Ga naar inhoud

Mama24 : 15 juni 2009 : Dr. van Drunen : Medisch Centrum Scheveningen


Gast mama24

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben mama van twee kindjes, de jongste is 4 maanden.

Vind mijn borsten na de borstvoeding echt lelijk.

had altijd een volle D cup, en nu een hangende C cup.

ben vorige week bij dokter Van drunen in het medisch centrum scheveningen geweest ( van dokter schoemacher)

Omdat ik weer een volle D of DD wil dacht dokter van drunen aan 450 cc.

Is dat veel??

En heeft iemand ervaring met deze dokter? en kliniek?

En is het niet te snel na mijn bevalling?

hoop dat iemand mij kan helpen, ben net nieuw op deze site en weet nog niet precies hoe het werkt.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt niet als veel, maar je begint natuurlijk al met een C cup.

Ook ligt het een beetje aan je omvang. Wat is die van jou?

Ik heb maar net 70 van omvang en ga van een B/C naar D met slechts 305cc.

Ook al ben je misschien wat breder van omvang ik denk dat je met 450cc echt een eind gaat komen.

Ik heb gelachen met de assistente tijdens mijn tweede consult en voor de grap 450cc gepast. Ik zou er mee omvallen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey mama24,

Ik heb zelf drie kindjes.

En toen ik bij mijn chirurg kwam,was mijn jongste 6 maanden,en ik moest van hem nog een half jaar wachten,ivm met je melk klieren ofzo.

Het ligt er dus aan of je borstvoeding geeft of hebt gegegevn,ik had het maar4 weken gedaan ofzo.

maar wil je niet ontmoedigen natuurlijk,maar dat is wat mijn arts zei.

succes in elk geval.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx linda!!!

ik heb vamorgen meteen gebeld om de afspraak te bevestigen :) kan maandag 15 juni terecht..joehoe

ik heb 3 weken bv gegeven. maar dokter van drunen heeft er niks over gezegt!

wel dat je een jaar moet ontzwangeren in het algemeen,maar ik voel me super goed!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi lieve meiden,

hier een verslag van mij!

Ik ben vandaag thuis gekomen, en voel me nog erg onrustig en heb moeite met concentreren.

Ik ben maandag 15 juni geopereerd in medisch centrum scheveningen door dokter van drunen.

Gelukkig hadden mijn man ik en mijn kindjes daar een hotel geboekt, want kom zelf uit brabant en had anders nog een uurtje of 3 in de file gestaan!

En was zo blij dat ik na mijn operatie meteen in een bed kon duiken.

Ik was zo misselijk.... man man zei dat ik wit en geel tegelijk zag! hahaha

Nu mijn verslag :

om 06.00 verstrokken thuis, want moest daar om 10.00 zijn en wilde echt niet te laat zijn.

en had toch al geen oog dicht gedaan.

was gelukkig op tijd om 09.00 al ,dus kon nog ff relaxt naar de supermarkt om wat lekkere dingentjes voor mijn kleine meisje te halen.

Ik kwam daar aan bij de receptie, en die vrouw zei meteen dat mijn kinderen niet mee naar binnen mochten.

dus ik moest in de gang afscheid nemen van mijn man en kindjes.

dat was een heel erg naar gevoel.

maar van de andere kant, ik moest dit ook echt zelf doen.

snikkend moest ik plaats nemen in de wachtkamer.

had daar maar 5 minuten gewacht, maar het leek wel een uur!

toen kwam een hele lieve zuster mij halen.

ik werd naar mijn kamer gebracht en moest daar de beroemde blauwe jas, mutsje en slofjes aan.

ze maakte meteen foto's van mijn borsten.

om 10.00 lag ik daar in dat bed...... te wachten en te wachten.

er hing gelukkig wel een plasma tv aan de muur, dus heb nog heel veel onzinnige dingen gekeken.

ik zapte maar een eind heen.

toen kwam de anesthesist om mij te vertellen dat hij mij lekker in slaap ging breneg.

ik zei nog, ja maar meneer ik word altijd heel ziek!!! en mijn aders liggen heel diep.

en mag ik een handje van iemand vast houden?? want ik ben zo bang.

hij lachte en zei natuurlijk..!!

nou bij mij niet zei hij..... ik durf voor 99% te zeggen dat jij niet ziek word.

In een ziekenhuis loopt de anesthesist op en neer, en geeft jou een shot om wakker te worden.

ik blijf bij jou en laat het middel langzaam uitwerken!

en toen was hij weer weg.

toen kwam dokter van drunen om mij af te tekenen.

heel snel en eigenlijk onpersoonlijk was dat.

