Ga naar inhoud

Carmen : 25 november 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Carmen,

Gefeliciteerd!! En super dat het allemaal zo goed gegaan is!

De eerste dagen gewoon paracetamol blijven slikken als je (spier)pijn hebt hoor, heb ik ook gedaan. bij mij werd het de 4e dag na de operatie een stuk minder.

Lekker rustig aan doen en laat je maar goed verzorgen!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@Hope, Mijn moeder heeft de beha vanmorgen gewassen, en tja het ruikt wel beter maar nog steeds een beetje raar haha. Volgens mij krijg je die geur er gewoon niet meer uit. Mijn moeder heeft erna wel een half uur de beha staan fohnen voor hem droog te krijgen haha.

Ik hoop dat bij mij ook bijtrekt maar daar heb ik vertrouwen is! Ben net gaan douche en vond ze nu al weer wat mooier. Denk dat ik nog ff gedult moeten hebben. Ben er trouwens wel blij meer hoor! Ik zal je de foto's sturen als ik ze op de pc hebt. Zou ik die van jou ook mogen zien?? Voel je wel niet verplicht he, alleen als je dat zelf wilt!

Ik heb wel bijna niet geslapen, pff die rug wordt er gek van. Ben jij in een andere houding gaan liggen omdat je er nu geen last van hebt? Heb je types laat ze me zeker horen :D

@Roline, Klinkt goed meid. Lijkt me een mooie maat wat je krijgt. Ik heb ik allebei de borsten 375cc gekregen via dualplane. Weet jij al wat je krijgt? Dual-plane of op de spier of helemaal achter de spier?? Heel slim van je om 2 beha te nemen! Ik heb echt spijt dat ik dat niet heb gedaan! Over mijn borsten ben ik tot nu toe te vreden maar gaat nog zo veranderen ook qua vorm. Nu zit nog heel veel volume aan de zijkanten omdat dat nog moet gaan zitten, dus ik denk dat ze nog groter gaan uitzien blijft even afwachten, maar zo heeft dr Laban mij dat verteld. Ben benieuwt was je preciese datum gaat worden! :1bouncingboobs:

@Anias, goed om te horen dat de pijn bij jou ook meevalt en dat je niet meer wazig ben van de narcose! Kan me voorstellen dat je schrikt als je op je buik wakker word. Voelde je op dat moment geen pijn? Zal je zeker de foto doorsturen als ik ze online heb! Laat even weten hoe je gesprek woensdag gaat! Jij ook sterkte he, maar komt vast goed!

@Me123, Thanks ik heb gelukkig bijna geen pijn meer. En ik laar me zeker in de watten leggen :blush:

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Carmen,

Tuurlijk mag je mijn foto's zien. Ik heb ze ook nog niet op de pc staan, maar zal binnenkort vast gebeuren. Ik laat het je dan weten.

Haha wat een gedoe he met die bh. M'n moeder heeft gisteren die rand die onder m'n oksel zit weggeknipt. Vanwege de stank, maar ook omdat ik waarschijnlijk kleine ontsteking onder m'n oksel heb. Precies op die plek waar de rand zat. Zal wel komen doordat alles afgeloten word en je veel zweet door dat ding. Hoop dat het snel wegtrekt.

Wilde straks een pak spinazie in de vriezer leggen, loop er naartoe, valt dat pak bijna uit m'n handen. Dus ik schrik en vang um op (zonder m'n armen echt naar voren te strekken). Deed ff zeer. Maar vanaf die tijd heb ik echt weer een heel strak gevoel in m'n borsten. Zou dat erg zijn denk je? Ben echt bang dat er nu iets verkeerd gaat ofzo! Maarja zoiets kan toch een keer gebeuren denk ik dan...

Hoe is het verder met je?

Mooi dat je al tevreden bent over het resultaat. Zit idd nog veel aan de zijkant he, heb ik ook, maar wordt tot nu toe met de dag mooier.

Ben heel benieuwd naar je foto's. Ik zie ze vanzelf dan wel een keer verschijnen.

