Ga naar inhoud

Kim79 : 2 november 2017 : Dr. Peters : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hi ladies! Ik zal me even voorstellen, ik ben Kim, moeder van een meisje van 8, ben 16 jaar geleden geopereerd aan een borstvergroting met 215 cc op de spier, druppelvormig. Ik was heel tenger (maat 32/34) en kon er daardoor echt niet niet meer in hebben. Mijn implantaten zijn nu aan vervanging toe en ik heb inmiddels maat 38 (bij 1.78 m) dus wil ook wel wat meer cc's en graag ronde implantaten. 

Ik hoor veel goede verhalen over dr. Fresow van Faceland, maar ik kom heel weinig foto's van zijn resultaten tegen. Zouden de meisjes die door hen geholpen zijn, mij wat foto's willen laten zien? Graag met aantal cc's op/onder de spier etc. En wat was jullie voor situatie? Ik ben heel benieuwd, dank jullie wel alvast! Mag uiteraard ook in pb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kim79:

Hi ladies! Ik zal me even voorstellen, ik ben Kim, moeder van een meisje van 8, ben 16 jaar geleden geopereerd aan een borstvergroting met 215 cc op de spier, druppelvormig. Ik was heel tenger (maat 32/34) en kon er daardoor echt niet niet meer in hebben. Mijn implantaten zijn nu aan vervanging toe en ik heb inmiddels maat 38 (bij 1.78 m) dus wil ook wel wat meer cc's en graag ronde implantaten. 

Ik hoor veel goede verhalen over dr. Fresow van Faceland, maar ik kom heel weinig foto's van zijn resultaten tegen. Zouden de meisjes die door hen geholpen zijn, mij wat foto's willen laten zien? Graag met aantal cc's op/onder de spier etc. En wat was jullie voor situatie? Ik ben heel benieuwd, dank jullie wel alvast! Mag uiteraard ook in pb :)

Ik heb toevallig net een paar foto's in mn verslag gezet :D 295cc motiva full dual plane. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lonneke81:

Ik heb toevallig net een paar foto's in mn verslag gezet :D 295cc motiva full dual plane. 

Ik heb net alles gelezen, super dat je zo'n ervaring hebt. Altijd fijn om te lezen, zo weinig pijn. En erg mooi resultaat nu al hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Evah:

Hoi @Kim79, ik ben 2,5 week geleden geopereerd door dr Fresow, ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik heb Motiva 350 cc ronde implantaten gekregen, corsé.

@Deprinsesopdeerwt en @abj zijn ook door Fresow geopereerd (rond de 300) en @Wens2017 krijgt eind deze maand 400 cc geloof ik.

Ik snap dat album niet helemaal geloof ik, waar vind ik dat precies? Als ik op jouw naam klik dan zie ik alleen al jouw posts hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Evah:

@Kim79 Als je op mijn naam klikt en naar beneden scrolt, zie je een kopje 'activiteiten'. Klik en dan op 'albums'. Dan zou je erbij moeten kunnen. 

Ja gelukt! Wist niet dat een album in dat uitklap menu stond hihi.

 

Mooi geworden al zeg, en zo snel ook! Ben je helemaal tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben er heel blij mee! Ze gaan natuurlijk nog zakken dus ik ben superbenieuwd hoe ze er over een paar maanden uitzien. Maar merk nu al dat het er in kleding zoveel mooier uitziet (en lekkerder zonder push-up bh's die eigenlijk niet goed passen)!

Weet jij al voor hoeveel cc je wilt gaan of wat je max is?

 

Mijn voorsituatie is trouwens 1.68, 56 kg, 75A, 2 kids+ borstvoeding... :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn! Mijn verhaal staat hierboven, maar kwam van triple A, toen dus naar 215 cc anatomische op de spier en wil nu dus wisselen, dus denk zeker aan het dubbele, liefst iets meer. Ik heb dit altijd te klein gevonden, maar ik was te dun, en dit was het maximale. Ik heb ook een kindje, en borstvoeding gegeven, maar heeft bij mij niets uitgehaald. Niet groter, niet kleiner, niet slapper etc. Ik wil heel graag echt een mooi decolleté, en meer ronding aan de bovenkant. Vandaar dat ik nu voor ronde wil gaan ipv anatomische. Zou ook de ruimte tussen m'n borsten wat dichter naar elkaar willen hebben en liefst weg. Hoop dat dat met grotere of bredere implantaten gaat lukken. Heb nu 80B/C met pushup. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel nu tussen Fresow van Faceland en Kevin Peters van Diana Gabriels. Weet van die laatste dat hij zeer, zeer kundig en nauwkeurig is, maar schijnt dat hij een wachttijd heeft. Ik probeer nu te achterhalen hoe lang deze is. Ik wil namelijk in oktober geopereerd worden. Dat heb ik werktechnisch kunnen regelen... En tja, vind het nu moeilijker dan 16 jaar geleden haha. Toen lette ik op andere dingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Evah:

