Ga naar inhoud

Sonny : 1 december 2010 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hey sonny,

Ik wil je bij deze alvast veel succes toewensen voor je operatie want ben pas 1 dec terug!

Tot dan

Groetjes

Dankuwel Evi voor de reaktie.

ga jij op vakantie misschien??? amuseer je dan maar goed !

veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hallo iedereeen,

ik zit hier nog wel met wat vraagjes.

zijn er hier meiden die roken? en hoe zit dat dan met jullie bv? zijn jullie dagen tevoren gestopt ofzo?

wij moeten zaterdag ook naar een feestje; weten jullie of je voor je bv nog iets van alcohol mag drinken?

en na je bv? bvb mijn bv is op 01/12 en daarna komen de eindejaarsfeesten eraan.

zijn er hier op dit forum ook mensen die in België wonen? ik heb gemerkt dat het grootste deel van jullie uit Nederland komt.

ik kan ook niet zo heel veel op het forum; ik werk en 's avonds heb ik ook nog wel wat te doen hier.

nog wat: voor de medicatie na de ingreep, krijg je dan normaal gezien een voorschrift mee van Dr Plovier? ik heb dat niet gehad.

ik kijk ernaar uit om wat reakties van jullie te krijgen; ik ben altijd heel blij als men reageert.

heel veel liefs van mij !

xx

Hallo Sonny,

Ik woon in Belgie, streek van Kortrijk, van waar ben jij ergens?

Wat het roken betreft ben ik blijven roken tot de dag voor de ingreep, de dag zelf heb ik na de ingreep terug gerookt, maar geprobeerd om wat minder te roken, wat alcohol betreft zou het volgens mijn PC beter zijn om ook een paar dagen voor de ingreep niet te drinken en nadien ook enkele dagen het niet te doen, maar ik drink niet dus daar heb ik geen ervaring mee.

Wens je heel veel succes met je BV, spannend hé maar leuke gezonde stress noem ik da.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meid, was jij ook zo bang voor de operatie?

heb jij veel afgezien ervan?

ik denk dat ik het besterf van de schrik; kan er nu al nimeer van slapen... :132:

dikke kus x

Ik was voor de operatie niet zo heel erg bang, maar wel stik nerveus of het allemmal wel mooi zou worden. Geen complicaties zou krijgen etc etc.

Je haalt je vanalles in je hoofd en gaat je serieus afvragen of het het allemaal wel waard is.

Hoor er echt bij hoor ,die twijfels en zenuwen!

Was er de laatste weken vlakvoor ook heel erg mee bezig en zat ieder vrij minuutje op t forum. :blush:

Maar het komt helemaal goed en als het straks achter de rug is ben je blij dat je deze stap gezet hebt!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

hoe gaat het met jullie allemaal? ik hoop heel goed !!

ik heb zo'n probleem: ik ben NU AL keinerveus en kan aan niks anders meer denken dan aan mijn bv....

was dat met jullie ook allemaal het geval?? zal wel zeker .....!

ik hoop nu al dat ze mij woensdag iets kalmerends gaan geven voor de ingreep....pfff ik bibber anders van de tafel af denk ik !!!! :82:

eerst had ik besloten om volgende week maan- en dinsdag al thuis te blijven maar uiteindelijk ga ik gewoon werken tot de dag dat het zover is....anders kruip ik hier thuis gewoon langs de muren omhoog van pure stress !!!! hihihi.....

veel liefs.x

Sonny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jee ben dit nog vergeten.

nog iets wat mij bezorgd maakt: ik moet binnen een uur in t hospitaal zijn voor een echo- en een mammografie van mijn borsten !! dr Visser had gevoeld dat ik cystes en veel klierweefsel had en dit vooral in mijn linkerborst.

ik heb er zelf ook al veel last van gehad, pijn enzo!

hopelijk is het alleen maar dat en niks ernstigs en kan alles woensdag gewoon doorgaan zoals voorzien !

ik laat jullie nog wel wat weten ! oké?

kus x

Sonny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meisjes,

ja ja met mij is het gisteren allemaal goed gegaan !

ik heb heel veel klierweefsel maar er was zelfs geen cyste op de echo en de mammo te zien !

dus: volledig groen licht voor 1 december ! we gaan ervoor !

heb wel nog een vraagje: zijn er mensen, die de laatste 6 uur voor de bv toch nog gerookt hebben?

ik ben super nerveus en denk niet dat ik het red zonder mijn sigaretten.

ik heb net ook gemailed met de be-clinic en water drinken in die laatste 6 uur mag ook al niet !!

HULP.... zijn er mensen die mij kunnen helpen??

liefs x

Sonny !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...