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hope,

Leuk ik zal de foto's ook proberen deze week over te zetten!

Een onsteking. wat vervelend zeg. Doet het veel pijn? Wat je allemaal niet krijgt van die beha haha!

Wat rot van dat opvangen. Maar ik denk niet dat dat heel veel kwaad kan. Is toch maar een keer gebeurd dus denk dat je je er niet te druk over moet maken. Misschien kan je de kliniek even bellen als morgen dat strakke gevoel niet weg is?

Weet jij trouwens vanaf wanneer je weer op je zij mag gaan liggen? Ik ben dat vergeten te vragen. Alles gaat heel goed alleen dat op mijn rug liggen gaat me niet zo goed af. Wanneer ga jij eigenlijk weer werken??

Hou je op de hoogte over de foto's!

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Hope,

Ik hoop inderdaad dat je bij mij ook niet zoveel verschil meer ziet straks tussen beide borsten. Er zit bij mij nu ook ongeveer 1 cupmaat verschil tussen.

Ik las dat je nu een ontsteking hebt onder je oksel?

Dat is balen, kun je daar niks voor krijgen?

Als je trouwens bang bent dat er iets is, zou ik gewoon bellen hoor als ik jou was. Misschien kunnen ze je gerust stellen.

Wat een rot bh zeg, ik heb nu al een hekel aan dat ding! <_<

Gaat verder wel alles goed?

Ik ga morgen bellen voor een afspraak, ik laat het weten!

Heey Carmen,

Ik krijg ook dual-plane. Ben jij nu wel tevreden met de grote? Ik blijf maar twijfelen, omdat ik vaak lees dat de grote na de ingreep toch tegenvalt...

Had jij dat ook, of vindt jij ze nu groot zat?

Ik ga morgen bellen om een afspraak te maken in januari, ben erg benieuwd!

Ik zorg in elk geval dat ik 2 van die geweldige bh's krijg.

Heb jij verder weinig klachten nu?

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roline,

Ik ben wel tevreden met de grote van mijn borsten, vind ze absoluut niet te groot. Dokter Laban gaf mij destijds 3 keuze 350 cc, 375 cc of 400 cc. Ik heb toen voor de middenweg gekozen. Alleen heb ik nu zoiets 400 cc had ook wel gekunt. Maar goed is ben heel erg tevreden hoor! En wat de dr Laban je aanraad past waarschijnelijk ook bij je hij kijkt naar je lichaams bouw en dan geeft hij je een advies. Ik vind het nog altijd een goede keuze qua grote. Ik kom nu ook op een grote c of d uit. Dat is nog even afwachten.

De pijn valt echt reuze mee. Heb de eerste 2 a 3 dagen last gehad van erge spierpijn maar dat is niet echt pijn vind ik. Nu bijna nergens last van voelt alleen wat strak. Het is natuulijk bij iedereen anders maar mij is het 100% meegevallen!

Nou laat maar horen wanneer de grote dag is! En voor dat je het weet heb je die mooie beha aan ;)

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Carmen,

Hopelijk kan je binnenkort op je zij gaan slapen, dat scheelt :) Ik heb ook moeite met het rugslapen hoor, wat een rugpijn krijg je daar van he.

Ik ben blij voor je dat je tevreden bent met je nieuwe :1boobs: , maar hoe weet je welke maat je nu hebt? Heb je bh's of heb je gemeten met meetlint oid? Ik ben ook benieuwd wat ik nu heb, ik ben nog steeds geschrokken van de grootte en hoop dat de pc morgen zegt dat het nog krimpt haha. Het verandert toch je hele lichaamsbouw zeg maar. Moet jij niet wennen daaraan? Welke maat had je voor je bv eigenlijk?