400 of 4500 cc hadden we afgesproken he... zei hij.

ik zei meteen, het maakt mij niet uit wat je er in stopt als ze straks maar mooi overeind staan, en als ik maar niet van die neppe opgeplakte ballen heb!!!

dat komt goed meisje..zei hij.

hij wilde weet weglopen, maar ik trok hem aan zijn arm terug.... ik keek in zijn ogen en vroeg met een trillerige stem...kan ik je vertrouwen???

Ja zei hij met een lach op zijn mond... ik ga jou heel mooi maken!

daarna moest ik naar de operatie kamer lopen ik was zo bang en aan het huilen dat ik totaal niet heb gezien hoe het er uit zag.

ik ging liggen en keek nog even op de klok....11.00 precies!

en nou daar ging ik dan, weltruste zei hij...

maar ik was er nog..... het duurde zo lang voordat ik weg was.... ik riep nog wel 4 keer: hallo ik ben er nog!!! hahaha

en toen ( voor mijn gevoel 10 minuten) anderhalf uur later werd ik wakker.

wel heel draaierig en duizelig.

ik kan me er bijna niks van herinneren.

toen ik wat meer op aarde was, voelde ik aan mijn borsten.... maar ik voelde niks..... helemaal niks!

er zat totaal geen gevoel meer in!

wat was ik bang!

en er zat ook een hele dikke plijster en veel tape op dat ik dacht huh??? ze zien er nog hetzelfde uit?

en ze voelde naar plastic!

ik besloot maar weer te gaan slapen want ik had echt pijn!

toen kwam de zuster mij wakker maken en bracht thee en koekjes, ik dacht meteen dat moet op anders mag ik niet naar huis!

kokhalsend heb ik het naar binnen gewerkt, want was zo misselijk!

de zuster wat zo lief, ik mocht ook meteen ( heel suf nog) mijn man bellen.

ik weet niet eens meer wat ik gezecht heb. hahaha

ik durfde ook bijna niet te bewegen!

Toen kwam dokter van drunen nog even langs.

en hoe voel je je??

uhhh tjah pijnlijk zei ik. haha

Hij kwam mij vertellen dat het niet helemaal zo gegaan was als gepland...

mmm dat was even slikken toen ik dat hoorde.

er schoten 1000 gedachten in een keer door mijn hoofd.

maar gelukkig viel zijn commentaar mee.

hij zei, ik wou ze eigenlijk onder de spier plaatsen, en dat heb ik bij jou rechter borst gedaan.

maar omdat ze zo slap waren viel jou eigen borst erover heen.

dus kreeg je een soort borst op borst effect.

en jij wilde apsoluut een natuurlijk resultaat en geen "nep" borsten.

dus heb ik de implantaat er uitgehaald en hem op de spier geplaatst.

en nu heb je een hele natuurlijke borst.

alleen wat meer pijn aan je rechter borst omdat ik de spier een twee kanten heb los gemaakt.

en hij heeft gelijk.....auwie!! haha

rond 17.00 kwamen er twee zusters om de tape er af te rukken...auwwwww..... en toen die drains......auwwwww..... dat deed echt super super zeer!

maar gelukkig deden ze het met zn tweetjes tegelijk!!! dus maar een keer die pijn!

toen moest ik nog naar de wc. ohw als dat maar lukt!!!

en ja hoor..gelukkig!

daarna mocht ik in de spiegel kijken, naar mijn blote boobies.

whauwwwwww..... ik begon zo hard te huilen van geluk... ben ik dit??? vroeg ik wel 3 keer aan de zuster.

ze zei, nou wij zien zelde zo'n natuurlijke borsten!!!

nou mijn bh aan 85 DD

Joehoe!!!

en in de gang stonden mijn man en kids, wat was ik blij om hun te zien!!!

ik had het overleeft! hahaha

ik kreeg nog slaappillen ( echt geweldig!!) en pijnstillers mee.

op naar het hotel waar ik meteen in slaap gevallen ben ( tot 07.00 volgende ochtend)

en smorgends weer naar huis, ik kreeg nog steeds geen hap door mij keel!

emaal thuis lekker op de bank in slaap gevallen tot 17.00! ongelofelijk.

heb daarna wel dingen geprobeerd te doen, die kleine een fles en eten gegeven.

de vaat in de machine gezet. maar dat viel toch tegen!

hoewel ik niet echt veel pijn heb!

ik voelde net wel een ploppend gevoel in mijn rechter borst toen ik bukte???

is dat normaal????

Verder nog lekker veel foto's gemaakt van mijn nieuwe rechtopstaande grote boobs!

mijn man keek.... en zijn mond viel open.... whauw.... meer kon hij niet uitbrengen! hahaha

en ga nu weer lekker super gelukkig zij met mijn nieuwe ik! :)

groetjes sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis,

wat onwijs goed dat alles zo top is gegaan.

wel balen dat je zo misselijk bent,maar de narcose heeft ff tijd nodig om je lichaam uit te gaan.

geniet van je mooie borsten.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sil!