Heb je een PB gestuurd... ;)

Maar ik heb ook gewoon gerookt hoor... op de dag zelf niet meer..

maar toen ik 2.5 uur moest wachten voordat ik geopereerd werd,

wilde ik net een sigaret opsteken voor de zenuwen en toen werd ik geroepen..

roken is nieit zo heel erg al doe je dit nog hoor... :)

te gestresst zijn is ook niet goed he! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sonny .. Ik heb m'n boobs sinds afgelopen vrijdag . Ik kreeg 300cc achter de borstspier . Ben geopereerd door dokter Damen Wellness kliniek .

Dus zit nog volop in mijn herstelperiode . Ook ik ben niet te spreken over de lange wachttijden in de Wellness kliniek , ook 2uur in de wachtzaal gezeten voor ik op consultatie kon .

verder neemt dokter Damen wel de tijd voor jou en geeft je heel wat advies . De operatie viel best mee . Ik heb monenteel pijn , maar pijnstillers verzachten het toch voor een stuk .

Slapen gaat een beetje moeilijker vooral neerliggen ..dus ik slaap op de bank voorlopig en dat gaat wel .

Ik lees dat jij erg nerveus bent voor je big - day . Hoeft niet alles gaat vanzelf en voor je het weet is alles achter de rug !

Als jij zin hebt om te roken dan zou ik het ook doen als dit je stress wat kan verzachten . Nicotine zit toch al in je bloed .. dus wat maakt het nog uit als jij daar voor kiest .

Wees gewoon jezelf .. jij hoeft je niet te verantwoorden omdat je rookt . Ieder moet dit voor zichzelf uitmaken vind ik . Soms is het beter een sigaretje te roken dan je zenuwen

niet meer onder controle te hebben op je Boobs-day .. hahaha..

Het is bijna zover .. wat spannend hé :lol:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sonny,

Fijn dat alles goed is met je borsten en dat je gewoon geopereerd kan worden. Krijg je ze dan ook voor de spier omdat je zoveel weefsel hebt? Gewoon vragen hoor, dr Plovier is een groot voorstander van achter de spier dus zal ze eerder daar plaatsen.

Ik ben een aantal weken voor de operatie gestopt met roken en heb niks gerookt tot 10 dagen PO, ben toen op stap gegaan en heb een pakje gerookt, daarna heel soms nog een sigaretje. Denk niet dat het zoveel uitmaakt of je wel of niet rookt, al is niet roken natuurlijk altijd beter voor je gezondheid :6:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag net dat je al had afgesproken achter de spier, ik hou het allemaal niet meer bij hoor haha.

Achter de spier is natuurlijk ook prima, al zal voor de spier wat natuurlijker ogen en voelen en is over het algemeen het herstel wat makkelijker, maar dat is eigenlijk ook persoonsgebonden.

Laat je maar niet van de wijs brengen door mij, dr Plovier weet het het beste....nog ff meid!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sonny .. Ik heb m'n boobs sinds afgelopen vrijdag . Ik kreeg 300cc achter de borstspier . Ben geopereerd door dokter Damen Wellness kliniek .

Dus zit nog volop in mijn herstelperiode . Ook ik ben niet te spreken over de lange wachttijden in de Wellness kliniek , ook 2uur in de wachtzaal gezeten voor ik op consultatie kon .

verder neemt dokter Damen wel de tijd voor jou en geeft je heel wat advies . De operatie viel best mee . Ik heb monenteel pijn , maar pijnstillers verzachten het toch voor een stuk .

Slapen gaat een beetje moeilijker vooral neerliggen ..dus ik slaap op de bank voorlopig en dat gaat wel .

Ik lees dat jij erg nerveus bent voor je big - day . Hoeft niet alles gaat vanzelf en voor je het weet is alles achter de rug !

Als jij zin hebt om te roken dan zou ik het ook doen als dit je stress wat kan verzachten . Nicotine zit toch al in je bloed .. dus wat maakt het nog uit als jij daar voor kiest .

Wees gewoon jezelf .. jij hoeft je niet te verantwoorden omdat je rookt . Ieder moet dit voor zichzelf uitmaken vind ik . Soms is het beter een sigaretje te roken dan je zenuwen

niet meer onder controle te hebben op je Boobs-day .. hahaha..

Het is bijna zover .. wat spannend hé :lol:

liefs

Hoi Emotion,

PROFICIAT met je nieuwe boobies..... :1bouncingboobs:

ik lees dat alles heel goed is gegaan en ben echt blij voor jou !

hopelijk komt het bij mij ook allemaal zo goed !

ik dacht dat ik met mijn 48 jaar hier de oudste op dit forum was,maar ik ben blij dat er nog mensen denken zoals ik en dat er ECHT geen leeftijd staat op bvb een bv.

ik probeer er ook nog altijd op mijn best uit te zien voor mijn leeftijd en ik wil mij ook niet laten gaan omdat ik naar de 50 ga ! !

en gelijk hebben we nietwaar !!! :101:

ik wens je een heel goed herstel; goed rusten en indien mogelijk, je eens goed laten verwennen !! :35:

veel liefs en kus x :147:

Sonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emotion,

ik dacht dat ik met mijn 48 jaar hier de oudste op dit forum ben maar ik ben blij dat er nog mensen denken zoals ik en dat er

Ben wel jong van borst nu :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag net dat je al had afgesproken achter de spier, ik hou het allemaal niet meer bij hoor haha.