Nou, ik wens je een goede nachtrust toe!! Ik heb 's nachts naast me allemaal handdoeken opgerold neergelegd, zodat ik niet weer omdraai per ongeluk :wacko: haha

liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anias,

Ja he echt vervelend die rugpijn! Ik weet niet welke maat ik nu heb hoor. Ik ga eigenlijk gewoon op de pc af. Die zei dat ik naar de borstvergroting ene grote c of een d zou krijgen. Wat het nou precies is weet ik niet en veranderd zowiezo nog. Ik zou je maar niet te druk maken hoor. Heb je foto bekeken maar volgens mij zijn je borsten nog wat gezwollen denk dat ze echt wel kleiner gaan worden. Maar ik ben natuurlijk geen pc dus maar eens kijken wat je arts zegt. Komt goed hoor die van mij vind ik nu echt ook niet helemaal goed. En ik vind die van jou zeker niet te groot hoor! Ik had voorheen trouwen 80A. Niet veel dus haha.

Wel goed idee van die handoekjes haha.

Wat vind je man ervan?

Slaaplekker!!

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carmen en Hope,

nou ik heb mijn datum hoor, het is 10 januari geworden.

Ik ben blij dat ik nu weet wanneer het gaat gebeuren, dan kan ik tenminste gaan aftellen.

Ik vind het wel enorm spannend en ik hoop dat het gaat worden wat ik ervan hoop.

Carmen, heb jij op het laatste moment nog besloten hoeveel CC je wilde?

Groetjes Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roline,

Gefeliciteerd! Dat is nog maar ff. Komt vast allemaal goed.

Ik had in mijn hoofd toen ik er naar toe ging van ik neem 350cc maar toen ik er eenmaal was heb ik tegen dr Laban gezegt doe toch maar 375cc en ben ik achteraf echt blij mee!

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roline,

Gefeliciteerd met je datum! Spannund!!! ;)

Voor je het weet is het zover.

Je twijfelt nog wat over de maat las ik? Dat had ik ook en ben gewoon, voor alle zekerheid, terug gegaan om nog eens te passen. Heeft me goed gedaan, want was daarna 100% zeker van mijn keuze. Misschien een ideetje?

Verder gaat het mij wel goed hoor. Dat strakke gevoel van het opvangen, is weer weg. Denk dat mijn spieren erg "geschrokken" waren... ;)

Moet morgen m'n hechtingen laten verwijderen, dus zal het nog eens navragen.

Die ontsteking was maar klein hoor en is volgens mij al weer zo goed als verdwenen. Had er ook geen last van, merkte het pas toen m'n moeder me onder mijn oksel aan het wassen was. Deed zeer. Daarna ff gekeken en was wat dikker, beetje rood en gevoelig als ik er overheen ging. Schoot al weer in de stres haha, maar gelukkig nu dus geen last meer van.

Die bh valt verder wel mee hoor! ;) Vind um fijn om aan te hebben. Lekker stevig gevoel! En heb nu een stuk onder de oksels weggeknipt en gaat prima zo.

Komt een spannende tijd voor je aan, maar komt allemaal goed! Je weet waar je het voor doet en daar moet je aan blijven denken!

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carmen,

Ja, nog maar een kleine 6 weken! Ik heb er enorm zin in!

Kun jij trouwens alweer op je zij liggen?

He Hope,

Ja leuk he, het schiet al aardig op.

Ik denk dat ik er gewoon van uitga dat dokter Laban mij een goede maat heeft geadviseerd, maar ik ga wel voor de operatie zeggen dat ik liever iets meer wil als als iets minder. ^_^

Ik kan echt niet wachten tot het zover is!

Gelukkig is december altijd snel voorbij met al die feestdagen.

Fijn dat het allemaal goed gaat nu bij jou.

En dat die bh blijkbaar toch nog comfortabel kan zijn!

Ik blijf met jullie meelezen, omdat ik het leuk vind om te lezen hoe snel jullie herstellen en hoe jullie het resultaat vinden naarmate de tijd verstrijkt.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Carmen,

Misschien heb je het al gelezen, maar dat ontstekinkje is al bijna weer weg. En ook verder niet echt veel last van gehad, maar was ff btje stress. Had al weer van allerlei scenario's in m'n hoofd gehaald! ;)

Ook voelen de spieren al weer "normaal".

