Ga naar inhoud

Kittty : 25 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Saraaa96

ja het voelt wel beter zo zonder verband. Vrijer :D

het is idd wel ff wennen om daar ineens borsten te zien hangen. Op zich ben ik al redelijk tevreden. Ik weet ook dat ze nog hoog zitten maar dat komt allemaal wel goed.

Heb jij nog pijn? Mijn rechterborst spier voel ik wel met momenten echt goed zitten. Het doet geen pijn maar is wel lastig. Achja het hoort erbij zeker! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie
23 minuten geleden zei Kittty:

@Saraaa96

ja het voelt wel beter zo zonder verband. Vrijer :D

het is idd wel ff wennen om daar ineens borsten te zien hangen. Op zich ben ik al redelijk tevreden. Ik weet ook dat ze nog hoog zitten maar dat komt allemaal wel goed.

Heb jij nog pijn? Mijn rechterborst spier voel ik wel met momenten echt goed zitten. Het doet geen pijn maar is wel lastig. Achja het hoort erbij zeker! 

Met bepaalde bewegingen voel ik het idd nog wel, en een beetje een druk erop. Niet echt pijn meer ofzo maar voel het wel. Mijn linkerborst is gevoelloos, hoop dat dit nog bijtrekt, heb jij wel nog gevoel in beide borsten? Zodra ik de sportbh uitdoe lijkt het ook alsof ze eraf gaan vallen ofzo echt een apart gevoel moet der echt aan wennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Saraaa96:

Met bepaalde bewegingen voel ik het idd nog wel, en een beetje een druk erop. Niet echt pijn meer ofzo maar voel het wel. Mijn linkerborst is gevoelloos, hoop dat dit nog bijtrekt, heb jij wel nog gevoel in beide borsten? Zodra ik de sportbh uitdoe lijkt het ook alsof ze eraf gaan vallen ofzo echt een apart gevoel moet der echt aan wennen!

Het is idd wel ff wennen, naakt zonder steun. Bij mij is het niet gevoelloos. Ik heb in beide borsten evenveel gevoel. Maar zoals ik al heb gelezen op het forum zal het wel bijtrekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.