Achter de spier is natuurlijk ook prima, al zal voor de spier wat natuurlijker ogen en voelen en is over het algemeen het herstel wat makkelijker, maar dat is eigenlijk ook persoonsgebonden.

Laat je maar niet van de wijs brengen door mij, dr Plovier weet het het beste....nog ff meid!!!!!

Hey Daffy,

leuk dat ik ook nog eens wat van je hoor !!

Hoe gaat het ondertussen met jou? Jaaaaa dat kun je onmogelijk allemaal bijhouden nietwaar; onder de spier, erboven, en al die dingen van iedereen.....je word er gewoon poepeloere van !!! :93:

ik heb alles van jou ook eens goed doorgelezen en jij hebt echt wel geluk gehad. Alles is gewoon bij jou piccobello verlopen: de ingreep maar ook achteraf ging alles prima ! Hopelijk heb ik ook een beetje geluk daarin !

Ik heb jouw foto's nog eens bekeken en WAUW die nieuwe bh van sapph die is echt supermooi en hij past je als gegoten !! mijn complimenten !!

Voor mij begint het nu ook serieus te korten en ik tel de dagen gewoon af ! Ik ben dan ook heeeeeel benieuwd ! ( en bang....nog steeds ) :wacko:

Heel veel liefs, kus x

Sonny !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah jaaa dat zal wel !!

ik vraag mij af waar de rest van mijnen tekst gebleven is..... k had echt nog keiveel getypt en zie het niet staan !!! :145:

x

Weet je nog dat ik dat ook een keer bij jou had toen je net je consult had gehad? Jij hebt gewoon een spook pc of laptop hahaha.

En dank je voor je compliment!! Ik heb idd echt een droom bv qua herstel en operatie, had me het heel anders voorgesteld allemaal, en dan te bedenken dat ik zelfs de bv heb verzet omdat ik voor de eerste afspraak niet durfde.....was dus echt niet nodig! Ik weet ook niet hoe het kan hoor, misschien omdat ik al zoveel pijn heb meegemaakt in mn leven?? (zeer ernstig auto ongeluk, horror bevallingen, zware mishandeling) Misschien voel ik gewoon niet zo snel pijn??? Nou ja, wat het ook is, ik ben blij dat ik ook een keer geluk heb haha, ik heb dit echt ervaren als iets heel moois en als ze me morgen vertellen dat ik het allemaal over moet doen, dan doe ik dat met een grote lach op mn gezicht!!!

Wees alsjeblieft niet bang, je bent in goede handen en ik ben ervan overtuigd dat het je alles mee gaat vallen want er staat daar echt een topteam op je te wachten en voor je het je realiseert sta je buiten met een stel prachtboobs!!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je nog dat ik dat ook een keer bij jou had toen je net je consult had gehad? Jij hebt gewoon een spook pc of laptop hahaha.

En dank je voor je compliment!! Ik heb idd echt een droom bv qua herstel en operatie, had me het heel anders voorgesteld allemaal, en dan te bedenken dat ik zelfs de bv heb verzet omdat ik voor de eerste afspraak niet durfde.....was dus echt niet nodig! Ik weet ook niet hoe het kan hoor, misschien omdat ik al zoveel pijn heb meegemaakt in mn leven?? (zeer ernstig auto ongeluk, horror bevallingen, zware mishandeling) Misschien voel ik gewoon niet zo snel pijn??? Nou ja, wat het ook is, ik ben blij dat ik ook een keer geluk heb haha, ik heb dit echt ervaren als iets heel moois en als ze me morgen vertellen dat ik het allemaal over moet doen, dan doe ik dat met een grote lach op mn gezicht!!!

Wees alsjeblieft niet bang, je bent in goede handen en ik ben ervan overtuigd dat het je alles mee gaat vallen want er staat daar echt een topteam op je te wachten en voor je het je realiseert sta je buiten met een stel prachtboobs!!!!

:53:

Bedankt Daffietje !!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow bijna is het zover..... :43:

Spannend !!

Ben je al klaar met je voorbereidingen??

Hoi Mii

jaaa spannend hèèè

jaja alles is in orde alleen mijn strses heb ik niet onder controle...

zeg ...t' is nog een uur verlaat mijn operatie; ipv om 13u30 is t om 15 uur pas.....hoeeeee k denk dat ik doodga eer het zover is !!!!!

ik heb idd fout gelezen onder aan het forum stond: verjaren vandaag: moi ( 32 ).....hahahaha k had natuurlijk mijn brilleke ni op deze morgen om 5uur en heb Mii gelezen..... :wacko:

in elk geval t was goed bedoeld !!!

xxx

Sonny !

ga lekker in badje !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.