Hoi @Kim79, ik ben 2,5 week geleden geopereerd door dr Fresow, ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik heb Motiva 350 cc ronde implantaten gekregen, corsé.

@Deprinsesopdeerwt en @abj zijn ook door Fresow geopereerd (rond de 300) en @Wens2017 krijgt eind deze maand 400 cc geloof ik.

 

Hi Kim, ik voeg je toe aan mijn album. Ik ben 1.68, 64kg, 75A. Ik weet niet precies wat ik nu heb, mijn wens was volle B/kleine C en ik geloof dat dat gelukt is. Mijn operatie was 26 juli, heb 275cc (paste niet meer in) dual plane. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei abj:

 

Hi Kim, ik voeg je toe aan mijn album. Ik ben 1.68, 64kg, 75A. Ik weet niet precies wat ik nu heb, mijn wens was volle B/kleine C en ik geloof dat dat gelukt is. Mijn operatie was 26 juli, heb 275cc (paste niet meer in) dual plane. Succes met je keuze!

Dank je wel ajb! Heb even gekeken en vind het er mooi uitzien! Zo'n verschil al tussen het begin en na twee weken hé? mooi hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kim79:

Dank je wel ajb! Heb even gekeken en vind het er mooi uitzien! Zo'n verschil al tussen het begin en na twee weken hé? mooi hoor! 

 

Dankjewel! Echt een verschil. Vandaag de pleisters eraf gehaald en ook de littekens zijn mooi. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
Op 11-8-2017 om 13:26 zei Evah:

Hoi @Kim79, ik ben 2,5 week geleden geopereerd door dr Fresow, ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik heb Motiva 350 cc ronde implantaten gekregen, corsé.

@Deprinsesopdeerwt en @abj zijn ook door Fresow geopereerd (rond de 300) en @Wens2017 krijgt eind deze maand 400 cc geloof ik.

 

Hey @Kim79, ik zal je ook toevoegen aan mijn album. Ik heb Motiva 355cc Full, dual plane geplaatst. Ik kom van een 70 A/AA, weeg 52 kg bij 1,71 m. Ik vind dokter Fresow een erg aardige en competente man, heb na de operatie (morgen twee weken geleden) ook geen pijn gehad (ja, was misselijk, maar goed, dat zal wel van de narcose komen). Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Hey @Kim79, ik zal je ook toevoegen aan mijn album. Ik heb Motiva 355cc Full, dual plane geplaatst. Ik kom van een 70 A/AA, weeg 52 kg bij 1,71 m. Ik vind dokter Fresow een erg aardige en competente man, heb na de operatie (morgen twee weken geleden) ook geen pijn gehad (ja, was misselijk, maar goed, dat zal wel van de narcose komen). Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Hi! Dank voor je reactie en toegang tot je album. Fijn dat je zo'n positieve ervaring achter de rug hebt!

Ze zien er ook echt al mooi uit zeg! heel mooi in verhouding met je lichaam. Ben erg benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen, ik denk echt heel mooi! Veel succes bij je herstel en geniet van je mooie nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2017 om 11:53 zei Kim79:

Hi ladies! Ik zal me even voorstellen, ik ben Kim, moeder van een meisje van 8, ben 16 jaar geleden geopereerd aan een borstvergroting met 215 cc op de spier, druppelvormig. Ik was heel tenger (maat 32/34) en kon er daardoor echt niet niet meer in hebben. Mijn implantaten zijn nu aan vervanging toe en ik heb inmiddels maat 38 (bij 1.78 m) dus wil ook wel wat meer cc's en graag ronde implantaten. 

Ik hoor veel goede verhalen over dr. Fresow van Faceland, maar ik kom heel weinig foto's van zijn resultaten tegen. Zouden de meisjes die door hen geholpen zijn, mij wat foto's willen laten zien? Graag met aantal cc's op/onder de spier etc. En wat was jullie voor situatie? Ik ben heel benieuwd, dank jullie wel alvast! Mag uiteraard ook in pb :)

Welkom Kim

Hier wordt meestal geadviseerd meerdere consulten af te leggen bij verschillende PC en voorbeeldfoto's meenemen.