Gefeliciteerd met je boobies joh! Dat je helemaal vanuit Brabant naar Scheveningen bent gegaan is al een hele onderneming zeg! jeetje!

Hopelijk herstel je snel. Doe rustig aan in ieder geval!

Heb je ook foto's? Ben erg benieuwd!

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Sil!! Mooi verslag, en de spelfouten vallen niet op hoor!! Super dat het zo goed is gegaan, benieuwd naar je foto's!!

Doe maar lekker rustig aan!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mama24,

Wat een verhaal, gelukkig heeft de chirurg niet door gezet en er het beste van weten te maken!

Fijn dat je er zo tevreden mee bent!

Doe je wel rustig aan, denk dat je een beetje vlot bent hoor met de vaatwasser inruimen enzo haha!

Al doet het niet veel pijn meer, denk dat het wel heel verstandig is om zo rustig mogelijk te doen, juiste de eerste week...

Is de kliniek al met al dus wel goed bevallen?

Ik heb daar ook een operatie datum gepland voor 27 aug bij dr. Koopmann, maar heb zo mijn twijfels door dat hele faillisement gedoe.

Stel ze zouden morgen Failliet gaan, bij wie moet je dan terecht, mocht er eventueel iets gecorrigeerd moeten worden wat binnen de garantie valt..

Heb jij het daarover gehad met hen?

Geniet ze ! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sil, gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :116:

Ik heb je verslagje gelezen en moet bekennen ( vriendlief zit naast me en hoort mij al schelden en zo hahaha) dat ik me over een aantal dingetjes boos maak, zoals het daar gegaan is! ( dat je kindjes en mannetje er niet bij mochten blijven op zaal bijv en het verwijderen van de drains, wat dus echt absoluut geen pijn hoeft te doen (zie mijn topic).

Maar goed, meis je hebt ze :43: en dat is het belangrijkste!!

Ik zou het inruimen van de vaatwasser lekker aan je mannetje overlaten! Geniet van je verplichte rust, meis!! Laat je lekker verwennen, veel naar beneden kijken en voor de spiegel staan ;) hihi!!

Veel liefs!

Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ppppffff ik werd gewoon emotioneel van je verslag.

Ik ga 15 september onder het mes maar kan mezelf al zo goed in je herkennen en dan met name de angst en dat je alleen achter moest blijven en alles alleen moest ondergaan.

Ik zou ook vreselijk moeten huilen............ Wat een overwinning he dat je het allemaal achter de rug hebt!

Hoeveel is er nu uiteindelijk bij je geplaatst?

Doe rustig aan, hoe moeilijk dat ook is..............is alleen maar beter voor een nog mooier resultaat!

Ik ben ook zeer benieuwd naar het resultaat, mag ik je ww?

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, leuk je verhaal te lezen, ik ben een beetje info aan het zoeken ik ga morgen naar MCS! :14:

Spannend hoor, het komt wel heel dichtbij nu!

Fijn te lezen dat je tevreden bent want ik vind het wel heel moeilijk wat je kan verwachten, zoveel verschillende protheses en cc...

Ik blijf het volgen!

Succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

wat een leuke en lieve reacties!!!!

Ja ik probeer echt rustig aan te doen,

ben vandaag met de kids naar mijn ouders gegaan, en die hebben de zorg op zich genomen!

dus wel lekker voor mij.

maar vind het wel verschrikkelijk dat ik mijn kleine meisje niet heel ff op kan pakken om te knuffelen!

maar nog ff en dan kan t weer.

even een vraagje ik voel steeds iets ploppen in mijn rechter borst ( waar hij de spier twee keer los heeft gemaakt)

is dit normaal??? herkent iemand dit?

of moet ik daar over even de kliniek bellen?

en op een of andere manier ben ik zo bang dat ze ineens veel kleiner worden of ineens naar beneden gaan hangen.

gek he! haha

iedere keer als ik naar het toilet moet, trek ik even mijn shirt omhoog om te kijken hoe mooi ze zijn! hahaha

ze zijn nu nog opgezwollen,maar als dat over is worden mijn borsten dan veel kleiner??? of is dit nu het formaat hoe het ook zal blijven??? Ik hoop het wel!

ik heb er nu 450 cc in, op de spier!

en ja het was zo rot dat ik in de gang afscheid van mijn kindjes en man moest nemen.

toen voelde ik me echt zo alleen.....

maar verder ben ik super tevreden over de kliniek.

Zo schoon en netjes.

En super lieve zusters.

de nazorg was echt perfect!!! en de uitleg ook!

tjah ik vond het ook wel eng met dat failisement enzo, maar ik kon gelukkig die dag zelf contant (het hele bedrag) betalen!!!

