Ga naar inhoud

Pfff, twijfels, twijfels en nog eens twijfels....


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Jolien (22jaar) en een fiere mama van een prachtige dochter van bijna 3jaar oud.

Ik ben tijdens m'n zwangerschap van een 75C naar een 80E gegaan en nu heb ik terug een 75C(kleine)

Nu is de vulling van de bovenkant van mijn borst bijna helemaal weg en voel ik me echt niet mooi meer.

Ik overweeg een BVG.

Zodat alles opgevuld wordt wat opgevuld moet zijn.

Khad graag aan een paar mensen gevraagd of die ingreep heel pijnlijk is...

Of je veel moet laten na de ingreep.

En natuurlijk heb ik schrik voor complicaties...

Is dit nodig?

Groetjes JolienV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolien,

Welkom! :D

Voor de spier is het minst pijnlijk en dual plane (tussen de spier) het meest pijnlijk, achter de spier kan ook best pittig zijn, maar verschilt van persoon tot persoon hoe je de pijn ervaart, sommigen ervaren toch veel pijn bij voor de spier en anderen vinden achter of dual plane best meevallen, maar na een dag of 4/5 heb je het ergste wel gehad. En je bent de pijn ook snel weer vergeten, het is het in ieder geval waard!

De eerste 6 weken na de ingreep is het belangrijk dat je je borstspier zo min mogelijk belast, dit om het goed inkapselen van je prothesen niet tegen te werken. Je armen niet boven schouderhoogte doen, niet zwaar tillen (boven de 10 kilo) enz.

En we hebben allemaal schrik voor complicaties, maar die komen echt maar zelden voor tegenwoordig.

Lees je goed in op het forum, zo kom je alvast veel te weten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent van Gent zie ik, Ik zou zeggen maak eens een afspraakje bij Dr. De Meyere Bruno

Die heeft zijn privé kliniek in Gent en ik ben er heel tevreden over.

Dan kan je zien wat hij te vertellen heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twins,

Zou ik je foto's mogen zien?

Om eens te zien welke werk deze chirurg zoal gedaan heeft...

Beetje vergelijken enzo he... :)

Grtjs Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meisjes... :)

Kheb een vraagje... :P

Ik heb dus vast besloten een BVG te doen en ben nog super hard aan het twijfelen over welke chirurg ik wil... :s

Kheb al veel goeds gehoord over dr. De Meyere maar ook veel goeds over dr. Mush... :)

Kzit een beetje vast... :(

Iemand een idee'tje... Of ervaringen over de twee...

Info is altijd welkom!!

Thx!!

Grtjs Jolien (wachtend op haar nieuwe :1boobs:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dr.Mush niet.. wel dr.demereye van horen hier op het forum..

daar heb ik alleen maar positieve dingen over gehoord en mooie fotos van gezien... :)

ik zou ff de voor en nadelen van elke pc op een rijtje zetten...

hoe willen beide pc de prothesen plaatsen? enz... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolien,

Dr. Musch ken ik ook niet, maar zoals Mii zegt, ga eens bij beiden op consult en misschien kom je er dan uit bij wie je het beste gevoel hebt of wiens methode je het meest aanspreekt! Succes!

Heb je beide topic effe samengevoegd, is overzichtelijker! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat goed Jolien,ff langs beide ja,maar je bent dus al bij de andere arts geweest,toch?

wat adviseerde hij,en waarom heb je twijfels?

denk dat je mischien beter een besluit kunt maken als je bij beide bent langs geweest,zeker als je bepaalde plaatsing en soort prothesen in gedachten hebt,na die 2 consulten kan je wat meer vergelijken he :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronde ruwe gel siliconen onder de borstspier en via een incisie in de borstplooi.

Ik twijfel niet aan die arts maar enkel omdat ik al heel veel goeds heb gehoord over dr. De Meyere... :)

Kwil gewoon een goede keuze maken en ervoor zorgen dat ik geen spijt ga hebben... :)

Grtjs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb besloten.

Ik ga bij dr. Musch in Aalst.

Kheb ongelooflijk natuurlijke werkjes gezien van hem!

Ben echt overtuigd!

Toch bedankt iedereen voor de hulp en uitleg enzo...

Tot snel.

Grtjs Jolien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog op passessie en morgen moet ik bellen voor een afspraak.

Dus ik hoop zo snel mogelijk...

Maar moet wel nog effe sparen...

Maar ja, als de rest al gebeurt is, is het al veel he.

:)

Liefs J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolien,

Zag dat je je besluit hebt gemaakt, fijn hé, dat zorgt meteen voor rust in het koppie! Hoop dat je snel terecht kunt, tenzij je nog lang moet sparen natuurlijk. Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, ik zal waarschijnlijk nog een jaar moeten sparen.

Zie het niet zitten nog zo lang te wachten... :(

Kan mezelf niet meer zien in de spiegel.

:'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jolien

tjee ja dat is nog ff ver weg ja een jaar,maaaaarrr er is een vooruitzicht,toch? je hebt in elk geval een planning voor over ene jaar,ookal lijkt dat nu enorm ver weg.

en een persoonlijke lening,of??? tja is ook niet makkelijk.

hoop dat je het toch eerder als een jaar kan doen Jolien,sterkte met wachten :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.