Dit kan natuurlijk altijd afwijken ivm verschillende merken protheses en maten;)

Ik heb wat links van voor en na foto's van buitenlandse site's als je interesse hebt .

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-8-2017 om 02:03 zei Ank:

Welkom Kim

Hier wordt meestal geadviseerd meerdere consulten af te leggen bij verschillende PC en voorbeeldfoto's meenemen.

Dit kan natuurlijk altijd afwijken ivm verschillende merken protheses en maten;)

Ik heb wat links van voor en na foto's van buitenlandse site's als je interesse hebt .

xx Ank

Hi Ank, sorry voor de late reactie maar was op vakantie :) Ja ik heb zeker wel interesse in jouw linkjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kim79:

Hi Ank, sorry voor de late reactie maar was op vakantie :) Ja ik heb zeker wel interesse in jouw linkjes...

Hier de links

http://www.southfloridaplasticsurgery.com/before-after-photos/breast-augmentation-2.html

https://www1.plasticsurgery.org/before_and_after_photo_gallery/case.aspx?id=4553 hier moet je even op de foto klikken voor de aantal cc.

https://www.tcclinic.com/surgical/breast-augmentation/before-after-photos/

https://www.breastimplantsbymentor.com/breast-augmentation/before-after-photos/gallery

 

Veel kijk plezier :o

xx Ank

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
9 uur geleden zei Bosbloemen:

Hoi Kim,

 

Ben je inmiddels al opgeschoten met je zoektocht en weet je al wat je gaat doen?

ik heb een vergelijkbare situatie als jij dus ik ben benieuwd! ;) 

 

Groetjes, Bosbloemen :) 

Hi! 

 

Ja, ik heb op 29-8 een eerste intakegesprek gehad.

 A.s. donderdag (12-10) ga ik op tweede gesprek, bij de arts die mij gaat opereren op 2 november a.s. Dus ja, ik ben een flink stuk verder.

 

Weet jij al wat je wilt en waar?

 

Groetjes,

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

 

Ik heb mijn oude kliniek, Mediconsult, gebeld. Mijn oude pc is met pensioen. Ik ga dinsdag 24 oktober bij een vrouwelijke arts Dr Oostveen op consult. Er is alleen niets over haar te vindenB), behalve het zogenaamde propagandapraatje op de site van Mediconsult. 21 Oktober ga ik bij Faceland op consult.

Omdat ik zoveel lovende dingen hoor over Dr Nio, wil ik ook nog bij hem op bezoek. Dan stop ik ermee omdat mijn hoofd dan denk ik overloopt van alle adviezen die ongetwijfeld tegenstrijdig zullen zijn :wacko:

 

2 November is al snel! :rolleyes:

Weet jij ongeveer wat je wilt of wat je gaat krijgen?

 

Groetjes, Bosbloemen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2017 om 21:39 zei Bosbloemen:

Hoi Kim,

 

Ik heb mijn oude kliniek, Mediconsult, gebeld. Mijn oude pc is met pensioen. Ik ga dinsdag 24 oktober bij een vrouwelijke arts Dr Oostveen op consult. Er is alleen niets over haar te vindenB), behalve het zogenaamde propagandapraatje op de site van Mediconsult. 21 Oktober ga ik bij Faceland op consult.

Omdat ik zoveel lovende dingen hoor over Dr Nio, wil ik ook nog bij hem op bezoek. Dan stop ik ermee omdat mijn hoofd dan denk ik overloopt van alle adviezen die ongetwijfeld tegenstrijdig zullen zijn :wacko:

 

2 November is al snel! :rolleyes:

Weet jij ongeveer wat je wilt of wat je gaat krijgen?

 

Groetjes, Bosbloemen

 

 

Hmmm, lastig. Toch altijd fijn als je veel info en werk van een chirurg kunt terugvinden. Lastig is dat he...

 

Ik ben vandaag naar Kevin Peters geweest en heb te horen gekregen dat ik 450cc krijg. Mijn Anatomische 215cc eruit en ronde high profile 450cc daarvoor in de plaats. Dus ik ga er flink op vooruit :)

 

Ging jij ook voor een wissel?

Heb je al een idee van welke maat je wilt?

 

Mijn operatiedatum staat vast op 2 november!  #aftellenisbegonnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.