Ik moet morgen de hechtingen later verwijderen en zal eens vragen wanneer je weer op je zij mag slapen. Ik hoorde al van een ander op dit forum dat ze na 2 weken op haar zij mocht slapen. Weet niet of ik dat al durf hoor! Ik leg nu een kussen onder m'n benen om de druk op m'n rug een beetje op te vangen. Wat ik ook wel eens doe is de benen ff schuin leggen. Is toch weer btje andere houding en ook wel ff lekker in de rug.

Hoe is het vandaag met jou?

Al weer een stukkie beter?

Ben trouwens blij dat ik het in deze periode heb laten doen.

Moest vandaag ff weg, maar die kou is niet te harde! Dan is het toch veel leuker om gezellig binnen, bij de kachel te zitten... hihi! ;)

In januari begin ik weer met werken. Heb gewoon die 6 weken lekker voor mezelf genomen om te herstellen.

En jij? Als ik me goed herinner had je op dit moment geen werk of school toch? Al wel weer wat van plan?

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

Die 6 weken zijn vast zo voorbij. Geniet in iedergeval van het beddraaien want dat mis ik toch wel heel erg! Op mijn zij durf ik nog niet te liggen, dus nog steeds op de rug!

Hey Hope,

Hoe is het gegaan met je hectingen?? Doet dat eigenlijk pijn en waren je borsten verder in orde? Wel fijn dat je onsteking weg is. Niet leuk omdat er ook nog bij te hebben!

Met mijn boobs gaat het goed. Ben van de pijnstilling af. Heb alleen gister buikgriep gehad dus dat kan 2 kanten eruit :S Heel verveldend maar het is vandaag weer een stuk beter. Was gister trouwens wel heel blij met mijn beha haha. Geeft toch wel heel veel steun als je moet overgeven!

En wat je zegt is inderdaad nu wel fijn om lekker binnen te zitten. Kijk wel regelmatig in de tuin naar de sneeuw vind het toch wel mooi!

Dat is wel super, was dat geen probleem om 6 weken vrij te krijgen? Ik ben net klaar met mijn opleiding en druk opzoek naar een baan. Maar het is erg moeilijk omdat ik nog geen ervaring heb. Maar goed blijven proberen!

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carmen,

waarschijnlijk heb je gelijk en zijn die 6 weken zo voorbij, maar voor mij lijkt het nog een eeuwigheid te duren. Ik denk en droom alleen nog maar over mijn nieuwe borsten! :1big_boobs:

Ik slaap inderdaad ook altijd op mijn zij, dus dat zal ik wel gaan missen.

Draai jij nooit automatisch toch op je zij in je slaap?

Ik las dat je ziek bent geweest. :98: Ben je nu alweer opgeknapt?

Beterschap in ieder geval...

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

Ja dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik had naar mijn consult bij Laban 2 weken erna al een afspraak maar toch duurde die 2 weken al lang. Dus 6 weken zal wel een eeuwigheid voor je duren. Ik zag trouwens in je eigen topic dat je een kindje hebt. Heb je hulp geregelt voor de dagen erna? Of heeft je vriend ook vrij?

Ik heb tot nu toe nog niet in mijn slaap op mijn zij gedraait gelukkig. Maar kijk er wel naar uit dat ik dat weer mag en kan!

Het gaat inmiddels weer een stuk beter. Maar was gister wel even beroerd. Het overgeven gaf gelukkig wel geen extra pijn aan mijn borsten.

Ik ga denk ik vandaag wel foto's even over zetten van mijn boobs. Heb wel niet veel van voor en van na maar eentje, maar goed heb me voorgenomen vanaf nu elke dag een te maken. Mocht je ze willen zien laat het me dan maar weten stuur ik ze in een pb, wil ze toch niet in de gallery zetten.

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hope,

Hoe is het gegaan met je hectingen?? Doet dat eigenlijk pijn en waren je borsten verder in orde? Wel fijn dat je onsteking weg is. Niet leuk omdat er ook nog bij te hebben!

Met mijn boobs gaat het goed. Ben van de pijnstilling af. Heb alleen gister buikgriep gehad dus dat kan 2 kanten eruit :S Heel verveldend maar het is vandaag weer een stuk beter. Was gister trouwens wel heel blij met mijn beha haha. Geeft toch wel heel veel steun als je moet overgeven!

