Ga naar inhoud

kim207 : 7 januari 2011 : Dr. Lemmens : Klina Brasschaat


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ja mijn vriend neemt verlof om de winkel over te pakken, dus ik zit dan nog thuis alleen mat de kleinste.. Hopelijk doen ze het dan voor de spier, dan is de pijn het minst en hopelijk het effect het mooist! Wat zou de reden zijn als de dokter zegt dat het voor de spier het beste is?? te los vel ofwa?? Oooh ik vind dit al net zo spannend en leuk dan toen ik op de zwschapforum zat :5:

Waarom laat jij dual plane uitvoeren?? en is dit ook op aanraden van de pc..

Groetekes aan iedereen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

*** Hoi Kim,

Ikzelf heb geen ervaring met Dr. Lemmens. Ik heb me laten opereren bij Dr. Vanoorbeek, die zit met zijn privekliniek net voor de Klina, ook aan de Augustuslei (zie www.kliniplast.be), alleen hij opereert in het Augustinus in Wilrijk. Ik heb echt een superervaring met deze pc, ik heb een buikwandcorrectie en borstlift gehad, je kunt mijn foto in de galerij zien onder het kopje borstlift.

Op, onder of tussen de spier zal je arts zien wat het beste bij je past. Voor boven de spier moet je 3 cm. huid kunnen pakken (ze meten dat met een speciaal instrumentje), anders krijg je een onnatuurlijk effect omdat je de randen van de protheses gaat zien. Bij mij was het te weinig vandaar dat het onder de spier moest (tussen doet mijn pc niet). Veel succes met heel de verdere toeloop naar je bv, het is ook allemaal wel spannend he :)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk doen ze het dan voor de spier, dan is de pijn het minst en hopelijk het effect het mooist! Wat zou de reden zijn als de dokter zegt dat het voor de spier het beste is?? te los vel ofwa??

Meestal is de reden dat je genoeg eigen weefsel hebt zodat je geen schrik moet hebben dat je randen gaat zien! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dan kan dat bij mij wel eens bedriegelijk uitkomen.. Ik zit namelijk met nog 10 zwschapkilo's teveel!! Waaronder natuurlijk ook aan mijn borsten! Nu ben ik opt moment wel extreem aant lijnen en hoop er nog wat kilo's af te krijgen tegen volgende week :9: Maar stel u voor dat ik nu wel genoeg weefstel heb maar naarmate ik afval heel weinig weefsel overhou en dan met zo een lelijke :1boobs: rondloop! :16: Mag er ni aan denken! Miss is het uitgerokke weefsel al wel genoeg! We zullen wel zien zeker :mellow:

:48: dada

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim

ja dual plane is tussen de spier plaatsing,de prothesen dus :rolleyes:

en ik heb nu voor de spier,ja dat moet wel mogelijk zijn,dat word bepaald aan de hand van je huid een weefsel.

zou even afwachten wat je arts adviseerd,maar als je echt zeker wilt weten dat er geen randen zichtbaar worden,zou ik echt een 2de consult plannen nog,want 2 verschillende artsen ,2verschillende gedachten en adviezen :)

maar als je een 2de niet ziet zitten,om verwarring te voorkomen,dan echt je arts vertrouwen.

komt wel goed...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

wat spannend, je mag over 3 dagen al op consult!

Heb je nog gevraagd naar een pas sessie op het eerste consult?

Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren en wat de PC zegt.

Fijne avond nog

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, hier ben ik nog eens :1:

Allee ik wou al vroeger komen tetteren maar kon er god*******me 3 dagen niet op!! :mad:

Sloeg al helemaal in paniek dat de site niet meer bestond e.d maar oef :D hij is er nog!! en hoe.. al helemaal in de kerstsfeer.. bij jullie ook??

Enfin vandaag is het zover.. mijn 1ste consult :5: moet er om 18.30u zijn! Ben eens benieuwd of hij gaat kijken naar mijn kleine ukkepukke of dat hij mij alleen maar wat uitleg gaat geven over de soorten, waar en hoe!! Ik wil ineens een datum vastleggen en zo rap mogelijk :4:

Wat ik al heb kunnen lezen over hem is dat hij pas bij een 2de consult naar uw borsten kijkt en pasmodellekes tevoorschijn haalt!?? Iemand ervaring en of zijn er nog pc die dat doen?? Je wil toch weten wat de pc erover denkt en wat hij u zou aanraden hé! Allee ik zen me al druk aant maken voor niks miss :19:

Hoop snel op wat reacties en steun :1:

dada lievekes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat je even in de stress raakte dat se site niet meer bestond, er waren er meer die er niet meer op konden. Maar nu ben je terug en is het ineens een wintersite geworden, ook leuk!!!!

Spannend hoor vanavond!!!

Ik ken je pc niet dus ik weet niet hoe hij te werk gaat maar het kan idd zijn dat hij nu nog niet zoveel doet.....al lijkt het me ook voor een pc handiger als alles in 1x gebeurt dus dat je niet hoeft terug te komen....en voor jou natuurlijk ook, je bent toch benieuwd!

Bij mijn kliniek kreeg ik helemaal geen passessies of iets. Wist ook niet welk soort protheses ik zou krijgen, hoeveel cc en hoe ze geplaatst zouden worden tot net voor de operatie. Dit is hoe de kliniek werkt waar ik me aanvankelijk had opgegeven voor de operatie. Die kliniek heeft mij trouwens niet geopereerd hoor want de pc begon zijn eigen kliniek dus ik ben met hem meegegaan en nu gaat alles anders bij hem en krijg je wel een gewoon consult en hoor je van alles van te voren al ipv net voor de operatie. Wel terecht natuurlijk!!!!

