Ga naar inhoud

Ittybittymary : 28 juni 2018 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

Heb net helemaal zelf gedoucht en haren gewassen met een soort t-rex handjes haha:136: heerlijk weer lekker schoon en fris! Nu ff bijkomen op mn voedingskussen op bed. Pijn is te doen vandaag. Geen morfine meer genomen!

 

Mn rechter tepel wordt alleen niet makkelijk hard! Zit steeds met 1 stijve tepel en 1 zachte haha. Is dat normaal?:P mn rechter borst is sowieso minder gevoelig merk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even een dipje...vandaag ging eigenlijk voor t eerst weer heel goed. Weinig pijn, geen morfine meer gebruikt! En kan alles zelf, opstaan, douchen etc. Maar heb missvhien meteen wat teveel gedaan voor 6 dagen PO. Beetje schoongemaakt (wc, planken afnemen), gedoucht, stukje gefietst en een was opgehangen. Nu heb ik heel lichtrode verkleuring onder beide borsten en klein beetje bovenop mn rechterborst:23: meteen paniek omdat ik zo gefocust ben op symptomen van complicatie na die nabloeding!!! Dus zit echt ff te stressen...

hebben jullie ook wel eens verkleuring gehad als je te druk was geweest? Heb verder geen verhoging (37.2) en het is ook niet knalrood of warm ofzo. Bleh niet leuk dit...:79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hoi, je hebt al even geleden een operatie gehad, maar vroeg me af of ik mee kan kijken in je album. 

Erg herkenbaar wat je schrijft! Zelf ben ik ook bij dr. Luijendijk geweest en heb ik 1 tubulaire borst. 

Ik ben nu alles op een rijtje aan het zetten en dus zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen;)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.