En ze gaven mij wel het vertouwen dat de kliniek er weer helemaal boven op komt!

maar gelukkig zit alles er nu op, en ik moet echt zeggen ik voel me top nu!!!

heb echt bijna geen last!!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! ;)

Net ff mn ww naar je gestuurd en nu nog ff gelezen hier.. Als ik zo eens alle bv's en foto's gekeken en vergeleken heb, is mijn mening dat ze eerder iets groter dan kleiner worden! Maar dat is voornamelijk bij de AA'tjes naar groter.. ik had een lege C en vlgs mij niet al te veel zwelling, dus vermoed dat ze niet zo heel veel af- of toenemen. Wel zachter worden en ietsje zakken ;) Ze voelen nu al niet eens echt hard, ja wel gespannen, maar omdat ik zelf nog wel wát weefsel had en dat 'bovenop' ligt , ziet t er al best natuurlijk uit!!

Liefs! :116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij deed het trouwens geen pijn, de drains verwijderen.... Ik moest een diepe hap lucht nemen en toen langzaam uitblazen..... Ik ben ook erg tevreden over MCS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn nieuwe boobs nu een week, en word iedere dag gelukkiger!

alles gaat goed, totaal geen pijn ( wel gevoelig) en morgen de hechtingen eruit halen!

ik weet eindelijk hoe een man zich altijd voelt....... ik kan echt de hele dag naar mijn borsten kijken!! hihi

heb er vandaag ook foto's opgezet :43: want ben zo trots!!!

vertel me gerust wat je er van vind... :11:

waneer konden jullie weer auto rijden???

ik heb wel het gevoel dat als ik mezelf stoot de siliconen ineens gaan verplaatsen... maar dat kan toch niet???

en ze voelen wel heel branderig en heet aan, duurt dit lang??

heb ook nog steeds geen gevoel in mijn borsten en tepels, maar hoop wel dat dit snel terug komt!!! herkent iemand dit??

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisie!! :D

Ze zijn schitterend hoor!!

Dat branden en heet heb ik ook, en autorijden heb ik nog niet gedaan. fietsen ook niet trouwens want kreeg het heel nadrukkelijk van mn pc de 1e 3 wkn zo min mogelijk te doen!

Het gevoel kan nog even op zich laten wachten, ik had de 1e week gewoon een doof gevoel vanaf mn tepel tot het litteken. Na de 1e week begonnen mn tepels weer een btj gevoel te krijgen, maar niet echt fijn! Ze doen zeer, net als bij menstruatie, of toendertijd soms met borstvoeden .

Vandaag was ik nieuwsgierig hoe sommige kleding er nu uit zou zien.... nou dat over je hoofd aan en uit.. gevolg : pijn in linkerborst, drukkend gevoel in borstspier en zelfs mn linkerarm voelt 'moe'

Dat je siliconen verplaatsen is niet t geval ik denk dat je mss wat lucht of vocht nog hebt en dat voelt als borrelen..?

Of je moet last van hebben van ' schommelaartjes' hahaha!! ( hier gelezen op t forum, zijn er meer die daar last van hadden ;))

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey internet vriendinnetje ;)

bedankt!!!!!

nou je het zegt... het kan best lucht of vocht zijn!!!

en ja het voelt een beetje zoals stuwing!!!! hahahaha

ja ik voel me heel de dag moe,maar geef steeds de narcose de schuld!! hahaha

ja ik probeer ook echt rustig te doen, want heb geen zin in rare complicaties.

nou het is bij mij dus geen doof gevoel, maar echt helemaal geen gevoel!!!!!!

maar ik wacht rustig af......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha misschien moet ik me anders uitdrukken ;) de gevoel-test ...

Ik lig met mn boobs bloot op bed, vriendlief gaat met vinger over de onderkant borst.. ik mn ogen dicht.. en nee ik kan niet zeggen welke boob hij nu eigenlijk aanraakt ;) dus ja gevoelloos is dan mss een beter woord ;) als je zelf voelt, dan is dat anders, maar das meer omdat je hersenen ' weten' dat je daar je huid aanraakt.. hihi zoiets iig..

Het wordt beter ;) dus idd rustig afwachten!!

Kus en knuf!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

hoihoi,

gefeliciteerd!

wat fijn voor je dat je geen pijn hebt!

hoop wel voor je dat je gevoel snel terugkomt.

ik krijg ook 450cc alleen dan onder de spier.

ben heel erg benieuwd naar t resultaat, maar waar staan je foto's dan?

veel plezier nog met je nieuwe boobies!

dikke kus melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben heel erg benieuwd naar t resultaat, maar waar staan je foto's dan?

:o wilde zeggen: in dr handtekening, maar zie nu idd dat de link weg is...

nou ja profielfoto is wel een goede foto zoals ze geworden zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.