hoop dat ik hier antwoord kan krijgen op de vraag waar ik mee zit. Ik ben ondertussen bij 4 chirurgen geweest, de ene zegt liften, de andere zegt niet liften en de laatste zei een ultrasone lift. Dat betekent dat ze je borstplooi lager trekken. Mijn tepels staan goed volgens de laatste chirurg, dus een ‘volledige’ lift is niet nodig want daarbij snijden ze je tepel af en zetten ze die hoger. 
 

Ik had graag jullie mening. Ik probeer hier een foto te posten van mijn borsten zoals ze nu zijn. Moet ik een vollledige lift doen, of niet? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik heb er weinig verstand van eerlijk gezegd. Het lijkt me dat als er implantaten ingaan dat ze nog steeds heel mooi zijn. 🙂 Ik houd wel van natuurlijke borsten en zou zelf bovendien niet graag een lift krijgen met enge dingen als tepel eraf snijden. Brrrr!

 

Bij welke chirurgen ben je geweest en bij wie heb je het beste gevoel tot nu toe? Ik heb het idee dat dr. van Selms heel goed is, maar ik weet niet of je nog zin hebt om meer consulten te gaan doen.

 

Hopelijk komen er nog meer reacties van dames die er (meer) verstand van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi Ano061020020,

 

Je vraat om een mening en die wil ik best geven, maar eigenlijk telt deze niet. Het gaat erom wat jij vindt en alleen jij kunt beoordelen of jouw borsten niet (meer) bij jou passen en er iets aan wilt doen. 

 

Maar dat even terzijde, ik wil best een oordeel vellen. Laat ik voorop stellen dat jouw borsten prima in verhouding zijn en qua grootte (voor zover ik dat kan zien) bij jouw lichaam passen. Ik vind ze zeker niet lelijk en ben jaloers op jouw piercings (wil deze ook zooooo graag maar dat mag nog even niet). 

 

Ik heb in het verleden, omdat ik vond dat mijn borsten gingen hangen, implantaten laten plaatsen (wilde opvulling maar kreeg eigenlijk voor mijn lijf veel te grote bollen). Deze waren ook maar heel even mooi (ik denk een klein jaartje). Het nadeel van voldoende eigen weefsel hebben is dat dit, hoe je het ook wendt of keert uiteindelijk gaat hangen (ik ben al wat ouder). Bij mij hing mijn weefsel over mijn implantaat. Maar goed dat is geloof ik sowieso niet jouw plan. 

 

Als je het mij vraagt zou ik gaan voor een lift. Ik heb nog nooit gehoord dat men je tepel eraf snijdt.... Boerhaave heeft hiervan een mooi filmpje. Zie onderstaand. 

 

Je blijft jouw cup behouden (men snijdt alleen de huid weg) en jouw boobs staan weer fier omhoog! Ik zou als ik het allemaal over mocht doen, niet meer kiezen voor implantaten maar meteen voor een lift. Maar nogmaals zoveel verschillende mensen en wensen. Ik wens jou iig heel veel succes met jouw keuze. 

 

Liefs,

Drieka (aka Heidy)

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bedankt voor jullie reacties! Drieka, jij vindt dat mijn borsten groot genoeg zijn? De chirurg zei dat je 30% aan volume verliest na een lift… dan blijft er niets over. Dus wilde ik ze ook laten vergroten. Mijn borsten zijn niet even groot maar geen enkele chirurg zei van 2 verschillende cc te plaatsen. Alleszins: ik ben erg ongelukkig met mijn hangers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Ano06102020 zei:

Hey bedankt voor jullie reacties! Drieka, jij vindt dat mijn borsten groot genoeg zijn? De chirurg zei dat je 30% aan volume verliest na een lift… dan blijft er niets over. Dus wilde ik ze ook laten vergroten. Mijn borsten zijn niet even groot maar geen enkele chirurg zei van 2 verschillende cc te plaatsen. Alleszins: ik ben erg ongelukkig met mijn hangers. 

Je kunt er ook voor kiezen om beiden te doen. Een lift en implantaten is helemaal niet raar en gebeurt ook vaak. Ik had een D en na plaatsing van mijn met implantaten een F (soms G).heb nu weer een D na de explantatie en lift dus ja.. ik weet niet waarom men jou heeft verteld dat je volumevelies van 30% krijgt na een lift. Alleen de huid wordt gereduceerd. Althans bij mij... Ik ben geopereerd door dr. Derks (een vrouwelijke arts) en ben uitermate tevreden. Misschien toch nog eens een (gratis) consult bij haar? Ik weet niet waar je woont en of Kliniek Veldhoven te ver is maar ik raad haar aan. Mijn resultaat heb je gezien. 

 

Ik had qua implantaatvolume 445 en 395 destijds ivm ongelijke borsten. Borsten zijn eigenlijk nooit even groot. Al moet ik zeggen dat ik nu na mijn lift weinig verschil zie in grootte.

