Ga naar inhoud

De meest extreme pijn die ik ooit gevoeld heb..


Aanbevolen berichten

Hey dames!

 

Ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet precies hoe alles in z'n werk gaat, maar ik wilde heel graag mijn verhaal met jullie delen omdat ik ten einde raad ben..

 

Afgelopen vrijdag ben ik geholpen aan mijn tubulaire borsten. Er is een correctie, tepelhofverkleining en vergroting gedaan door Drs. van der Pot van Blooming PC. Vlak voor dat ik naar de OK ging werd me verteld dat ik niet zozeer pijn zou hebben na de operatie, maar wel een drukkend gevoel. Helaas bleek dit allesbehalve het geval.

 

Al sinds de dag van de operatie verga ik van de pijn. Zelfs morfine kan de pijn niet genoeg verminderen om het dragelijk te maken. Heb al 2x andere pijnstilling geprobeerd, maar alles zonder succes. 

 

Gister kreeg ik ineens koorts. Gebeld met de kliniek; mogelijk een borstontsteking. Dus per direct een zéér zware antibioticakuur gekregen die ik 7 dagen 3x per dag in moet nemen. Echter, een half uurtje na het innemen van de eerste pil begon ik al met overgeven en dit is niet meer gestopt sinds gisteravond. Mijn maag doet ook enorm veel pijn en door het overgeven zijn m'n borsten nu èxtra pijnlijk.

 

Ik gooi niet snel de handdoek in de ring, maar deze ervaring is zó naar en uitzichtloos dat ik inmiddels heel veel spijt heb dat ik me heb laten opereren..

 

Ik wil uiteraard niemand bang maken. Iedereen reageert anders op dit soort ingrepen. Vroeg me alleen af of er meer mensen zijn met zo'n heftige ervaring en hoe dat afgelopen is.

 

Dank jullie wel, liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

oh wat ontzettend rot dat je zoveel last hebt van de pijn van de operatie! En dan ook nog een ontsteking en misselijkheid! Klinkt ook echt heel erg uitputtend! 
ik zou vooral veel rusten en proberen erop te vertrouwen dat het elke dag beter zal gaan. Heb je een fijne arts die goed bereikbaar is?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah joh wat heftig! Blijf contact houden met de kliniek, mogelijk kunnen zij via de huisarts iv antibiotica regelen, want je hebt dat wel nodig en als je het uitspuugt werkt het niet. 
zou vooral blijven zeuren, desnoods laat je je partner (of je moeder) dat regelen, maar niet zo doorgaan en maar afwachten. 
 

ik vrees dat je een statistiekje bent geworden. Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Ladybug87 zei:

Hey

 

oh wat ontzettend rot dat je zoveel last hebt van de pijn van de operatie! En dan ook nog een ontsteking en misselijkheid! Klinkt ook echt heel erg uitputtend! 
ik zou vooral veel rusten en proberen erop te vertrouwen dat het elke dag beter zal gaan. Heb je een fijne arts die goed bereikbaar is?

 

Hey!

 

Ja het is echt rampzalig.. Zelfs 4x per dag morfine doet de truc niet en ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet :(

De kliniek is gelukkig goed te bereiken. Met m'n eigen PC heb ik nog geen contact gehad sinds de operatie. Die is namelijk in Colombia..

 

Bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat ontzettend naar dat je je zo slecht voelt en dat het herstel tegenvalt.. Als je maag al leeg is en je neemt medicatie in dan snap ik dat het niet lekker valt.. Wat zegt de kliniek nu als jij ze verteld dat je het niet binnen kunt houden? Misschien kunnen ze een controle regelen bij een andere arts? Of misschien een maagbeschermer?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniekiejj zei:

Hey, wat ontzettend naar dat je je zo slecht voelt en dat het herstel tegenvalt.. Als je maag al leeg is en je neemt medicatie in dan snap ik dat het niet lekker valt.. Wat zegt de kliniek nu als jij ze verteld dat je het niet binnen kunt houden? Misschien kunnen ze een controle regelen bij een andere arts? Of misschien een maagbeschermer?

 

Hey! 

 

Ik heb inmiddels weer contact gehad met de kliniek en ik krijg zetpillen tegen de misselijkheid. Ik heb inmiddels zóveel medicatie.. 1x p/d maagbeschermer, 4x p/d Oxycodon, 4x p/d paracetamol, 1x p/d Movicolon en 3x per dag 2 antibioticapillen. En dan nu nog de zetpillen erbij. M'n maag is helemaal overstuur natuurlijk, maar ik hoop heel erg dat de zetpillen hun werk gaan doen en dat de pijnmedicatie dan ook gaat werken!

 

Bedankt voor je berichtje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Jemapelle zei:

Ah joh wat heftig! Blijf contact houden met de kliniek, mogelijk kunnen zij via de huisarts iv antibiotica regelen, want je hebt dat wel nodig en als je het uitspuugt werkt het niet. 
zou vooral blijven zeuren, desnoods laat je je partner (of je moeder) dat regelen, maar niet zo doorgaan en maar afwachten. 
 

ik vrees dat je een statistiekje bent geworden. Heel veel sterkte!

 

Hey!

 

Ik heb inmiddels weer contact gehad met de kliniek en ik krijg nu zetpillen tegen de misselijkheid.. Hopelijk kan ik dan de rest van de medicatie ook binnenhouden!

 

Ben inderdaad wel een statistiekje geworden helaas.. Maar hopelijk gaat het vanaf nu een beetje de goede kant op! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe dat is inderdaad behoorlijk wat medicatie! Logisch dat je lijf helemaal van slag is, naast de hele operatie zelf natuurlijk. Ik hoop dat het snel beter gaat met je! Als je wat minder misselijk bent kun je ook weer wat eten binnen krijgen en dan zul je je ook sneller beter gaan voelen. Ik ben zelf ook vorige week geopereerd door dr van der Pot en ik was ook heel misselijk de dagen erna. Was echt even afzien, maar is nu inmiddels helemaal over en de pijn is goed te doen gelukkig. Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Op 16-7-2022 om 22:59, Katrienemien zei:

Ik las even dit topic door.. hoe gaat het met je intussen? Wat een heftige ervaring voor jou... Ik duim dat alles is goed gekomen?

Ik ben ook benieuwd.... Hoe dichter mijn explantatie en lift zonder implantaten in zicht komt hoe banger ik word......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Ik zie dat er niet meer gereageerd is op dit topic, maar hoe is het nu met je afgelopen? 
 

Ik heb 12 jaar geleden een borstvergoting gehad aan tubulaire borsten, ik had ook enorme pijn, maar dat komt omdat ze meer in de klieren moeten snijden geloof ik om de juiste bolling er in te krijgen. ☺️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.