En wat je zegt is inderdaad nu wel fijn om lekker binnen te zitten. Kijk wel regelmatig in de tuin naar de sneeuw vind het toch wel mooi!

Dat is wel super, was dat geen probleem om 6 weken vrij te krijgen? Ik ben net klaar met mijn opleiding en druk opzoek naar een baan. Maar het is erg moeilijk omdat ik nog geen ervaring heb. Maar goed blijven proberen!

Liefs Carmen

Heey Carmen,

Gisteren is het goed gegaan met de hechtingen. Het enigste wat ze doen zijn 2 knoopjes aan de uiteinden van beide littekens los knippen. Tis ff een vervelend gevoel. Ze moest bij mij de knopjes iets omhoog trekken met pincet om er goed onder te komen en dat voel je wel. Daarna nog even wat korstjes verwijderd en toen was ik al weer klaar. Ik denk dat ik in totaal nog geen 10 minuten daar bezig ben geweest!

De littekens zijn nu voor 4 dagen nog afgeplakt. Daarna mag ik de plakkers er af halen en beginnen met smeren van de zalf die we mee hebben gekregen. Mag ook vanaf nu zonder BH slapen, maar daar begin ik morgen pas mee, omdat het vandaag pas 2 weken geleden is. Ook mag ik proberen om op mijn zij te slapen, maar lukt niet helemaal haha. Voelt allemaal nog wat hard en strak. Durf ook nog niet echt ver te draaien hoor! ;)

Wat vervelend dat je juist nu een buikgriep krijgt! Haha dat kan er idd aan beide kanten uitkomen! ;) Overgeven voel je verder niks van he?! Had dat de eerste 2 dagen, van de narcose, maar doet verder geen pijn ofzo. Wel heel vervelend voor je! Maar nu gaat het al weer wat beter dus?

Die 6 weken heb ik niet allemaal gekregen hoor. Kreeg er na heel veel moeite 1,5 doorbetaald en de rest moest van mijn eigen gespaarde vakantiedagen af! :(

Maarja ben al blij dat ik tenminste nog iets heb gekregen!

Wat heb je voor een opleiding gedaan als ik vragen mag? Werk vinden gaat idd niet makkelijk in deze tijd.

Wens je daar iig alvast succes mee!

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carmen,

oh, jij kon lekker snel dan zeg na je consult!

Maar goed, met al die feestdagen ertussen vliegt de tijd waarschijnlijk. :60:

Ik heb inderdaad een dochter van 7,5 maand.

Die moet ik dus nog veel tillen inderdaad.

Maar mijn man heeft 2 weken vrij genomen speciaal voor mij. Lief he!

Verder heb ik hulptroepen ingeschakeld zoals mijn moeder, mijn schoonmoeder en mijn zusje.

Dus dat zit wel goed.

Ik heb daardoor wel getwijfeld of ik niet beter kon wachten tot ze kan lopen, maar ja, als je eenmaal de knoop doorgehakt hebt dat je een borstvergroting laat doen, heb je het liever vandaag als morgen...

Dus toch maar zo snel mogelijk.

Gelukkig zijn er veel lieve mensen om me heen waar ik op kan rekenen. ^_^

Fijn dat je weer aardig opgeknapt bent. Ik vind overgeven altijd zo erg! Maar gelukkig kreeg je niet extra pijn erdoor.

Ik wil je foto's wel graag zien, want ik ben natuurlijk wel nieuwschierig hoe het bij jou is geworden, maar als je ze voor jezelf wilt houden snap ik dat ook hoor.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Carmen,

Ik lees nu pas weer je topic.. alweer te lang gelden!

Alles goed gegaan met de bv?

Uiteindelijk 375 cc geworden.. bij mij inderdaad 400 cc.

Vind het wel heel eng hoor.. ik mag morgen! :)

Ben je blij met het resultaat?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames, sorry voor de late reactie maar ben er niet meer aan toe gekomen!!

