Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum
Melin

Melin : 21 juni 2018 : Dr. Koeijers : MFIV

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei GWND:

Jaa kan niet wachten!!! 

Ohh heb gekeken en ziet er mooi uit zeg :wub::1bouncingboobs: hoe voel je je?

Dankjewel mop! Heb even update geplaatst over vandaag hierboven! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een leuk verhaal. Fijn dat alles zo goed gegaan is:) en dat je borsten op springen staan.. dat gevoel kennen we allemaal wel en zal nog even aanhouden haha maar het wordt al snel minder. 

Mag ik ook je resultaat zien ? 

Succes met het herstel.

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei Samantha043:

Wat een leuk verhaal. Fijn dat alles zo goed gegaan is:) en dat je borsten op springen staan.. dat gevoel kennen we allemaal wel en zal nog even aanhouden haha maar het wordt al snel minder. 

Mag ik ook je resultaat zien ? 

Succes met het herstel.

X

haha oh gelukkig is het bekend dat gevoel. Je ziet nog niet veel op de foto's maar heb je toegevoegd! x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Melin:

Update 1 dag po:

Ik moet zeggen dat het geen heeele erge pijn is, maar meer een vervelend gevoel. Mn borsten voelen alsof ze op knappen staan constant, behalve als ik een beetje half lig. Maar zodra ik ga lopen of iets voel ik dat weer heel erg. Ik kan ook helemaal niks zelf doen.... Alles voelt wel vervelend. Heb gelukkig wel mn lieve moeder en vriend die me helpen met alles. Is het overigens normaal dat het voelt alsof je tieten op springen staan??????

Eerste nacht ging best goed, ik sliep een beetje half rechtop in me bed. Ik ging half 1 slapen en rond 4 uur ging mn wekker voor paracetamol. Daarna gewoon weer doorgeslapen. Rond 07:30 weer op voor naproxen en even een broodje gegeten. Daarna gewoon weer doorgeslapen. En nu 11:30 weer pas wakker. Ben ook wel flink moe na gister!! 

Mijn medicatie schema is

04:00 paracetamol 2x 500 mg 

07:30 Naproxen 250 mg

09:00 Maagbeschermer

10:00 paracetamol 2x 500 mg 

15:30 naproxen 250 mg 

16:00 paracetamol 2x 500 mg

22:00 paracetamol 2x 500 mg

23:30 naproxen 250 mg 

Tips?!

Jaa heel herkenbaar dat vervelende gevoel al kon ik me beter bewegen als ik rechtop zat op een stoel haha.

Maar alsof fijn dat t meevalt.

Over je medicatie moet je even @best_boobie een bericht sturen dan helpt ze je met een mooi schema.

Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijn dat t zo snel en goed ging! Ben benieuwd naar je resultaat. Bij mij was de eerste week liggen en opstaan ook veel verschillende feelings inside haha. Nu na 8 dagen niet meer gelukkig dus komt goed :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei melons:

Fijn dat t zo snel en goed ging! Ben benieuwd naar je resultaat. Bij mij was de eerste week liggen en opstaan ook veel verschillende feelings inside haha. Nu na 8 dagen niet meer gelukkig dus komt goed :)

Ohh dat is goed om te horen! Na hoeveel dagen werd het gevoel minder? Heb jij ook een album?! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden zei Melin:

Ohh dat is goed om te horen! Na hoeveel dagen werd het gevoel minder? Heb jij ook een album?! 

Ik heb dat op knappen staan niet zo heel erg maar van liggen naar opstaan dat je t dan voelt bewegen en zakken, eerste dagen deed dat echt zeer en dan steeds minder tot ongeveer 7 dagen po. Heb toevallig net een foto gepost dus ga ff uitzoeken hoe ik je kan toevoegen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden zei melons:

Ik heb dat op knappen staan niet zo heel erg maar van liggen naar opstaan dat je t dan voelt bewegen en zakken, eerste dagen deed dat echt zeer en dan steeds minder tot ongeveer 7 dagen po. Heb toevallig net een foto gepost dus ga ff uitzoeken hoe ik je kan toevoegen!

Ik heb je toegevoegd! Ik heb alleen foto's van gister nog in mn compressiebh.. Dus nog niet heel veel te zien. ben benieuwd naar je resultaat!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
26 minuten geleden zei Melin:

Ik heb je toegevoegd! Ik heb alleen foto's van gister nog in mn compressiebh.. Dus nog niet heel veel te zien. ben benieuwd naar je resultaat!

Nou je ziet het in je bh ook al goed! Mooi formaat, denk ik wel ongeveer vergelijkbaar met mij :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com