Ga naar inhoud

Nala : 27 december 2010 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben 24, ik was ok nooit tevreden met dat wat ik had slappe 70 B net welke winkel, maar ik dacht na me 21 woord het misschien nog wel wat, en jaaa eendelijk had ik 70 C/D:) : maar voor maar 1 jaar want ik was ok voor de rest bij gekomen dus wilde ik en klein beetje afvallen en de eerst plaats waar de kilo's verdwenen was natuurlik me decolleté :74:

En toen ik na me kleding kast uit mesten en BH tegen kwam van toen ik 14 was en die me nu ruim zit heb ik besloten en BV telaaten doen!

Nu loop ik met 2 push up`s over elkaar + silicoon vullingen en daar heb ik egt geen zin meer in

Behalve mijn moeder heb ik het nog niemand vertellt! :blush:

De 27 december is het zo ver in de Beclinik :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nala

welkom :)

hihi 2bh,s en nog vulling eronder,jij durft!

ik zou bang zijn dat het zaakje ertussenuit floept of dat de bh,s verschuiven.

ja een hele stap he een borstvergroting,maar wel een goede stap,iets blijvens ook,en geen gerommel met vullingen en bh,s hihi

op welk cup zou je willen uitkomen,en wat heb je zelf in gedachten aan soort prothesen en aantal cc,s enz enz

hoe was je consult?al wat te horen gekregen erover?

veel lees en post plezier

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nala,

Welkom! :D

Oh, zo herkenbaar zeg! Heb ook nog met twee bh's over elkaar en 2 kipfilets per cup rondgelopen, en altijd opletten dat je het zaakje niet verloor, phfff, goed dat je de stap hebt gezet nu voor een bv, zul je geen spijt van hebben, ben er ook zo gelukkig mee nu, geen gedoe meer en ook naakt boobies!!! :01:

Alvast veel lees- en postplezier hier op het forum en nog veel aftelplezier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

uff... dus ik ben engste die zo rond is gelopen!!

all dat insnoeren en vast plakken en het ho echt uit laten zien ben echt blij als dat voor bij is!!

Ik was voor mijn eerste consult einde augustus in de Clinici Beaucare om dat ik zo goede Kritieke over Dr Plovier had gelezen.

Begin november wilde ik op bellen voor en datum voor de op vast te zetten ontdekte ik gelukkig door dit forum dat hij dar niet meer werkte!!! Help :70:

En heb naar de Beclinik gemaild en gebleet, nu heb ik op de voor de op zelf nog enkeer en consult voor de details.

Ik zelf heb aan grote C mooie D rond profiel achter de spier (voor de stevigheid heb namelik en paardje :29: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej!

Wat leuk weer iemand die voor Dr Plovier heeft gekozen.

Jij gaat dus nog net met mooie boobies het jaar uit!!!

Ik heb zelf ook mijn bv gehad bij dr Plovier ( 2 maanden geleden) en ben erg tevreden. Wou ook een volle c en draag nu zelfs een 70E! (lijkt niet zo groot hoor)

Dr Plovier kan goed inschatten wat bij je lichaam past, dus daat gaat helemaal goedkomen!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Jullie ervaring met dr. Plovier heft me ook men beetje mee geholpen voor hem te kiezen!!

ik vind hij heeft bij jullie en andere die bij hem waren heel mooi werk volbracht :49:

ik denk dat ik ook zo tussen de 375 en 450cc zaal krijgen,

het zou wel jammer zijn als je nader hand denkt van :ach had ik nou maar meer :74: of oh nee 2 opgeplakte ballons :20:

(links wil in ieder geval meer dan rechts want heet zou erg fijn wezen als ik eindlik maar 1bh maat nodig heb)

Goed te weten dat hij dat zo goud kan inschatten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat maken wij toch goede promotie voor dr.plovier he !!!

Achja.. hij maakt ook gewoon mooie borsten dat is 1 ding wat zeker is !!

Ik heb ook 450 cc gekregen en zeer tevreden hoor!!

achteraf denk ik toch wel: had ik nu maar wat meer genomen maarr ik vind ze wel echt prachtig !