@ Ik heb inmiddels ook mijn hectingen laten verwijderen en heb gelukkig niks gevoeld! Zag er voor de rest goed uit allemaal gelukkig. Ik slaap nu ook sinds 4 dagen op mijn zij!!! Echt heerlijk!! Eerste nacht deed het wel een beetje zeer maar begint steeds meer te wennen. Ik hou wel mijn beha 's nachts aan, geeft me toch een veiliger gevoel! Slaap jij wel zonder beha?

Kreeg erna ook geen pleisters meer op mijn littekenen, mocht meteen beginnen met smeren. Maar jezus die cream stinkt haha vind je niet?

Voor de rest mag ook wel lekker zelf mijn haren wassen enz dus gaat echt steeds beter. Hoe is het nu met jou? Zal ook wel steeds beter gaan he??

Wel jammer dat je maar 1,5 week heb vrijgekregen maar goed nu heb je wel lekker 6 weken voor jezelf! Ik heb mijn opleiding directie secretaresse paar maanden geleden afgerond maar nog geen succes gehad met het vinden van een baan. Maar geduld en het kwam nu eigenlijk wel goed uit.

@Roline

Ik kon inderdaad lekker snel terecht naar mijn consult, was ik ook erg blij mee! Maar nog maar ff en dan ben jij aan de beurt! Heb je al een beetje zenuwen?? Super lief van je dat je vriend 2 weken vrij heeft genomen. Lijkt me ook erg handig vooral met een kleintje van 7,5 maand. Mijn vriend zijn verlofdagen waren helaas allemaal op omdat we een maand een rondreis hebben gemaakt in september, maar gelukkig hebben mijn ouders en zus erg geholpen met alles! Maar zo te zien heb je genoeg hulp! Hoeveel weegt je dochtertje want ik dacht dat je voorzichtig tot 10 kilo mag tillen.

@Taillies

Je bent inmiddels al geholpen dus GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BOOBS! Hoe is het gegaan?? Hoop dat je niet te veel pijn hebt? Met mijn bv is alles heel erg goed gegaan is inderdaad 375 cc geworden. Ben erg blij en ze worden met de dag mooier. Ookal moet zeggen heb toch een beetje spijt dat ik geen 400 cc erin heb laten zetten. Vind de maat wel goed hoor en ben erg tevreden maar went zo snel haha. Succes met je herstel, laat je maar lekker verwennen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carmen!

Leuk weer wat van je te horen, ik was al benieuwd hoe het met je gaat.

Maar het gaat goed begrijp ik.

Heerlijk dat je weer op je zij kunt slapen, dat lijkt mij dus ook niks dat ik op mn rug moet slapen.

Ben je blij met het resultaat?

En weet je al welke cupmaat je nu hebt?

Ik ben inmiddels ook al aardig zenuwachtig aan het worden. Ben zo benieuwd!

Mijn dochtertje zit nu inmiddels wel rond die 10 kilo, dus ik durf het echt niet aan om haar volgende maand te tillen, want dan is ze natuurlijk weer iets zwaarder.

In ieder geval de eerste periode doe ik het rustig aan, en ik heb inderdaad genoeg hulp, dus dat moet lukken.

Ik las ook dat je spijt hebt dat je geen 400cc hebt genomen, hoezo? Valt het toch tegen?

Ik ga ook gelijk weer twijfelen of er niet meer in moet. Ik lees zo vaak dat meiden achteraf toch meer hadden gewild.

Maar goed, succes verder met herstellen meid!

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Carmen,

Zat me ook al af te vragen hoe het met je ging. Was zo stil aan die kant haha!

Maar fijn dat het goed gaat en dat alles er goed uit ziet!

Ben je nog steeds tevreden met het resultaat?