 

Maar laat je niet gek maken, lees je goed in en overweeg wat het best en prettigst voelt voor jou. XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elsa1972 zei:

Ik dacht dat 'lift of niet' een kwestie is van meten, dat daar bepaalde standaards voor zijn...

 

Succes met beslissen!

Een Borstlift is mogelijk wanneer de tepel laag hangt en met het plaatsen van een prothese nog meer gaat doorzakken of wanneer de eigen huidenveloppe te groot of te slap is. Een lift overweeg je pas als alle opties uitgesloten zijn of wanneer je geen implantaten wil. 

 

Uiteindelijk beslist de betaler. 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-9-2022 om 13:01, Ano06102020 zei:

Hoi, ik hoop dat ik hier antwoord kan krijgen op de vraag waar ik mee zit. Ik ben ondertussen bij 4 chirurgen geweest, de ene zegt liften, de andere zegt niet liften en de laatste zei een ultrasone lift. Dat betekent dat ze je borstplooi lager trekken. Mijn tepels staan goed volgens de laatste chirurg, dus een ‘volledige’ lift is niet nodig want daarbij snijden ze je tepel af en zetten ze die hoger. 
 

Ik had graag jullie mening. Ik probeer hier een foto te posten van mijn borsten zoals ze nu zijn. Moet ik een vollledige lift doen, of niet? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi

 

Zolang de tepel naar voren gericht staat, is het mogelijk om zonder lift op te vullen met implantaten. Niet iedere pc heeft hier evenveel ervaring in, en niet iedere pc doet dit. 

Na 11 jaar ervaring op dit forum, mag ik wel zeggen dat ik in dit soort 'situaties' de mooiste resultaten gezien heb van dr. Nio (parkkliniek Rotterdam) 

Je zou om te beginnen bij hem een consult kunnen plannen. 

Ik kan me namelijk wel voorstellen dat je graag wat meer vulling wilt, en zonder lift worden ze het natuurlijkst :35:

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie reacties. Ik ga uiteindelijk volgende week nog naar Eindhoven, dat is de laatste chirurg die ik ga bezoeken denk ik. Ze hebben het me nu al zo lastig gemaakt met zoveel verschillende meningen. Ik ga ook terug naar 2 van de 4 waar ik al geweest ben, met foto’s van wat ik wel en zeker niet wil. Na weken lezen, info opzoeken en foto’s bekijken denk ik dat ik anatomische prothesen moet hebben, misschien wel high profile om de leegte bovenin op te vullen? Heb wel gelezen dat de ‘demi’ veel zachter zijn. Heb ook bang voor die ‘double bobble’ die veel

voorkomt als je dual plane laat plaatsen? Maar als je ze voor de spier laat plaatsen, gaan ze sneller hangen. Kortom: ik heb geen idee meer wat ik moet doen. Reacties zijn nog welkom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 16-9-2022 om 18:50, Drieka zei:

Je kunt er ook voor kiezen om beiden te doen. Een lift en implantaten is helemaal niet raar en gebeurt ook vaak. Ik had een D en na plaatsing van mijn met implantaten een F (soms G).heb nu weer een D na de explantatie en lift dus ja.. ik weet niet waarom men jou heeft verteld dat je volumevelies van 30% krijgt na een lift. Alleen de huid wordt gereduceerd. Althans bij mij... Ik ben geopereerd door dr. Derks (een vrouwelijke arts) en ben uitermate tevreden. Misschien toch nog eens een (gratis) consult bij haar? Ik weet niet waar je woont en of Kliniek Veldhoven te ver is maar ik raad haar aan. Mijn resultaat heb je gezien. 

 

Ik had qua implantaatvolume 445 en 395 destijds ivm ongelijke borsten. Borsten zijn eigenlijk nooit even groot. Al moet ik zeggen dat ik nu na mijn lift weinig verschil zie in grootte.

 

Maar laat je niet gek maken, lees je goed in en overweeg wat het best en prettigst voelt voor jou. XX

Dag Drieka, ik overweeg ook een Borstlifting, maar twijfel vooral door de littekens. Ik kreeg ook al ander advies, 2x zonder implantaten en ankerlitteken , 1x met en lollipoplitten. Ik heb nu een E-cup.  Qua cup wel tevreden, enkel het hangen heb ik last mee. Wil je soms foto’s en ervaringen delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2022 om 22:13, Annick78 zei:

Dag Drieka, ik overweeg ook een Borstlifting, maar twijfel vooral door de littekens. Ik kreeg ook al ander advies, 2x zonder implantaten en ankerlitteken , 1x met en lollipoplitten. Ik heb nu een E-cup.  Qua cup wel tevreden, enkel het hangen heb ik last mee. Wil je soms foto’s en ervaringen delen?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.