Ga naar inhoud

My new bff’s : 6 december 2018 : Dr. Kloeters : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

mij ben hartstikke nieuw op dit forum. Af en toe wel eens wat opgezocht maar nu toch maar eens mijn eigen ervaring opschrijven van mijn borstvergroting. 

Mij ben een alleenstaande moeder van 3 jonge kinderen en heb mn borsten nooit mooi gevonden. Afgelopen herfst dan toch Laar de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt bij Bauland kliniek. Naar aanleiding van een goede ervaring van een vriendin en kennis. De intake was goed. Ik mocht ook meteen passen en er is gekozen voor de motiva 450cc ergonomix full. 

Aangezien ik bij de intake alleen was ben ik daarna nog een keer terug gegaan met mn moeder om zeker van de maat te zijn. 

Op 6 december 2018 was het dan zover. Jeetje wat ben ik zenuwachtig geweest. Maar uiteindelijk nergens voor nodig. Superlieve mensen daar! Ik ben geopereerd door dr Kloeters. Toen ik wakker werd uit de narcose leek het wel of er een olifant bovenop me zat. Poeh! Dit heeft wel een tijdje geduurd. De eerste dagen waren echt niet fijn. My new bff’s Waren erg opgezwollen en stonden flink op spanning. Je moet echt die eerste week door zijn. Die is niet fijn. Ze zitten na anderhalve week nog erg hoog en zijn nog hard (al heb ik het gevoel dat ik ze soms voel zakken, of is dit raar?). Vrijdag mag ik terug voor controle. Ik kan nog niet echt zeggen dat ik blij ben met de vorm van mn borsten. Maar ga ervan uit dat dat allemaal goed komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik ga je even volgen. Ik word in januari geopereerd bij Bauland (via Faceland). Omdat ik zelf twijfel tussen de Demi en de ergonomix. Ben ik heel benieuwd wat jou ervaring is. 

Ik ben zelf moeder van twee jonge kindjes. Ik heb mijn borsten ook nooit mooi gevonden. Na mijn zwangerschappen schaamde ik me zo erg, dat ik na lang wikken en wegen. Afspraken heb ingepland voor een consult. Ik vind het allemaal best spannend. Maar kan ook niet wachten tot jet zo ver is. 

 

Mag ik vragen waarom jij voor de ergonomix hebt gekozen? Wat voor cup maat had je voorheen? 

 

Red je het allemaal een beetje thuis? 

Ik lees wel vaker dat vrouwen eerst niet zo blij zijn met hun borsten. Maar dat gaat helemaal goed komen. 

Ik hoop dat je je snel beter voelt!! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi ladies,

 

Ik klets gezellig even mee in deze topic. Hopelijk reageren jullie nog want zie dat het alweer een aantal weken terug is geweest. Mijn operatiedatum staat 24 januari bij dr. Kloeters.Wel twijfel ik nog heel erg of ik nu de motiva ergonomix demi of full moet nemen. Dr. Kloeters heeft de full 425cc voorgesteld. Ik ga voor een prothesewissel ivm kapselvoming in mijn linkerborst. Nu heb ik 320cc anatomische prothese en bh maat 75D. Ik wil graag naar een volle E cup maar wil absoluut niet dat ze er te nep en ballerig uitgaan zien. @My new bff’s heb je misschien foto’s die ik mag zien. Ben zo benieuwd hoe de full eruit ziet, al weet ik dat het bij iedereen anders eruit ziet. ? Welke bh maat zit jij nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames, 

ik ben nog niet helemaal tevreden qua vorm. Ze zijn nog een beetje driehoekig en houd veel vocht vast. Dit is mn eigen schuld natuurlijk.

ik zal hier wel een foto posten. Deze is van 2 weken geleden ongeveer. 3 weken po. 

Ik had eerst een lege b en hen nu 85e volgens de laatste metingen. 

Spannend @Din8! Maar je bent bij hem in goede handen. Ik heb voor de full gekozen omdat ik decolleté wilde. 

Ik moet er wel bij vermelden dat ik een lichte vorm van tubulaire borsten heb. 

Ik ben nog niet echt blij met de blote variant maar wel af met de ingepakte variant. Ik hoop dat ze nog wat mooier van vorm worden. 

De eerste foto is 2 weken po de 2e foto is 3 weken po en de 3e foto is 5 weken po. 

Succes met de operatie!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.