Ik slaap vanaf week 2 gewoon zonder bh. Was in het begin ff wennen, maar gaat steeds beter. Kan alleen nog niet echt op m'n zij slapen. Niet dat het echt zeer doet, maar ligt gewoon niet lekker. Zit wat in de weg haha! ;)

Heb ook dat mijn huid, vooral aan de zijkant, heel gevoelig is. Volgens mij komt het door die naad die over de bh loopt. Als ik de bh aan heb, heb ik er niet zo'n last van, maar als ie uit is en er schuurt wat langs op... Niet fijn!!! :84:

Verder gaat tot nu toe wel goed. Merk wel dak nog snel moe ben... Maar dat zal hopelijk nog wel weer beter worden.

Tis voor jou nu bijna 3 weken geleden he? Ben je al bezig met solliciteren of iets, of nog niet aan begonnen? Komt nu wel lekker uit jah dat je zonder werk/school zit! Kun je op je eigen gemakkie helemaal herstellen!

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

Ik ben heel blij met resultaat hoor, word steeds mooier! Ik had een beugelbeha liggen en die heeft maat 85c en die paste goed. Heb vorige week een sportbeha gekocht en daar heb ik een 80e in haha. Moet ik wel zeggen dat deze beha klein valt, dat zei de verkoopster ook al. Was wel toelvallig want de verkoopster had 6 weken terug ook een borstvergroting laten doen dat was wel leuk. Maar ik schat zelf een grote c of d. Maar ga morgen even de stad in ga paar beha's passen.

Dat is wel begrijpelijk dat je nu al zenuawachtig bent. Maar het is mij zo meegevallen, zou het zo weer overdoen. Achteraf denk ik waar heb je je zo druk over gemaakt!

Dan zou ik haar inderdaad maar niet optillen. Zou vervelend zijn als je iets aan overhoud door te zwaar te tillen. Maar gelukkig heb je je genoeg hulp!

Nou spijt is een groot woord. Ik ben er echt heel blij mee! Maar denk gewoon ach die 25 cc extra had ook wel gekunt. Maar valt absoluut niet tegen hoor!

Heb je trouwens al je formulieren van de Bergman kliniek gekregen?? Hele lijst he?

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hope,

Ja inderdaad was er even niet aan toegekomen om hier te bloggen, maar ben er weer ;) Ben tevreden hoor vooral mijn linkerborst begint echt mooi te worden, alleen de rechter ligt echt achter. Heb ik veel mee bolling aan de zijkant. Heb jij dat ook? En de bolling aan de binnenkant van mijn borsten gaat traag. Zou dit normaal zijn?? Denk dat ik geduld moet hebben. Maar voor de rest qua grote enz ben ik blij!

Ik heb het nog niet geprobeerd zonder beha te slapen, voel me zo onveilig zonder beha. Op de zij slapen gaat wel goed, echt zo heerlijk. Wel vervelelend dat je zijkanten zo gevoelig zijn. Ik heb dat aan de rechterborst die is wel gevoelig aan de zijkant maar de linker totaal niet. Denk je dat dat bij jou echt door de naad van de beha komt?? Heb ik bij mezelf eigenlijk nog niet zo op gelet. Trouwens last net een topic van je. Wat een eng verhaal met dat vocht wat uit je litteken kwam. Hoe is het daar nou mee? Hoop goed.

Heb wel een aantal solicitatie lopen maar nog niet echt iets op gehoord, dus ben benieuwt.

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carmen,

Gelukkig ben je toch blij met het resultaat.

Zal wel leuk zijn om allerlei mooie bh's te gaan passen! Het zit nu waarschijnlijk allemaal veel mooier als eerst.

Fijn om te horen dat het jou allemaal is meegevallen, dat geeft mij weer goede moed!

Ik probeer me ook niet druk te maken, maar ja, onbewust doe je dat toch.

Ik heb vorige week mijn papieren ontvangen en ik heb ook de aanbetaling al gedaan, dus alles staat nu echt vast. :D

Inderdaad heel veel ja, vooral al die formulieren die je moest invullen.

Ik heb ook m'n waslijst aan medicijnen afgegeven bij de apotheek, die gaan dat nu voor me bestellen, dus dan heb ik die volgende week ook binnen.

Ik zie dat je ook druk aan het solliciteren bent, succes daarmee, hopelijk vind je gauw een leuke baan! :)

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.