Als je niet kan wachten tot vanavond op antwoord op je vragen dan kan je ook even bellen en vragen wat de bedoeling is, dan weet je het alvast!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgend dames :D

Sorry dat ik niets meer ben komen zeggen maar ben nog na de consult iets gaan drinken om te vieren dat ik 7 januari een bv krijg :5::43::01: :1big :1bouncingboobs:_ boobs: :1boobs:

Jaja heb ineens een afspraak gemaakt en gepast!! Het zijn ruwe ronde prothese die bij mij voor de spier worden geplaatst met een sneetje onder de borst en nu komt het... het gaat 400 cc zijn :5::5: hoop dat dit voldoende gaat zijn voor een grote c kleine d??

Ooooh ben zo gelukkig!! Het was een zeer vlot gesprek en heb hem dan ook gelijk verteld dat er over hem op de forums niks te bespeuren valt!!! Hij moest er wel om lachen :7:

Tot hier ff snel een gelukkig berichtje :D

dag lievekes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooooo!!!!

Ik kon er net ook niet opkomen maar nu gelukkig wel weer!!

Gefeliciteerd met je datum!!!!! Ben heel blij voor je, weet natuurlijk precies hoe je je voelt!!!! :43: :43: :43:

400 cc voor de spier, dat gaat je zeker een hele mooie cup opleveren!!!!

Nou meid, geniet van het aftellen, door alle feestdagen zal het veel sneller gaan dan je denkt!!

Ik ga je topic zeker volgen!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) ben blij met de reacties :43:

Nu wil ik ook zo een banner met de datum en vindt nergens hoe het moet!! heb waarschijnlijk weer heel weinig geduld!!

Ahja nog een vraagje vermits ik zelfstandig ben en wil weten wanneer ik terug uit te voeten kan!! Voor de spier is naart schijnt minder pijnlijk.. Wie heeft daar ervaring mee? pijn gehad of praktisch niks? wat wel kunnen doen en wat niet? Heb nu wel 2 keizersnedes gehad en kan dus wel een pijntje verdragen ;)

Alvast merci voor de reacties op dit verslaaaaaaaaavend forumke :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meissie..

Je kan dit vinden op www.tickerfactory.com

en dan op event klikken dan kun je zo je datum en alles ingeven

ik heb mijne daar gemaakt..

Ik heb ze achter de spier en ik heb een week echt goed pijn gehad...

daarna ging het steeds beter, na 10 dagen ofzo lag ik ook weer op mijn zij..

werd gek van het rugslapen...

je mag best veel dingen niet haha, niet zwaar tillen, niet stofzuigen, niet strijken..

niet je armen boven je hoofd enz enz..

je moet je boobs ontlasten en zo min mogelijk je spieren gebruiken...

lastig af en toe hoor ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo is daar iemand???? :unsure:

Wacht al sinds vanmorgen op een responsje :(

Niet dat ik alle aandacht wil maar zou graag mijn blijdschap, euforie :D willen delen!

liefs x

Hey Kim,

Hihi, je bent nu al zo ongeduldig! Dat zal nog wat geven straks na je operatie, hahaha :4:

Gefeliciteerd met je datum! :64: Zal je titel zo eens aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen!

400cc voor de spier zal je zeker een mooie maat opleveren! Wat je vraag over de pijn betreft, heb ze ook voor de spier gehad en echt pijn heb ik niet gehad, meer een heel stijf gevoel gedurende een dag of 3, moeilijk alleen recht kunnen komen enz... maar voor de rest allemaal heel goed meegevallen. Je moet dan wel oppassen dat je nog niet meteen te veel gaat doen, want ook al kun je best al veel, je mag het nog niet, zoals zwaar tillen, rekken enz.

Zo'n aftelticker kun je maken op verschillende websites:

7910, Free Event tickers, Forumticker.nl, Tickerfactory.com, Daisypath.com. Keuze genoeg dus, succes ermee!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:59: Wat snel al, SUPER! :35:

Dus je laat het bij Dr. lemmens doen? Ik denk een hele goede keuze!

Wauw en met 400 cc, dat gaat wat moois worden.

Ik ga je zeker volgen! Ik hoop dat ik mijn centjes gauw bij elkaar heb, ik wil ooooook :46:

Veel plezier met aftellen!

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallooooooooow dames :)

Tis in de sjakosch mijnen banner :D allee het aftellen kan beginnen!!

@sim: Ja dokter Lemmens zal mij onder handen nemen :) Is idd een aangename man om mee te spreken.. Omdat ik al direct had besloten het bij hem te laten doen zijn we al beginnen passen en dus op het resultaat 400 cc uitgekomen?? Nu ben ik weer bang dat da teveel gaat zijn?? wat zijn jullie meningen daarover?? Ben 1m74.. weeg nu opt moment nog 73 kilo maar probeer tegen de operatie terug 64 kilo te wegen..

Moet je nog lang sparen Sima?? Want hij is nu ook ni van de goeikoopste hé.. Ik hoop dat je snel je centjes bijeen hebt.. Ik zou geld vragen voor de feestdagen hoor :P

Eefje merci om me te helpen verhuizen e.d :D

tot strakjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kim,

Ik denk dat Dr. lemmens goed weet wat bij je lichaam past. Als het teveel zou zijn zou hij dat wel aangegeven hebben, denk je niet?

Ja ik moet nog even wachten. Ik hoop het bedrag rond Maart bij elkaar te hebben. Misschien wordt de kerstboom wel omgetoverd tot geldboom. Dat zou mooi zijn :64:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buuf! ;)

Lees dat je een winkel hebt? Welke als ik vragen mag? Misschien shop ik er wel eens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.