Opgeplakte balonnen vind ik ze niet, die krijg je hier niet zo snel hoor!

hij kijkt echt wat wat het mooiste bij je staat tijdens de operatie,

dus ga voor het meeste cc zou ik zeggen!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de operatie tegen Plovier gezegd dat ik niet 2 opgeplakte ballen wilde en hij zei dat als ik dat wel zou willen dat ik dan op het verkeerde adres was want dat hij dat niet doet. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Laat het maar aan hem over, geef aan welke maat je ongeveer wilt en hij zorgt ervoor dat je dat krijgt. Neem ook foto's mee!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toen ik had gebeld voor een afspraak hoefde ik nog maar 2 weken te wachten..

en ik moet eerlijk zeggen die vlogen voorbij... ik dacht er totaal niet aan..

zelfs de nacht ervoor had ik het besef niet eens, echt heel raar !!

gewoon genoeg afleiding zoeken en voor je het weet is het 27 december.. :)

En zoek mooie fotos uit !! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nala,

ik lees juist dat jij op 29/11 door Dr Plovier geholpen wordt.

fijn hoor ! ik ben blij voor jou !

ik volg achter jou nl op 1 december is het mijn beurt. :1bouncingboobs:

best wel spannend hé om de dagen zo af te tellen.

hopelijk hou je mij op de hoogte en laat je me weten hoe alles gegaan is !

dan weet ik ook al wat mij te wachten staat ! ben wel kei nerveus ! :66: jij ook?

ik krijg 450cc achter de spier; heb nu een 80AA en hoop uit te komen op een volle C kleine D ( liefst een D ).

heel veel liefs x :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nala,

Lees dat je 27 december wordt geopereerd door Plovier. Ben zelf in september door hem geopereerd, het was helaas niet zoals ik mezelf had voorgesteld dus ik wordt op 12 januari weer opnieuw geopeerd ook weer door dr Plovier :D Ondanks mijn 2e operatie ben ik echt suuuper tevreden over alles en zou ik echt nooit meer door iemand anders geopereerd willen worden dan door hem hihi. Voor je het weet is het 27 december, en het toeleven ernaar is ook best leuk hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi,

Ja de tijt vliegt zeker vorbij ben er niet eens meer an toe gekomen om hier wat te schrijven, :139:

he roosie wat jammer zeg dat het niet meteen goet gegeworden is nou ik hoop voor jou dat precies zo word als jij het je vorstellt!

En sonny ik heb net geleezen dat bij jou alles goet gegan is ben echt blij voor je! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Nala,

Nog een paar daagjes en dan ben je aan de beurt!! Ik moet nog eventjes wachten tot 5 januarie en dan mag ik onder 't mes bij dr Plovier ! Ik heb ook een A en wil dus ook op een D uitkomen :D ! Weet je al wat hij ongeveer gat geven??

Liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat maken wij toch goede promotie voor dr.plovier he !!!

Achja.. hij maakt ook gewoon mooie borsten dat is 1 ding wat zeker is !!

Ik heb ook 450 cc gekregen en zeer tevreden hoor!!

achteraf denk ik toch wel: had ik nu maar wat meer genomen maarr ik vind ze wel echt prachtig !

Opgeplakte balonnen vind ik ze niet, die krijg je hier niet zo snel hoor!

hij kijkt echt wat wat het mooiste bij je staat tijdens de operatie,

dus ga voor het meeste cc zou ik zeggen!

Liefs :58:

die dr plovier moest eens weten hoeveel proomotie we maken voor hem ..hihihi maar danks zij dit forum heb ik toch voor hem gekozen ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nala,

Ik ben nu donderdag aan de beurt bij dr plovier.

Voor jou zal het ook wel rap de 27ste zijn hoor.

Er zijn hier inderdaad veel leden die bij dr plovier zijn geweest of gaan, inderdaad heel goeie reclame, maar als zijn werk in orde is mag dat wel hoor.

Groetjes en veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik 400 of 450 cc zal krijgen,

maar ik heb nog voor de op en consult enn dann word dat nog en keer alles besproken

Dat er hier zo veel leden bij dr plovier gaan een zo tevreden zijn vind ik toch zeer rust gevend!

en mel83 veel succes morgen!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben gisetren geholpen worden!!

ik heb enn urrtje in mijn kamer gwachte maar dat ging best vluegtoen kwamm de aesthsist en dr Plovier voorbij

enn 5minnutjes laater was ik voor mijn gevoel al in de op.

na dat ik wakker wert kwamen ze ok allemal en kieer kijken of alles goed was,

ik mocht zovvel tij nemen als ik willde om wakker te worden,

ik heb 600 cc achter de spier gekregen :1bouncingboobs:

maar het doet weel zeer :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe aanwinsten!

Ja de eerste 2 à 3 dagen zijn het pijnlijkst. Het zal elke dag beter gaan hoor. Ik ben nu 5 dagen postop en voel mij al stukken beter en neem zelfs niet eens veel pijnstillers meer. Enkel nog 's avonds voor het slapen.

Veel beterschap en een goed herstel gewenst.

Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

wowo ...dat klinkt goed...600 cc ...zullen pracht boobs worden ...ben erg benieuwd naar je pic...ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat ...nou morgen weet ik hoeveel cc ik gekregen heb.....maar proficiat met je nieuwe aanwinsten ...doe rustig aan en laat je lekker verwennen ...

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.